ציוץ הציפורים נשמע מבעד לחלון. פליקס פקח את עיניו באיטיות, הוא שיפשף אותן והסתנוור מאור השמש של הבוקר. בזמן שפיהק הוא הסתובב לצד השני ונתקל בהיונגין. הוא השתתק מהפתעה לראות את היונגין מולו ומיד נזכר במה שקרה אתמול בלילה. הוא סידר את שיערו של היונגין שהיה על פניו לאחור וחייך חייוך קטן. הוא אהב לראות את היונגין כל כך רגוע מבדרך כלל, הוא ראה את זה בתור משהו חמוד. הוא הפנה את מבטו לשפתיו של היונגין, הוא לא ידע מה עבר עליו באותו רגע אך הוא העביר את אצבעותיו בשפתיו, מה שהעיר את היונגין.
היונגין פקח את עיניו, ובעייפות רבה הביט בפליקס שאצבעותיו עדיין היו על שפתיו. פליקס במהירות הזיז את ידיו משפתיו והסמיק.
"אין לך טיפה של בושה פליקס" היונגין מילמל בעייפות ופיהק. פליקס השפיל את מבטו ושם לב שידו של היונגין עדיין מתחתיו, איך עדיין זורם דם לידו?. פליקס ניסה לזוז ממנו אך היונגין מיהר לחבק אותו "עוד קצת.." הוא לחש לו. פליקס פער את עיניו, למה היונגין רוצה מגע כזה איתו?. הוא עצר מלנסות לזוז מהיונגין, וחיבק אותו קרוב יותר. הוא עצם את עיניו וכך שניהם נרדמו שוב.
השעון המעורר צילצל בלי הפסקה, היונגין התעורר והתיישב בעצבנות במיטתו, "למה שמת כל כך הרבה שעונים מעוררים לעזאזל?" הוא גירד בראשו בכעס. פליקס התיישב על מיטתו של היונגין מנומנם ושיפשף את עיניו, "בשביל שלא נאחר לבית ספר" הוא אמר בפיהוק. היונגין צבט ללחיו של פליקס "היום אין בית ספר פליקס, שבת". פליקס הרים גבה, ומיהר לפתוח את הטלפון שלו כדי לראות את התאריך היום. "אה.. כנראה שלא הייתי מרוכז אתמול" הוא גיכח.
היונגין משך אותו אליו ועלה מעליו, אוחז בשני ידיו, "באמת לא היית מרוכז אתמול" הוא חייך ונשך את שפתיו. פליקס הסתכל הצידה, מתבייש להביט בעיניו של היונגין, "למה אתה תמיד כל כך מגזים היונגין" פליקס מילמל וניסה להשתחרר מאחיזתו.
היונגין גיכח ממראו של פליקס שמנסה להשתחרר מהאחיזה שלו, הוא נשק לשפתיו והתרחק מפניו, נהנה ממבטו המופתע. "אתה מרושע" פליקס יבב והביט בו בכעס. "תשחרר אותי" הוא ציווה, "תבקש ממני יפה ואני אעשה את זה" היונגין אמר בביטחון. פליקס גילגל את עיניו "בבקשה תשחרר אותי היונגין" הוא התחנן, היונגין חיזק את אחיזתו בפליקס, גורם לו להיאנח מכאב. "עשית את המעשה ההפוך!" פליקס צווח. היונגין התקרב לאוזנו של פליקס "אני אוהב לשמוע אותך מתחנן" הוא לחש לו, גורם לו להסמיק.
לפתע פליקס הרגיש כאב חד בישבנו והוא נאנק מכאב, "הכל בסדר?" היונגין הרים גבה. פליקס החמיץ את פניו "הכל בסדר חוץ מהעובדה שמשהו גדול נכנס אליי אתמול וגרם לתחת שלי לכאוב!" הוא אמר בכעס, גורם להיונגין לצחקק. "אתה רוצה שהמשהו הגדול הזה יכנס אלייך שוב?" הוא התגרה בפליקס. פליקס בלע את רוקו והניד לשלילה את ראשו, "יופי אז כדאי לך להיות ילד טוב" היונגין חייך.
YOU ARE READING
hyunlix fanfic - what's the meaning of love?
Fanfictionפליקס היה נער רגיל שכל מה שהוא רצה זה לחיות חיים רגילים עם חברו צאן, אבל היונגין נכנס לתמונה וגרם לחיים של פליקס להיות ההפך הגמור מרגילים. היונגין הוא העבריין של בית הספר, כל מי שנתקל בו מתחרט על הרגע הזה כל חייו. אחרי שצאן, חברו הטוב של פליקס, גרם...