Η Αφροδίτη μπορεί να είχε ξεχαστεί με τον Τζέισον αφού γελούσαν και οι δύο, αλλά δεν ήταν για όλους το ίδιο. Ο Νικόλας, αντίθετα, δεν πρόλαβε να εξηγήσει στην Αφροδίτη τι πραγματικά συνέβη.
-Νωρίτερα-
Ο Νικόλας βγαίνει στο προαύλιο με τους υπόλοιπους 6 κολλητούς του(Διονύσης, Φίλιππος, Ανδρέας, Δημήτρης, Σταύρος, Μάνος).
(Διονύσης:18 χρονών, ψηλός(1.69), με πολλά τατουάζ στο στήθος και στο αριστερό του χέρι, γυμνασμένος, με μαύρα μάτια και κατσαρά καστανά μαλλιά.)
(Φίλιππος:17 χρονών, ψηλός(1.78), με λίγα τατουάζ στο χέρι του, γυμνασμένος, έχει ένα σκουλαρίκι στο αριστερό του αυτί, φοράει πάντα δαχτυλίδια, τα μαύρα του γεμάτα ζωντάνια μάτια δηλώνουν το αντίθετο από το bad boy style που δίνει και έχει σγουρά κοντά καστανά μαλλιά. Όλα τα κορίτσια της τάξης του λιώνουν για πάρτη του.)
(Ανδρέας:16 ετών, γυμνασμένος, ψηλός(1.70) μαλλί μπόμπα, και στο πρόσωπο θυμίζει τον Leonardo DiCaprio στα νιάτα του.)
(Δημήτρης:16 ετών, γυμνασμένος, ψηλός(1.79) και κατά 90% μοιάζει με τον Tom Holland αλλά έχει κυματιστά καστανόξανθα μαλλιά.)
(Σταύρος:18 ετών, γυμνασμένος, ψηλός(1.80), με ζυγωματικά και γωνίες στο πρόσωπο, είναι σαν δίδυμος αδερφός του Robert Pattinson.)
(Μάνος:17 ετών, γυμνασμένος, ψηλός(1.76), μαύρα σγουρά κοντά μαλλιά με γκρι μάτια, θυμίζει στο πρόσωπο πάρα πολύ τον Brad Pitt όταν ήταν νέος)
Φίλιππος: Λέγε ρε με ποια έχεις ραντεβού και σου έχει πάρει τα μυαλά.
Νικόλας: Είναι η πιο όμορφη, εξωτερικά και εσωτερικά. Είναι απίστευτη, αστεία, καλόκαρδη, δεν ενδιαφέρεται για τα πλούτη και για τη φήμη. Όποτε τη βλέπω, μου κόβονται τα πόδια, η καρδιά μου αρχίζει να χτυπάει τόσο δυνατά και γρήγορα σαν να είχα κάνει 12 ώρες προπόνηση. Δεν έχω ξανανιώσει έτσι. Είναι ένας αληθινός άγγελος... η φωνή της, ο τρόπος που μιλάει, το χαμόγελό της, το δέρμα της, τα μάτια της, τα μαλλιά της. Νιώθω πεταλούδες για πρώτη φορά και ενώ έχει τέλειο σώμα δεν με ενδιαφέρει καθόλου, έχει την πιο καθαρή ψυχή και αυτό μετράει όσο τίποτα άλλο για μένα.
Σταύρος: Εγώ φεύγω γιατί θα ξεράσω με αυτά που ακούω.
Διονύσης: Κάτσε ρε που θα φύγεις! Ρε Νικόλα είμαστε τα bad boys του σχολείου, μη κάνεις καμιά μαλακία και μας χαλάσεις τη φήμη!
Νικόλας: Θα γίνει δικιά μου. Άντε φύγετε τώρα!
Τα αγόρια έφυγαν και τον πλησίασε η πρώην κοπέλα του, η Στέλλα.
(Η Στέλλα είναι μια 15χρονη κοπέλα με μακριά ίσια βαμμένα κόκκινα μαλλιά που της αρέσει να φοράει προκλητικά ρούχα και να προκαλεί με τη συμπεριφορά της. Έχει κάνει ένα τατουάζ στην πλάτη της, μια πεταλούδα. Φοράει πάντα make up και αναδεικνύει τα πράσινα μάτια της. Είναι χορεύτρια όπου είναι ταλαντούχα.)
