Y/N
Reggel miután megvolt a reggeli rutinom bepakoltam a cuccaimat a bőröndömbe és hát mondhatni alig tudtam becsukni annyit pakoltam.
Anyukám dél körül kivitt autóval a reptérre és ott könnyes búcsút vettünk egymástól majd felszáltam a repülőre amelyik Dél-Kóreába vitt.
Az utat élveztem és a kilátás is meseszép volt,a szemem nem tudtam levenni a felhőkről amik formákat öltöttek...de azonban valami nem hagyott nyugodni a gépen.
Mögöttem ült egy kisfiú aki állandóan rugdosta a székemet,az anyukája nem szólt volna rá szóval előbb utóbb abba hagyta ahogy látta hogy senkit nem érdekli amit csinál...végre tudtam pihenni,a gép leszállt azután én is és fogtam egy taxit és hamarosan megérkeztem az új iskolámnak a kollégiumához.Beléptem és megkérdeztem melyik a szobám,a portás csak adott egy kulcsot én meg nagynehezen felsétáltam a 6.-ra mivel hogy pont akkor romlott el a lift,egy idő után megálltam az ajtó előtt...tudtam róla hogy nem egyedül és nem is lányokkal leszek...hanem fiúkkal,ezt nekem is csak az utolsó pár napban mondták el ezért kicsit stresszeltem...na jó,nagyon is.
Aztán vettem egy mély levegőt és beléptem az ajtón és amikor becsuktam és elindultam egy magas fiúba botlottam.Namjoon: Szia,jól vagy?-mondta a fiú miközben fogta a vállam hogy ne essek hátra aztán levette a kezét
Y/N: I..igen jól köszönöm-felnéztem rá éshát kicsit meglepett milyen helyes srác áll elöttem
Namjoon: A nevem Namjoon és a többiek csak "leader" vagy "nam" nak hívnak...és téged?
Y/n: Én Lee Y/N vagyok...nem ide valósi vagyok szóval előre bocsánat a kiejtési hibákért-kicsit elpirultam mert nem beszéltem még egy fiúval se apukámon kívül
Namjoon: Jaj nem semmi gáz ha rosszul ejtesz ki valamit,majd segítünk,gondolom már tudsz róla hogy én és még pár fiú az új szobatársad,na de gyere körbemutatom neked ezt a kis lakást és bemutatlak a többieknek is
Éppen kérdezni akartam de a szavamba vágott
Namjoon: Ja! És nyugi lessz külön szobád egy külön fürdővel,amiatt ne aggódj-sóhajtottam eggyet, megkönnyebültnek éreztem magam ennek hallatára
Miután mindekinek bemutatkoztam bementem a szobámba,letakarítottam mindent majd kipakoltam a cuccaimat,azután letusoltam és lefeküdtem az ágyba,hétvége volt úgyhogy valahol éjfél körül aludtam el.
YOU ARE READING
Új lakótárs[]BTS[]
Fanfiction"Barátokat akartam szerezni de ellenségek lettek belőle,ezért jöttem ide"