suguru ile seks ancak öngörülemez olarak tanımlanabilir. Elbette, uzun boylu adamın önünüze fırlattığı şehvet izlerini fark edebildiniz; arkanızdan geçerken parmaklarının kalın ve sert uçları gömleğinizin altındaki pürüzsüz teninizde geziniyor, elleri yanlarınızı kavrayıp sıkıyor. vücudunuz onun alaylarına tepki verir ve onu yatak odasına kadar takip etmek kolaydır. kontrolü elinde tuttuğunu hissediyor, tatlı sözlerin ve yumuşak dokunuşların sizi onun üstüne çıkarmasından ve tatlı bir kız gibi sikini sürmesinden hoşlanıyor.
ancak ikiniz normalden aşırı derecede muhtaç olduğunuzda, seks bir nevi hayvani bir şeye dönüşebilir. birbirinizi yutma, birbirinizden mümkün olduğunca çok orgazm çıkarma arzusu ve sesler - sesler ikinizi de utandırmalı.
suguru kendisinin aşırı derecede vokal olduğunu düşünmüyor. inliyor, inliyor ve vücuduna gösterdiğiniz hizmet için minnettarlığını gösteriyor ama şu anda ağzı durmayacak .
Vibratörü klitorisine bastırırken "evet bebeğim, evet " sözleri tam anlamıyla pislik. hızı affetmez, güçlü kalçaları bir yırtıcı avının gücüyle sizinkine doğru ilerliyor. Elleriniz başlığın üzerinde, başınızı temastan korumaya çalışıyor ama her şey puslu.
"Şeker!" Ağlarsın, gözlerin erkek arkadaşının pembe vibratörü klitorisine bastırdığı yere bakar. Bacaklarınız aşırı uyarılmadan dolayı kapanmaya çalışıyor ama güçlü bir el onları açık tutuyor ve başınız yüksek bir çığlıkla yana dönüyor.
"Onları benim için açık tut, kahretsin; ondan kaçma, istediğini biliyorum."
eliniz altınızdaki yastığı tutarken diğer eliniz suguru'nun ön kolunu kavramak için başarısız bir girişimde bulunur. Titreşimli hıçkırıklar ve sızlanmalar, vibratörü klitorisinize sürtmeye başladığında, uyluklarınız dayanılmaz ama lezzetli uyarımla titreyip seğirirken yönetebileceğiniz tek ses.
"Evet? kedi onu mahveden şişman bir horoz ve küçük bir açgözlü bir vibratör istiyor , sence de öyle değil mi?"
Bunu söylerken serbestliği karnınıza gelir ve başparmağıyla derinizi izler, ilk başta çok naziktir ve onun acımasız sikişi, vibratörü ve nazik dokunuşu arasındaki zıtlık karşısında beyniniz lapa gibi hisseder. ama suguru'nun sizi yumuşak bir şekilde kendi bölgesine yönlendirecek, ancak gardınızı indirdiğinizi fark ettiği anda üzerinize atlayacak tipte olduğunu bilmeliydiniz.
karnınızdaki el aşağı doğru bastırıyor ve pembe cihazda birkaç tıklama duyuyorsunuz ve vücudunuz sarsıldığında seviyeyi daha yükseğe ayarladığını fark ediyorsunuz.
vücudunuzdan kaçan nefes alma sesi insanlık dışı geliyor ve vücudunuz onun güçlü kalçaları arasında kafeslenmiş olmasına rağmen suguru'dan kaçmaya çalışıyor. bir amaç için seni beceriyor, bir şeyi kanıtlama ihtiyacı duyuyor; senin üzerine yükseliyor ve alnını seninkine bastırıyor.
