7.

129 13 5
                                    

"Iyi, sor cevaplayayim."

"Hmm, aslında senin sorman gerekirdi."

"Ne sorucam ben?! Ayrica sen cagirdin beni."

"Neyse tamam tamam. Benden sonra biriyle oldun mu?"

"Hayırda ne bicim soru bu, bunu mu konusmaya geldik?"

"Ya yok sus soru işte."

"Iyi devam."

"Hala beni seviyor musun?"

"Ev- yok yo yani hayır."

"Sevmiyprum diyorsun yani?"

Tam cevao verecekken yanimiza benden biraz daha uzun genc bir jadin geldi.

Ne soyluyecek diye merak ederken Hyunjine yaklasip dudaginin kenarini sak diye öptü.

Bunu gördüğüm an beynimden vurulmusa dönmüştüm. Beni eglenmek icin mi cagirmisti? Kimdi bu kadin? Sevgilisi miydi? Gene beni umutlandirip birakmayi mi dusunuyordu?

Derin nefes alip masadan kalktım. Giderken hyunjine igrenerek bakmistim. Igreniyordum ondan ve onun gibilerden.

Madem sevgilisi vardı neden gene bana oyle davrandı? Neden gene umut verdi?

Bunları dusunurken kafamı duvara carptim. Yani oyle sandım. Ama bu bi insandı galiba.

"Iyimisin ufaklık?"

Kafami kaldirdigimda uzun boylu, kaslı hulk gibi bi adamla goz goze geldim.

Normalde kavga ederdim ama muhtemelen bu adam beni bocek gibi ezerdi.

Ben adama bakarken iceriden buyuk bir gümbürtü kopmustu. Biraz arkaya gdiio kapidan baktigimda hyunjin masayi dagıtmis hizli adimlarla cikiyodu.

"Özür dilerim bayım acelem var!"

Kosarak uzaklastigimda arkamdan hyunjinin "Felix nerde!?" sesini duyabiliyordum.

Taksi bulmaya calisirken hyunjin ve
adamlari beni bulmaya çalışıyodu. Ama ben kizlar tuvaletindeydim. Beni bulamayacağı tek yer burasiydi.

Taksiyi bulunca caktırmadan disari ciktim, yani  hyunjinle carpismadan once oyle saniyodum.

"Nereye ufaklik?"

Iy dejavu iy

Diger yone kosmaya vaslicaktim ki ayaklarim yerden kesildi. Korkudan benimde nefesim kesilsede biraz sonra hyunjinin kucagindq oldugumu anlamıştım. Bi an azrail beni almaya falan geldi sanmıştım.

"Ya birak beni!?!!!"

"Nereye gidiyorsun?"

"Senin olmadığın biyere! Birak beniii!!!!"

"Ben heryerdeyim felix, benden kacamazsin."

"Bon horyordoyom folox. Yarrama bak siktir git birak beni!"

"Şu ağzını topla Lee."

"Sanane, sen ilk once beni indir."

"İndirmiyorum!"

Hyunjinin cevabiyla felix cantasindan cikardiği biber gazini hyunjine sıkmış ve onu birakmasini sagkamisti.

Hyunjin gozunun yanmasiyla reflex olarak elini yuzune kapatmis ve felixide birakmisti.

"Felix!"

"Sen birakmazsan ben bıraktırırım işte."

Felix kosarak disari cikmis ve ilk gordugu taksiye atlamisti.

.
.
.
.
.
.

***

Hellluuu

Ay oldu bolum atmayali

Bolumu hala yazmadim saniyorum bitirmisim bile kuflenmis taslakta

Neyse NEYSE neyyyseee

Goruaurukmm baiii💗🤗💓💚💜🤗💗🕋😔💚💙💙😉😋😉😔🖕😜😎😋🕋😔😡😜🕋😋😔😔😎😋😙😔😙😱🖕✋🖕😵🕋✋😜

exHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin