٠بــەشــیـ یـــەکــەم٠

3.6K 258 118
                                    


«دەست پێدەکات»

ئـــــانـــی^

لەسەر مێزەکەم دانیشتبووم، پشتەوەی کتێبەکەم کردەوە کە تێیدا نووسرابوو 'فـیزیا و ژیـان'
هایش تێناگەم یانی باشتر نەبوو کە بنووسن 'فـیزیا و مـردن'؟
وا کاتژمێر دوازدەی شەو لایداوە و من تازە تەواو بووم لە سەعیکردن بۆ تاقیکردنەوەی بەیانی و بۆ هەشت کاتژمێر دەچێت!
کەوایە ئەمە مردن نەبێت چییە؟

دەستم بە قژم هێنا و کەمێک خۆم لار کردەوە تا لە ئاوێنەکە خۆم ببینم ..ڕەنگی مردووم لێ نیشتووە ..
ئەمساڵیش تەواوکەم تەنها ساڵێکم دەمێنێت بۆ قوتابخانە!
هایش ناتوانم خەون ببینم کە زانکۆ چۆن بێت ..بۆ قوتابییەکی ئامادەیی وەک من کاتێک لە قوتابخانە ڕزگاری دەبێت زانکۆ بەهەشتێکە بۆی ..
هەرچەند هەندێک قسەی پڕو پوچ و بێمانام گوێ لێدەبێت کە دەڵێن زانکۆ زۆر خراپترە لە قوتابخانە بەڵام وانییە!
بەڕای من هەموو شتێک لە قوتابخانە خۆشترە ..بەس نییە کاتێک لە زانکۆیت داهاتووت دیاریکراوە ..

لەبیرکردنەوەکانم هاتمە دەرەوە کاتێک گوێم لە تەقەی پەنجەرەکەم بوو کەلەلای جێگا تاکە کەسییەکەمە ..
پێش ئەوەی پەنجەرەکە بکەمەوە چوومە لای دەرگای ژوورەکەم تا بزانم کەس لەو ناوە نییە
کەسی لێنەبوو ..دەرگاکەم داخستەوە و چوومە سەر جێگاکەم

هایش چەندجار پێیم گووت بەم کاتانە مەیە لای پەنجەرەکەمەوە!

پەنجەرەکەم کردەوە ..ڕاستەخۆ بزەم کرد
"چی دەکەیت لێرە کوڕی سەرکێش، هم؟"برۆیەکم بەرز کرد

پێکەنی"کچی جوان سوپاست دەکەم باشم ئەی تۆ؟"

پێکەنیم و چاوم سوڕاند"مینگیوو! چەند جارم پێت گووت مەیە بەر پەنجەرەکەم بەتایبەتیش لەم کاتانە چی گەر دایکم یان باوکم ئێمەیان بینی؟ هەر خۆی لە بیانوون"بە دەنگێکی نزیک لە چپە وتم

"ئێ چیبکەم ..بەخوا زۆر بیرم ئەکردی"وتی کاتێک پشتە سەری خووراند

هایش بۆچی تەنانەت بەم قژە شێواوەشییەوە زۆر شیک و قۆز دەردەکەوێت ..؟

سەرم نا بە دیوارەکەی تەنیشتم و بزەم دەکرد"دەزانیت گەر قوتابخانە تەواو بکەم و بێیە داوام چیتر بیرم ناکەیت؟ هەمووکات لای یەک دەبین!"

ئەویش سەری نا بە پەنجەرەکەوە"ئمم، دەی تۆ زووکە و تەواویکە"بزە جوانەکەی لەسەر لێو بوو ..

هووفێکم کرد"باشە من هەوڵ دەدەم بەڵام کات ناڕوات ئێ ئیتر چیبکەم خۆ ناتوانم کات بپەڕێنم ..بۆچی هەمیشە کات بەخێرایی تێدەپەڕێت بەڵام بۆ ئەم جۆرە شتانە زۆر بەخاوی دەڕوات"

فــریــشــتــە ئــاســا||J.JKWhere stories live. Discover now