"Bana bak, hadi bebeğim yukarı bak - işte burada ," senin berbat ifadene sırıtıyor, yarı kapaklı gözleri zaten birkaç dakika önce düşen gözyaşlarıyla parlıyordu. "İyi hissettiriyor, değil mi? bunu daha önce yapmalıydım," diyerek eğilip nabzınızı öpüyor ve sonra yanağınıza ve en sonunda da kulağınıza doğru ilerliyor.
seni farklı bir açıdan sikmeye başladığında, ellerin kalçalarına doğru uçuyor ve tırnakların derisine batıyor. artık konuşamıyorsun, kelimeler konusunda kendine güvenmiyorsun ama suguru senin onun için her zaman açık bir kitap gibi olduğunu düşünüyordu. özellikle de çıplak ve savunmasızken.
"Ah, burada mı?"
"Kahretsin! siktir siktir siktir et -" bir hıçkırıkla boğulursun. "suguru—ah bebeğim, yaklaştım, çok yaklaştım , " gevezelik ediyorsun, zar zor nefes alıyorsun ve sugurunun öz kontrolü yavaş yavaş dağılıyor. bu noktaya kadar kendini kontrol edebildi ve içinizde patlamadı. amın onu lezzetli bir şekilde sıkıyordu, çığlıkların, onun adını söyleme şeklin ya da ona nasıl tutunduğun - suguru'nun içinize boşalması gerekiyordu.
"Evet öylesin," diye nefes verdi, üzerine çöken ani şehvetin en ufak bir şakacılığı gölgede bıraktı. Orgazmı hızla ona ulaştı ve ilk önce senin uçurumdan aşağı düştüğünden emin olması gerekiyordu. Vibratörü klitorisine sürerken, "Hadi, benim için boşalabileceğini biliyorum" diyor.
Sonunda boşaldığınızda, elinin karnınıza uyguladığı baskı midenizde bir şeylerin kırılmasına neden olur ve kendinizi ıslak hissedersiniz. kaydolmak için zamanınız yok, beyniniz yavaşça kontrolü tekrar ele geçirene kadar her şey bir süreliğine beyaz gürültü gibidir. Nefesiniz yavaşlıyor, ancak kalçalarınızı düzgün bir şekilde kavramak için vibratörü yatak odanızın köşesine fırlatırken elleriniz Suguru'nun omuzlarını tutuyor.
kaşları çatık, kakülleri tenine yapışırken alnını parlak bir ter tabakası kaplıyor. büyülü görünüyor, hatta ona bulaşmaya başladığınızda, kendi orgazmına ulaşmasına yardım edin.
"siktir bebeğim..."
"Mmm sugu," diye mızmızlanırsın, sikinin içindeki tek noktayı kötüye kullanmaya devam etmesine. "Boşal bebeğim, lütfen." Kolların onu kucaklamak için boynuna dolanıyor. "Beni doldur, hepsini istiyorum "
Suguru, kendisiyle müstehcen konuşulan kişi olunca arızalanır. kafasını omzunuza düşürdüğünde beyni kısa devre yapıyor ve vücudu kasılıyor. sert ve aralıksız sikişinin ödülü olarak hizmet eden kalın ve sıcak boşalma ipleri ile birkaç kekeme hamleyle kendini içinize boşaltıyor.
parmaklarınızı onun saçlarının arasında gezdirirken ikiniz de nefes almak için zaman ayırırsınız, samimiyetin ve çıplaklığın tadını çıkarırsınız. bunun gibi anlar değerlidir, suguru'nun vücudu, teninizin içinde yaşamaya çalışan bir kedi gibi burnunuzu sizinkine sürtüyor ve onun burnu nabzınıza dokunduğunda kıkırdıyorsunuz.
"Vibratörü beğendin mi?" tenine doğru mırıldanıyor.
"ah kahretsin..." onun üzerine fışkırtmaktan dolayı her şeyin karmakarışık olduğunu fark ettin. "Ben... dağınık geldim ", içini kaplayan, "fışkırt" demeni engelleyen utangaçlık, suguru'nun ensesine kadar gülmesine neden olur.
"Yani fışkırttığını mı söylüyorsun ?"
"Konu bu değil!"