CAPITOLUL 23 Iris

744 39 7
                                    

Ma trezesc usor usor la viata, ma simt ametita si tulburata, incerc cu greu sa imi deschid pleoapele mult prea grele pentru fortele mele inexistente.

Im cele din urma dupa mai multe incercari reusesc sa clipesc de cateva ori pentru a mi reveni cat de cat.
Incerc sa imi amintesc unde sunt si ce s a intamplat, imagini cu scenele pentrecute la atelierul de rochii imi trec ca fulgerul prin minte. Prima ingrijorare pe care o am aparar atunci cand imi dau seama ca am fost drogata, la naiba, copilul!! Imi e frica ca orice mi or fi injectat ei sa nu imi afecteze sarcina...
Inima imi bate cu putere incat o pot auzi, acum ca reusesc sa imi deschid complet ochii un nou gand se abate asupra mea realizand ca nu am fost singura victima.

-Lucyy??
Tip disperata dar de indata ce imi intorc capul o vad stand stand sprijinita de tablia patului cu o expresie terifiata pe chip privind undeva in gol.

- Era si timpul sa te trezesti!
Exclama lipsita de vlaga, insa eu nu pot decat sa ma bucur ca este bine, ma intorc spre ea si o imbratisez, ea raspunzandu mi instant apropierii.

- Dar stai! spun cand ma retrag din stransoarea bratelor noastre. Unde suntem? Ce e...?

- Intr o camera de hotel s ar parea.

Deabea acum realizez ca stam intinse pe un pat matrimonial tapitat cu catifea, imi mijesc ochii sa analizez si restul camerei, e intuneric iarl lampa cu lumina slaba nu prea face cine stie ce. Totusi vad si niste draperii in dreptul unui geam, semn ca lumina ar trebuii sa intre pe acolo, sau poate e doar intuneric afara.

Intradevar chiar pare amenajata ca o camere din unul dintre hotelurile alea extrem de scumpe, in fata draperiilor se afla o canapea cu doua fotolii din catifea rosie la fel ca tapiseria patului, o masuta de cafea din lemn sculptat, un covor persan care acopera podeaua, si o masuta de machiaj, insa fara oglinda.... Intrezant.... In partea opusa a camerei se afla un sifonier si o usa, care presupun ca e baia, cea de la intrare fiind cea vis a vi cu patul nostru, cred caci e diferita...

- Asta numai hotel nu e.....bolborosesc mai mult pentru mine fiind convinsa ca vanatorii nu s au hotarart sa ne ofere mie si prietenei mele o vacanta exclusivista intr un hotel de lux. Unde e cealalta fata?? Intrreb cand imi amintesc si de vanzatoarea din magazin.

- Da o dracu!! Cred ca era una de a lor caci inainte sa imi dea si mie somn am reusit sa vad cum au eliberat o pe nenorocita ca si cum nimic nu s ar fi intamplat!
Rosteste printre dinti plina de dezgust.

- Una de a lor??? Dar de ce ar pune o .....nu imi termin fraza ca o alta revelatie imi apare in minte. Lucy, de unde mai exact ai aflat tu de acest atelier de rochii, si cum ai facut rost de numarul lor ca sa suni pentru programare?

- Aah pai l am vazut...... ba nu l am cautat.... Sau mi a spus........ sti ceva... chiar nu stiu..
Raspunde perplexa cand isi da seama de golul imens pe care il are in minte

Ea nu intelege de ce insa eu inteleg foarte bine motivul.

- La naiba Lucy, s au jucat cu mintea ta ca sa te faca sa ne ne aduci in acel nenorocit de magazin.....
Spun dezamagita de situatie...

- Poftim, cum adica ??? Vrei sa spui ca din cauza mea esti acum in pericol de moarte din nou??
Intreaba cu vocea tremurata iar teroarea de pe chipul sau devine si mai accentuata.

- Nu Lucy, nu asta vreau sa spun .....
Dar nu ma lasa sa intervin caci ma intrerupe la fel de agitata

- E vine mea!! E numai vina mea, din nou!! Din nou decizile mele proaste te au pus in pericol !
Lacrimi incep sa ii umple obrajii inrositi, ma arunc sprea ea si o strang in brate cat pot de tare pentru a o linistii.

Stapan pe Iubire ei 🔞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum