Tumblr 50 - WhatsApp 5

153 7 5
                                    

"Autumn Geri Döndü"

Mikey: Birazdan orada olacağım. (13.45) ✔✔

Autumn: Ne oldu? (13.46)

Mikey: Saçlarımızı limon sarısına boyayacağız. (13.46) ✔✔

Lukey: Bende geliyorum. (13.46) ✔✔

Ashton: İlk önce mavi sözü vermiştin. (13.47) ✔✔

Autumn: Sadece denesek? 😊 (13.47)

Cal Pal: Kızımdan uzak dur. (13.48) ✔✔

Oh! Bu çok tatlı.

Ashton: Kızım? (13.48) ✔✔

Mikey? Kızım? (13.48) ✔✔

Lukey: Kızım? (13.48) ✔✔

Autumn: Kızım? (13.48)

Cal Pal: Autumn. Ah hadi ama. Onca olaydan sonra buna mı takıldınız? (13.49) ✔✔

Ashton: Bu ciddi bir mesele. Benimle konuşmalıydın. (13.49) ✔✔

Autumn: Benimle de konuşmuş sayılmaz. (13.50)

Mikey: Kapıyı açsın birisi. (13.52) ✔✔

Autumn: Açıyorum. (13.52)

*1 saat sonra*

Mikey'e içeride övgüler yağarken aynada kendime bakıyordum. Bu nasıl bir renk böyle?

Ashton: Hadi Autumn.

Yavaşça salona doğru ilerlediğimde derin bir nefes aldım. Gözlerim kapalı içeri girdiğimde kimseden ses çıkmıyordu. Bir gözümü açıp etrafa baktığımda çocuklar ağzı açık bana bakıyorlardı.

"Nasıl bu kadar saçma bir renk ikinize de bu kadar yakışıyor anlamıyorum." İlk konuşan Luke olmuştu ve rahatlamıştım.

"Biz buna aşırı açık ten renkli insanların şansı diyoruz." Ashton Luke cevap verdikten sonra bana tekrar baktı. "Anne Carter'ı öldürmüşsün." Bana bunu söylemekten asla vazgeçmiyordu ve ben ona sadece gülerek karşılık verdim. Daha sonra Calum'a baktım. Hiçbir şey demeden bakıyordu.

"Nasıl bu iğrenç bir renk bu kadar güzel olabilir anlamıyorum. Bende mi denesem? Calum Hood'um sonuçta. Her halimle sexy'im." Bu haline güldüm ve gidip yanına oturdum. Kollarını bana doladığında tekrar konuştu.

"Ama başka renge mi boyasak? Dikkat çekmeyen bir renge."

"Kıskanç Calum Sexy Hood."

"Kapa çeneni Luke." Calum ona bağırdı. Luke'un u bağırmaları ciddiye almadığını biliyordum. Çünkü herkes ona sürekli 'kapa çeneni Luke' diyordu.

"Sana aşık oldum. Yeniden." Calum kulağıma doğru fısıldadığında gülümsemem benden habersiz genişlemişti.

"Ve ben sana aşık olmayı hiç bırakmadım. En boktan zamanlarda bile." O da bana geniş bir gülümsemeyle baktı.

"Küfürcü Autumn. En sevdiğim."

Tumblr | Calum HoodHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin