-Yazar POV-
Yemyeşil orman üzerinde bir çukur... Çukurun üzerinde birisinin süper güçlerinin yarattığı yeşil lazer izleri... Çukurun içinde baygın yatan; kırmızı, kafasının içi boş olan, kolunda siyah ve kırmızı karışımı bir bileklik takan bir çöp adam? Bu çöp adamın bedeninden akan dehşet dolusu kan... Acaba kaç saattir bu hâlde bu çukurun içinde yatıyordu ki...?
2,5 saat kadar uzun bir süre geçti... Yara içinde olan kırmızı çöp adam gözlerini açtı! Etrafı dikkatlice inceledi. Bilincini tekrar kazanınca ayı gibi öksürmeye başladı.
Dark:
-N-Neredeyim lan ben...? Ne oldu bana?!Dark yavaşça ayağa kalkmayı denedi ama ayağa kalktığı an tekrar yere düşüverdi... Ne olmuştu da bu hâle gelmişti..? Neden hiçbir şey hatırlamıyordu?? Onun bu kadar yaralanmasına sebep olan, başına gelen şey neydi ki...?
Vazgeçmeden tekrar, tekrar, tekrar, tekrar ve tekrar ayağa kalkmayı denedi.
Bir süre sonra Dark ayağa kalkamayacağını fark ederek olduğu yerden uzaklaşmak, ayrılmak için yeni bir yöntem bulmaya karar verdi. Ne yapabilirdi...? Oh! Bunu gören herhangi birisi muhtemelen Dark'ın deli olduğunu düşünürdü ama Dark bir bebek gibi emeklemeye karar verdi. Gerçi başka bir seçeneği de yoktu... Öyle değil mi?
Dark bir ağacın yakınına gelene kadar emekledi. Daha sonra sırtını ağaca yasladı. O kadar yorgundu ki bu hâlde tekrar uykuya daldı...
Yaklaşık yarım saat kadar sonra Dark tekrar uyandı. Kendini biraz daha iyi hissediyordu ve sanki bir şeyler hatırlamaya başlamıştı... Oh.. Evet! En yakın arkadaşı Chosen ile dünyayı yok etmek istediği için kavga etmişti!! Daha sonra turuncu aptal bir çöp adam onların aralarına girip Dark'ı bu hâle getirmişti!!! Dark şimdi her şeyi daha iyi hatırlıyordu... Hatırladıkça daha da sinirleniyordu! Chosen nasıl böyle bir şeyi ona yapmıştı?! O aptal neden en yakın arkadaşı ile arasına girmeye çalışmıştı!? Bunların hepsinin bedelini ona ödeticekti. Onu bulduğu yerde parçalayacaktı ve kimsenin o küçük şeytanın en küçük parçasını bulmasına bile izin vermeyecekti! O velet hele bir eline geçsin... Dark onun bir daha asla ama asla nefes almasına bile izin vermeyecekti. Kendini ne sanıyordu o?!
Dark sinirle ellerini yumruk şekline getirdi ve yaslandığı ağaca sert bir yumruk attı! Eli tekrar kanamaya başlamıştı... Gerçi umrunda mıydı??
Yürümek için çevresindeki ağaçlardan destek alan Dark bir süre sonra Chosen ile dövüştüğü, Virabotlarını sakladığı, O turuncu şeytanın ona saldırdığı, Bazı bilgilerini sakladığı bilgisayarının içinde olduğu kulübenin olduğu yere geri döndü. Chosen'ın parçaladığı kısımdan kulübenin içine girdi Hâlâ zar zor yürüyordu. Masaya tutunarak bilgisayarını açtı ve bilgisayarın içindekilere bir göz attı. O aptal velet ve arkadaşları Dark'ın bilgisayarındaki her şeyi kurcaladığından bilgisayar karmakarışık bir hâldeydi. Sorun yok! Dark bir şekilde düzeltebilirdi!! Yani.. Sanırım.
Dark bilgisayarında geriye kalan bilgileri incelemeye başlayalı 15 dakika geçmişti.. Belki de eskiden Chosen ile dünyayı yok etmek için uzun uğraşlar içinde yarattığı malzemeleri, virabotlarını tekrar dünyaya getirebilirdi! Böylece hem o turuncu şeytandan intikam alabilir.. Hem de Chosen'ı esir alıp onu Dark'a ihanet ettiği için cezalandırabilirdi. Chosen Dark'a ihanet etmek yerine Dark ile yaptığının yanlış olduğunu güzel bir ortamda, sakin bir ses tonu ile konuşsaydı Dark onun için her şeyden vazgeçerdi... Ama yoooook!!! Chosen anca kendi bildiğini yapar. Kimsenin duygularını umursamaz ki?! O kalpsizin, duygusuzun teki! 9-10 yıldır tek arkadaşı olan Dark'a nasıl zarar vermekten çekinmediğini görmediniz mi?! Ya da en azından onun bu kadar kalpsiz olduğunu düşünüyordu Dark... Belki de öyle değildi? Kim bilebilir ki??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam Uğruna.
AdventureSelam!! Şu anda bu kitabı yazmaya başlıyorum çünkü çok kötü hissediyorum ve acil beni mutlu edicek bir şey yapmam lazım O yüzden Dark Lord ile alakalı bir kitap yazmaya karar verdim nasılım ama UFOWBDKEHAHDKEBAJD Öncelikle bilmenizi isterim ki berba...