Ace Upton szemszöge:
-Engedd el a kezem!-mondta
-Jó elengedtem csipkerózsikám!-
-Ne hívj így!-
-De olyan találó!-
-Nem az! Nem is láttál még aludni...-Ó,csipkerózsikám ha te azt tudnád,hogy én hányszor láttalak már aludni...-Mit olvasol? Nagyon bújod a telefonod.-kezdtem beszélgetést a kínos csönd után.
-Semmi közöd hozzá-elegem lett a viselkedéséből...
-Ide figyelj édesbogaram...nekem nagyon is sok közöm van hozzád így ne feleselj vissza nekem és ne mond,hogy nincs közöm hozzá ugyanis kurvára van!!-a végén emeltem feljebb a hangom.
-Hogy érted,hogy sok közöd van hozzám?- nem fél tőlem...hmm tetszik...
-Úgy drágám,hogy nemsokára közelebb kerülünk egymáshoz csak idő kérdése...-
-Én és te? Mármint egy pár?-kezdett el hangosan nevetni. -Ki van zárva!!-
-Miért? Talán nem találsz engem vonzónak?-
-Első érv a bátyám kinyírna! Szerintem ennyi bőven elég-
-Szeretem a veszélyt...-
-Én nem!!- majd felállt. A csuklója után nyúltam.
-Hova-hova szépségem?-
-Engedj el...-
-Ne csináld úgy mintha nem vágynál rám csipkerózsikám tudom,hogy ez nem igaz...-
Majd kopogtattak...
-Nyílván a legjobbkor...-odamentem az ajtóhoz. Majd kinyitottam.-Szia Ace! Kössz,hogy vigyáztál a hugomra!-
-Szívesen máskor is örömmel!-
Sophia kiszaladt a kocsihoz.
-Csináltál vele valamit?- kérdezte kicsit fenyegetően.
-Dehogy,csak beszélgettünk-
-Okés na csá haver!-
-Csá vezess óvatosan sok a buzi!- kezdett el nevetni majd rábasztam az ajtót. Majd bementem a nappaliba és folytattam a játékot. Mikor már meguntam úgy gondoltam lecsekkolom a csipkerózsikámat. Nem hittem a szememnek hirtelen. A szobájában állt és gyakorolta a szöveget ezt mondta többször is: "A haverodnak szerintem bejövök és ma elég furi dolgokat mondott"
Azonnal megfogtam a motorkulcsomat meg a sisakomat és már rohantam is a motoromhoz. Hiper sebességgel nyitottam ki a garázst és csuktam le. Majd száguldottam a házuk felé.Sziasztookk!
Tiktok: vivi_writt
Puszi:
Vivy
YOU ARE READING
Rózsa az ágyamon /BEFEJEZETT
RomanceSziasztok Sophia Cartley vagyok! Egy nagyon kedves barista lány legalábbis a barátnőm szerint! Az életem nem olyan izgalmas azon belül,hogy már lassan 1 hete olyan érzésem van mintha valaki figyelne...