Ik blij nog even zo liggen.
"Lieveschat, het is al 14:00. Word het niet eens tijd om ons klaar te maken voor naar het vliegtuig? En had je die Maddie, Olivia en Emma nog geappt?"
"Uh ja. Maddie weet er van en zou het die anderen vertellen."
"Joo is goed. Nou Hoppakee mevrouw kleding steler. Kom op! Uit bed."
"Maar jouw kleding zit gewoon lekkerder." Zeg ik.
"Ja maar-
Ja.
Ik pas jouw kleren niet hé lieveschat.""Jawel. Je past mijn oversized hoodies. Maar die heb je nog nooit aan gehad."
"Oh ja dat is waar. Die hoodies zitten lekker trouwens."
"HEY!" Roep ik.
Nou goed, ik moet nog even de laatste spulletjes inpakken.
Godverdeteringtyfus.
Wanneer gaan die paracetamollen eens werken?
Ik voel dat ik moet overgeven en ren naar de wc.
Ja, paracetamol smaak in m'n mond. Kutzooi.Laat nu die kut paracetamol nu maar zitten.
Zonder die paracetamol heb ik ook een slechte mood.
Ik ga lekker alleen zitten in het vliegtuig. Fok iedereen.
En alleen Britt, Rob of Matt mag bij me zitten.
Niemand anders. Iedereen mag optyfen.
Gelukkig ben ik klaar met overgeven.
"Nog een paracetamol dan maar?" Vraagt Matthy.
"Nee dank."
"Zeker?" "Heel zeker. Ik spuug dat ding er toch weer uit." Hij knikt eventjes.Ik wou weer op bed gaan liggen maar om dan te beseffen dat dat niet kan vanwege de vliegtijd.
Morgen ben ik wel gewoon nog vrij maar Britt zei dat ze had gereserveerd bij een restaurant.
Ik ga wel gewoon even een nachtje slapen en morgen de hele dag rusten en dan kijken we wel hoe we ons voelen.
SLAPENNNNN.
Ik hou van slapen.
Ik weet nog wel, ik was 14 en ik kwam pas om 19:20 uit m'n bed.
Ik had toen letterlijk de hele dag geslapen.
Pap en mam waren daar niet zo blij mee toen.
Britt stond toen ook nog voor de deur om te checken of het wel goed ging met me omdat ik al een aantal uur niet reageerde.
Dat was echt grappig.
Nou goed, ik moet dus de laatste spulletjes inpakken, eigenlijk verdergaan met inpakken.
Als ik alles heb ingepakt ga ik weer op bed zitten en zucht ik.
"Alles ingepakt schat?" Vraagt Matthy.
"Mhm."
"Dat is mooi. We kunnen nog even een film kijken want het vliegtuig vertrekt om 16:00 en het is pas 14:15. Dus, spring lekker achterover en kom een film kijken." Zegt Matthy
"YESSS!" Roep ik.
Het is echt al heeeeel lang geleden dat we samen een film hebben gekeken.
"OF ZULLEN WE EEN SERIE STARTEN?" Vraag ik.
"JA!""Welke?" Vraagt hij dan.
"Uh ik wil Shameless eigenlijk wel kijken. Of The Rookie. Ze staan beide op Netflix." Zeg ik.
JE LEEST
De perfecte tour // Het Perfecte Leven vervolg // Ft. bankzitters
FanfictionVervolg op Het Perfecte Leven! Matthy is er kapot van. Jane mocht niet dood. Hij deed wat Jane hem had gevraagd en ging weer mee doen met bankzitters opnames. Of was dit allemaal een illusie? Hij komt een filmpje te zien van een vrouw met bruine ha...