"KIZIM"

18 14 10
                                    

Yaklaşık 10 dakikadır yoldaydık. Amcamı görmek istediğimi söyledim ama bunun şuan mümkün olmadığını söyledi kadın. Şuan onun evine gidiyorduk. Yolda giderken aklıma ismini sormak geldi.

-Senin ismin ney?

-ismim "Derya" veracım.

-Güzelmiş peki köpeğinin adı ney?

-Alex.

Derya abla "Korktuğunu biliyorum. Ama bu fobini yenemezsen kötü şeyler yaşayabilirsin. Ben inanıyorum ki sen bunun üstesinden gelebilecek kadar güçlü bir kızsın" dedi.

Ben mi güçlüydüm? Zayıf bedenim,dirençsiz kollarım...
Nerem güçlüydü benim?

2 dakika sonra birsürü binanın olduğu bir yer geldik. Güvenlik hemen kapıyı açtı ve içeri girdik. Burası kocaman bir siteydi. Apartmanlar 20 kat falan olmalıydı. İçi çok geniş olan bir asansöre bindik. 10. Katta indikten sonra hemen sağdaki daireye giriş yaptık. Kapıyı 30'lu yaşlarda bir kadın açtı. Sanırım bu evde çalışan bir görevliydi.İçeri girdiğimizde sıcacık bir ev karşıladı bizi. Mis gibi yeni pişmiş yemek kokuyordu.

-Hoş geldiniz Derya hanım
-Hoşbuldum Enise bak bu Vera
-Merhaba tatlı kızım sende hoşgeldin buyrun içeri geçelim.

Bu kadını çok sevmiştim. Pamuk gibi yanakları, zeytin gibi gözleri vardı. Ellerimizi yıkandıktan sonra sofraya geçtik. Fevkalade bir sofra hazırlanmıştı. Mantılar,sarmalar,salatalar...

Karnım hiç bu kadar şenlik etmemişti doğrusu. "Ellerine sağlık Enise teyze herşey çok güzel olmuştu" dedim. "Afiyet olsun kuzum sen iste ben sana hep yaparım" dedi.

Ellerimi yıkamak için sofradan kalktım.Ev o kadar büyük ve güzeldi ki neredeyse kaybolacaktım. Ellerimi yıkandıktan sonra arkamdan Derya abla geldi. "Hadi gel Vera televizyon açayım sana" dedi. İçeri geçtik ve saray gibi bir salona geldik. Duvara asılı kocaman bir televizyonu açtı Derya abla.

-Hangi çizgi filmi seversin?

-Hayatımda hiç çizgi film izlemedim. Ama Ali amcam hep Tom ve Jerry'i anlatırdı bana. Onu açabilirsin

Kadın biraz hüzünlendikten sonra televizyondan istediğim çizgi filmi açtı. Bir kedi sürekli bir fareyi kovalıyordu. Çok sevmiştim, sürekli kahkaha atıp duruyordum.

İçeriden Derya abla'nın sesini duydum. "Tamam hemen geliyorum" dedi. Sanırım telefonla konuşuyordu. Biraz sonra yanıma gelip "Vera benim şimdi gitmem gerekiyor. En geç gece yarısı evde olurum. Sende Enise teyzenle evde kalmalısın. Sakın ben gelene kadar beni bekleme. Sen uyu sabah görüşürüz zaten tamam mı" dedi.

İçindeki korku gözlerinden okunuyordu. "amcama birşey mi oldu?" Dedim.
"Vera dediklerimi yap ve sadece bana güven kızım" dedi.

İlk defa birisi bana bu kadar içten "kızım" demişti. Sanki gerçekten onun kızıymışım gibi söyledi bunu. Gözlerimi tamam anlamında yumdum ve tavanı izlemeye başladım.

VİTA DURA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin