Edin ve Dusan diğer takım arkadaşları ile mutluca girdi soyunma odasına taraftar ile galibiyeti kutladıktan sonra. Tırnava'yı 4-0'lık bir skor ile yenmişlerdi ve gruptan lider çıkmışlardı. Onları yenen o lanet takım ise çıkamamıştı gruptan. Biraz da bunun keyfi vardı üzerlerinde. Herkesle toplanıp güzel anılar olarak fotoğraf çekmişlerdi.
Tüm takım oyuncuları duş alıp hala oturup konuşan iki kaptana bakmıştı. İrfan sormuştu merakla ikisine.
"Kaptanlar eğlenmeye çıkacağız, gelmenizi isteriz açıkçası."
İkili birbirine bakmıştı. Bundan sonra işleri zordu ve bunun planı üzerinde durmak istiyordu ikisi de.
"Size iyi eğlenceler çocuklar, biz iki kaptan olarak gelecek maçlar ve olası takımlar üzerine konuşacağız"
Edin kolunu Dusan'ın çıplak omzuna atmıştı. Ah şu forma çıkarma huyu şu herifin diye düşündü Edin. Dusan diğer arkadaşlarına iyi eğlenceler dilerken herkes yavaş yavaş çıkmıştı. Onlar çıkınca Edin derin bir nefes almıştı. Bugün 2 gol atmıştı. İlk geldiği zaman yaşı dolayısıyla onun yatmaya geldiğini söyleyenleri utandırmak ve Fenerbahçe'yi şampiyon yapmak için çabalıyordu. Önceden de takımlarında mutlu olmuştu ancak ailesine aitmiş gibiydi burda. Bunun mutluluğu ve huzuru bambaşkaydı. Dusan onun bu düşünceli halinden kafasındaki düşünceleri anlamıştı ve onun moralini yerine getirmek için takılmıştı karşısındaki adama.
"Ne oldu yaşlı adam?"
"Dusan..."
Edin gülerek bakmıştı ona. Dusan da güzelce gülümsüyordu. Karşısındaki adam ne yapıp ediyor Edin'in dilinden anlıyordu ve Edin huzurlu hissediyordu onun davranışları ile. Eskiden rakip olduğu adamla şu an aynı formayı aynı hırsla terletmek iyi geliyordu bünyesine.
"Bak ne kadar algı olursa olsun hem ligde hem de burda makine gibi gol atıyorsun ve takımı toparlayıp oyun kurmama yardım ediyorsun. İlerleyen günlerde o kupaların hepsini berber kaldıracağız. Şimdi canlan da olası rakiplere bakalım."
"Destek için sağol Dusan"
"Şimdi sen olası rakiplere bakıyorsun, ben hızla duş alıp geliyorum"
Edin başını sallamıştı, Dusan kabinlerden birine girip suyun altına girmişken Edin olası rakipler ve diğer gruplara bakıyordu. Frankfurt, Aston Villa ve Ajax... Onları zorlayacak 3 takımdı ancak üstesinden geleceklerine emindi. Diğer takımların puan ve başarı durumuna bakarken Dusan şortunu giyerek duştan çıkmış ve Edin'in yanına kurulmuştu. Edin onun kokusunu içine çekip gülümsemişti istemsizce. Dusan Edin'in elindeki telefona odaklanmışken Edin kolunu yeniden onun çıplak omzuna atmış ve onun omzuna yaslanmasını sağlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Heartless
FanfictionDusan Tadic X Edin Džeko Smutshots(birbirinden bağımsız bölümler)