Meglepi! Új év, új rész. Remélem mindenkinek boldog lesz az új éve, menjetek sok koncertre, találkozzatok Brúnóval, stb. A szilveszter napja és éjszaka nem fért bele egy fejezetbe, úgyhogy a következőben még folytatódik. Most már egy picit lehet sajnálni Brúnót, engem meg utálni. 🙈
31-én reggel Bogi ugyanúgy ébredt fel, mint az előző napokban. Ez annyit jelentett, hogy tudta, hogy ma sem fog még csak felöltözni sem, mert nem látta értelmét. Még szerencse, hogy nem kellett dolgoznia, különben nem tudta, hogy élte volna túl a napokat...Viszont érezte, hogy az émelygés már nem csak a szívfájdalma miatt van, hanem azért is, mert napok óta nem eszik normálisan. Miután megmosakodott és a haját legalább megfésülte, a konyhába vette az irányt, ahol töltött magának egy csésze kávét a szokásos mézzel és kókusztejjel, majd készített 2 tükörtojást, amihez pirítóst és paradicsomot próbált letuszkolni a torkán több-kevesebb sikerrel. Fogalma sem volt mennyi lehetett az idő, de nem is nagyon érdekelte.
- Boglárka! Fél 1 van és te még így nézel ki? Úristen, hát én mindjárt agyoncsaplak. De legalább eszel, ez már jó - rontott rá Nóri és Boginak fogalma sem volt mikor jött be.
Nóri lecsapott a konyhapultra egy zacskót, amibe valószínűleg ételek voltak, mindent ő intézett Boginak az elmúlt napokban. Ha Nóri nem lenne, akkor még ennyit sem evett volna az biztos.
- Ebből elég lesz, nem fogom hagyni, hogy tovább szenvedj a kis hülyegyerek miatt. Szilveszter van! Ma bulizunk! - jelentette ki, majd elkezdett elpakolni a hűtőbe
- Nem megyek sehova Nóri, ezt felejtsd is el. Nincs kedvem bulizni.
- Pedig kénytelen leszel. Most pedig elmegyünk vásárolni, veszünk neked egy szép szexi ruhát, utána megcsinálom a hajad és a sminked aztán felöntünk a garatra a csajokkal, már mindenki tudja, úgyhogy ide fognak jönni buli előtt.
- Nóri ne már - sóhajtott fel - Rohadtul nincs most ehhez kedvem. Nincs kedvem az emberekhez, nincs kedvem a tömeghez, egyszerűen csak itthon akarok lenni és sírni jó?
- Biztos nem. Eleget sírtál már, nem olyan különleges az a csávó, hogy ennyit szenvedj miatta.
- De hova akarsz bulizni menni?
- BOB vagy Yellow még nem tudom.
- Nem érdekel csak könyörgöm, ha már menni kell, véletlenül se oda, ahol fellépnek Brúnóék.
- Dehogyis! Ennyire nem vagyok hülye. Na menj öltözz fel, addig én elmosogatok.
Bogi bólintott, majd nagy nehezen rávette magát, hogy emberi kinézetet varázsoljon magára. Nem vitte túlzásba, felvett egy farmert, egy kötött pulóvert, a haját pedig kiengedve hagyta, sminket nem tett magára csak befújta magát parfümmel, de nem azzal amit Brúnó szeret, mert hányingere volt attól is.
- Kész vagyok.
- Oké, még mindig nem vagy Bogis, de már kezdesz hasonlítani. Akkor shoppingra fel!
YOU ARE READING
You are my drug (Pető Brúnó ff)
RomanceMindig a tiltott gyümölcs a legédesebb. Nem kellett volna belemennie, mégis megtette. Hagyta, hogy egy éretlen fiú levegye a lábáról. Csak egy éjszakának indult, mégis szerelem lett belőle. Bogi részéről legalábbis biztos, Brúnó meg csak szeret játs...