Νικόλας: Εσύ μου έλειπες τώρα. Κοροϊδευτικά
Στέλλα: Άκουσα για το πάρτι, ξέχασες να με καλέσεις;
Νικόλας: Δεν το ξέχασα Στέλλα, απλά δεν σε θέλω με κανέναν τρόπο κοντά μου.
Στέλλα: Μα μου λείπεις, σε θέλω ακόμη δε το καταλαβαίνεις;
Νικόλας: Είσαι ηλίθια κοπέλα μου;! Πόσο πιο ξεκάθαρο να το κάνω; ΔΕ.ΣΕ.ΘΈΛΩ!
Στέλλα: Υπάρχει άλλη;
Νικόλας: Μιλάς κι εσύ; Το μόνο καλό που μου έμαθες είναι ότι τα πιο γλυκά λόγια είναι μόνο γλυκά ψέματα! Αλλά μιας και αναρωτιέσαι ναι, υπάρχει άλλη καλύτερη από σένα.
Στέλλα: Νικόλα άκουσε με. Το έχω μετανιώσει, ήταν λάθος μου αλλά το κατάλαβα όταν σε έχασα. Τότε κατάλαβα ότι σε αγαπάω πραγματικά και δε μπορώ να ζήσω μακριά σου.
Νικόλας: Δε σε πιστεύω, θα συνεχίσεις να κάνεις τα ίδια ή και χειρότερα οπότε γιατί να σε συγχωρέσω;
Στέλλα: Είναι δύσκολο Νικόλα, πολύ δύσκολο για να με συγχωρέσεις όμως άκουσε με. Ο πόνος που νιώθω δεν μπορεί να σταματήσει όπως και οι ενοχές. Λυπάμαι που το τελείωσα έτσι μεταξύ μας, το μόνο που σου ζητάω είναι μια δεύτερη ευκαιρία και θα στο αποδείξω ότι δε θα το μετανιώσεις.
Η Αφροδίτη είχε βγει στο προαύλιο και έψαχνε τον Νικόλα. Ο Νικόλας την είχε δει και είχε σταματήσει να ακούει την Στέλλα, ωστόσο η Στέλλα τα παρατήρησε όλα αυτά και το πώς την κοιτούσε και την ώρα που η Αφροδίτη τον είδε, άρχισε να περπατάει προς το μέρος τους αλλά για κακή της τύχη, η Στέλλα φίλησε παθιασμένα τον Νικόλα και εκείνος ανταποκρίθηκε. Μόλις ο Νικόλας κατάλαβε τι είχε συμβεί, την έσπρωξε μακριά του και έτρεξε πίσω από την Αφροδίτη. Δε πρόλαβε όμως να της εξηγήσει τίποτα, μιας που είδε όλο το σκηνικό με το άλλο αγόρι. Όση ζήλια και οργή να ένιωθε, τίποτα δεν ήταν μεγαλύτερο από τον πόνο στην καρδιά που αισθανόταν.
Τους ακολούθησε στο λούνα παρκ αλλά τους έχασε με αποτέλεσμα να πάει στο σπίτι του και να ξεσπάσει κλωτσώντας την πόρτα του δωματίου του. Τον κάλεσαν σε βιντεοκλήση οι κολλητοί του αλλά εκείνος δεν απάντησε. Αντίθετα άφησε τα συναισθήματά του να πάρουν τον έλεγχο και να αντιδράσει. Έστειλε μήνυμα στην Στέλλα κι ύστερα στους φίλους του να πήγαιναν να τον έβρισκαν στο γυμναστήριο.
Νικόλας: ''Το βράδυ στις 9 έλα σπίτι μου.'' Είναι το μήνυμα που έστειλε στην Στέλλα.
YOU ARE READING
Goodbye, I love you
Teen FictionΗ ζωή της 16χρονης Αφροδίτης θα αλλάξει εντελώς μόλις γνωρίσει τον 20χρονο Ελληνοαμερικανο Τζεισον και ερθει κοντά με τον συμμαθητή της, Νικόλα.