|10|

1K 71 89
                                    

Miletin hyunlix hyunin shibinden sonra multishipper olan benin en sevdiği hyunjin shibinin ortaya giriş sekli

Normalde smut koyacaktim ama koyamadim cünku bunların ilişkileri daha çok kan ve yumuş yumuş geçmiş o yuden direk bunlara smut bölüm yapıcam

___

"Baba tamam söz, bugün dışarı çıkmayıp ders çalışacağım."

Küçük Hyunjin tabii ki de yine yalan söylemişti babasına. Bugün hiç görevi yoktu ancak bara gidecekti. Yaşı küçüktü ama patronu sayesinde içeri girebiliyordu.

Hem bedeni hiç on beş yaşındaki çocuğu anımsatmıyordu.

Yaklaşık on yaşından beri görevleri nedeniyle ilişkiye girmişti o yüzden artık bu tür yerler ve işler ona basit geliyordu.

Babası çıktıktan sonra kendi eğitmenini arayıp onu bara götürmesini istedi. Tabii havada suda kabul etti eğitmeni.

Çok yakın zamanda en yakın arkadaşından birini öldürmek zorunda kalmıştı ve son çare belki de bu şekilde çare bulabilirdi kendisine.

Aldığı görevler her gün giderek zorlaşıyordu. Ve onunla orantılı olarak cezalarıda artıyordu.

Eskiden yemek yememe, soğuk suda bekletme gibi olan cezalar şimdi zorla ilişkiye sokma, kendi ekibinden birini öldürme, en yakınının tecavüze uğrayışını izleme, işkence odaları... ve daha fazlasına dönmüştü.

Başı aşırı derecede zonkluyordu. Artık öldürdüğü o yüzün anılarından silinmesini ve kabuslarından ayrılmasını istiyordu.

Bir süre sonra eğitmeni gelince dışarı çıkıp arabaya oturdu.

🖕🏿

"Geri dönüş yolunu kendin gelirsin artık." Hyunjin eğitmenine başını sallayıp barın girişine gelip eğitmeninin numarasını görevlilere gösterip içeri girdi.

Barın iyice içine girdikten sonra rastgele bir yere oturmuş ve içeriyi gözetmeye başlamıştı.

"Merhaba!"

Bir an da karşısında bulduğu, yaklaşık kendi yaşlarında olan çocuk ile şaşkınlık ile dudakları aralandı. "Merhaba?"

"Ben Changbin, sen?"

"Hyunjin."

Çocuğun içtiğini fark etmesi ile gülümsedi. "Kaç yaşındasın? Buralara küçükleri almazlar bildiğim kadarıyla."

"On altı. Patronum araya soktu."

Sarhoş çocuk kendisi ile bilgi verirken patronu olduğunu anlatması Hyunjin'i mutlu etmişti. Sonuçta bu akşam bilgi götürüp, fazladan izin yazdırabilirdi kendisine.

"Hmm, patronun kim?"

"Bay J"

Bu haber Hyunjin'i kahkahalar ile güldürebilirdi. Baş düşmanlarının elemanı karşısında sarhoş bir şekildeydi.

O gün Hyunjin, Bay J hakkında edindiği tüm bilgileri patronuna yetiştirdi. Kendisine fazladan ödeme yapılmıştı ve bir ay boyunca izin verilmişti. Elinde bir sürü bilgiler vardı sonuçta. Verdiği bilgiler altın değerindeydi.

Fakat verdiği bilgiler sonu olmuştu. Ertesi gün okula giderken gördüğü evin kırık camında ölesiye dövülen bir Changbin görmek içinde bir yerleri sızlatmıştı.

Changbin'in ve Hyunjin'in gözünün önünde öldürülen bir cansız beden...

Daha sonra öğrenmişti tabii bu Changbin'in babasıydı.

O gün kendine kırıldı Hyunjin. Kendinden nefret etti.

Daha sonra ablasının da onların ekibinde çalıştığı bilgisi eline ulaşmıştı. Changbin'in babasının cinayetinin suçunu ona vermişlerdi.

Daha doğrusu ablası o bilgilerin Hyunjin'in verdiğini öğrendiği için cinayeti üstlenmişti.

Ablası kendisi yüzünden hapise girmişti.

Yıllar sonra bu bilgiler aracılığı ile Jisung'un kız kardeşinin öldürülmesi ve Jisung'un yıllar sonra katilin Minho diye öğrenmesi.

O gün ilk kez intiharı denedi Hyunjin. Küçük bir çocukken tek amacı daha fazla para kazanıp hayatta kalmakken, şimdi o isteklerinden nefret etti.

Daha sonra o bilgilerin Bay J'ye Hyunjin'in verildiğini söylemek tehdidi ile yıllarca Felix'e işkence etmişti.

🖕🏽

"Hyunjin iyi ki doğdun!"

Changbin tenefüste onu yangın merdivenine çağırmış ve doğum gününü kutlamıştı.

Neden her şeyi bilmeme rağmen benimle yakınsın Binnie?

Changbin elindeki hediye paketini ona uzatıp utançla başını yere eğdi. Hyunjin paketi açınca içinden çıkan balerin biblosu ile gülümsedi.

"Changbin çok teşekkür ederim, bu benim için çok önemli bir hediye!"

Kollarını uzatıp sarılınca Changbin de karşılık vermişti.

🖕🏽

Hyunjin içeri Minho'nun telaşlı girmesi ile yattığı yataktan doğrulup Minho'ya baktı. "Hyunjin!" Ne oluyor anlamında başını salladı.

"Bu sefer çok kötü dövmüş. Burada."

Siktir, Changbin. Ondan bahsettiğini biliyordu. İçeri koşarak geçince yatakta yatan Changbin ile ağlamaya başladı.

"Yaşayacak mı Chan?"

Chan umutsuzca ona sarıldı. "Bilmiyorum Hyun, durumu çok kötü. Fazlasıyla kan kaybetmiş."

"Kan grubu ne?"

"Sıfır. Hiçbirimiz veremiyoruz. Verenler bile maddeden veremiyor."

Hyunjin'in ağlaması şiddetlenmişti. "Ölmesin, ben bir cinayeti daha kaldıramam Chan."

Seviyorum diyemedi.

İçeriden Seungmin koşarak geldi. "O geldi."

Tüm gözler ona dönmüştü. "O kim?"

"Bay J'nin elemanı olan Han Jisung'un, doğduğundan haberi bile olmadığı ablası. Şimdiki ismiyle Kim Bora."

Şaşırmışlardı. En son kendilerini kardeşi öldüğünde görmüşlerdi. Arkadan gelen kız ile Hyunjin dahi ne olduğunu unutmuştu.

"Bakıyorum da kan verilecek eleman lazımmış."

Hyunjin mutluluktan ağlamaya başladı bu sefer. Bora ablanın kendilerine yine bir yığın lanet yağdıracağını düşünüyordu açıkçası.

"Nasıl öğrendin?"

"Sonra anlatırım."

___

Kısacık kesitler var burada

Kim Bora dreamcatcher daki baska bora var mı bilmiyorum ama

Star / Minsung +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin