(Hızlı yazdığım için yazım hatası varsa affola.)
(Bol bol yorum atalım kuzularım🤗💜)
Taehyunga kal dediğimden hemen sonra evlerine gelmiştik.Herkeste bir durgunluk vardı.Bilmiyorum ama Jiminin bile değişen bir ruh hali vardı iyi mi kötü mü tam kavrayamadım.Oturma odasına geçtiğimizde taehyung film seçiyordu.
"Ne tür film açalım,ne istersiniz"dedi taehyung.Jimin omuz silkerken.Yoongi atıldı araya"Dram falan olmasında seç işte bir tane."
Taehyungun bakışları beni bulurken"farketmez" dedim.
Hayal adası filmini açtı.İçeriği korku filmiydi.Ben taehyungun yanında kanepede otururken karşımızda jiminle yoongi.
Korku filmi sevmediğim için çok yoğunlaşmadım.Aklım çünkü eve gelmeden taehyungla olan konuşmadaydı.Atıştırmalık bir şeyler getirdi yoongi.Sabahtan beri pek bir şey yemediğim için bir şeyler atıştırdım.Flim bittiğinde bakışları beni bulan taehyung
"Sormadım ama açsınızdır.Şimdi sipariş verdim pizza seversiniz değil mi"diye sordu."Bana niye sormuyon lan senin poklarını temizlemekten bugün yemek yemeyi ihmal ettim.Açım aççç."diye söylenen yoongiyle kıkırdadım.
Yoonginin söylenmesine Taehyungun sert bakışları gülmeme düzelirken"Siktir lan ordan bugün bir beni yemedin.Arabadaki sandiviçimi sen çalmadın mı!"diye kınalayıcı bakış attı taehyung.
"Sus olm sırasımı şimdi.Jimin sever zaten.Jungkookluk sıkıntıda yok sipariş ver sen."diye geçiştirdi yoongi.Jiminin bakışları yoongiyi bulurken kaşları şaşkınlıkla havaya kalktı.
"Sen nerden biliyorsun pizza sevdiğimi?"diye söyledi yoonginin önüne koz atarak.
"H-hiç nerden bileyim seversin illaki canım"diye alay eder gibi kahkaha attı yoongi olayın üstünden geçer gibi.
"Neyse güzel bir aktivite ayarladım.Okulca düzenlediğim bir tatil planı.Gezi,vapur,kulüpte dahil.Amcamın yeni oteline rezervasyon ayarladım yarın için 100 kişilik.Hem hepimiz için güzel bir anı hemde anlaşmamız ,birbirimizi yakından tanımamız için en ideal bir gezi düzenledim."diye söyledi taehyung.Güzel bir plandı aslında Taehyungun düşüncesi güzeldi birbirimizi dahi iyi tanımak amaçlı bir plandı.
Jiminin yüz ifadesi kararsızken.Taehyung"Ne dersiniz"diye sordu cevap bekler gibi.
"İçim şişti sanki konseydeyiz lan olur diyin bir şey diyin!.Gelmezseniz gün boyu benim beynimi sikecek.Bana hiç öyle bakma!"diye söylendi taehyungun çatılı kaşlarına iltifaten.
Jimine onay veren baş sallamasıyla "İyi geliyoruz o zaman."dedi jimin.Yoongi alaya alan ifadesinin yerine dudağı kıvrıldı.
Taehyungun bakışları beni bulurken "Geliyoruz." dedim.Kaşları düz çizgi olurken onay vermeme içten içe sevindi bir çocuk gibi.Karşımda bu denli savunmasız olması hoşuma gitmedi değil.Zaten kendisinde itiraf etmişti bana karşı savunmasız olduğunu.
Düşüncelerim arasında basılan zil dikkatimi dağıtırken Taehyungun adamları elleri dolu içeriye girdiler.Pizza siparişi gelmişti sanırsam.Poşetleri büyük orta sehpaya bıraktılar ve gittiler.
Poşetlere aç ayı gibi atılan yoongiyle jiminin göz devirmesi araya sıkışırken benim dudaklarımdan kıkırtı koptu.
"Gülme zatına moralime bozuga.Olm açım şu poşeti bağlayanın-" yoongi devamını getiremeden ensesine yediği silleyle sustu.
"Abicim ayıp oluyor ama"diye hayıflandı yoongi."Sus ağzımın ayarını bozdurma yoongi!Yemeğini zıkkımlan!"diye ciddiyetle bağırdı taehyung.
Önüme pizza bırakırken pipetimi açıp bana uzattı.Yoongide yemeğine gömülürken bir an aklına bir şey gelmiş gibi yanındaki jimine taehyungun tarafındaki diğer pizzayı uzattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafia Thv School
FanfictionYeni okulunda gizemli bir grupla karşılaşan jungkook,grubun sessizliğiyle bilinen sesini duyan kişilerinde yaşamadığını sonradan öğrenen jungkook başına belayı almıştı.Ve diğer bir sorun ise yeni okulunda eşcinselliğe karşı olan homofobilerle nasıl...