29. Za jakou cenu?

13 2 0
                                    

Tomáš

„Co mi chceš tak důležitýho říct?" zeptám se Michala, který se tváří, jak kdyby mu ulítly včely.

„Je tady Katka," řekne.

„Cože?" cítím, jak mi začte tlouct srdce jako o závod. „Co tady dělá?"

„Říkal jsem Julči, že půjdeme sem. Asi se nějak prokecla před Katkou," řekne provinile.

„Proč jsi jí to vůbec říkal?" řeknu mírně nepříjemně.

„Protože jsi pozval ty holky. Chtěl jsem být tento víkend s Julčou, tak jsem jí řekl, že můžeme být spolu," snažil se mi vysvětlit Michal, ale bylo to marný. Byl jsem brutálně naštvanej.

„Ahoj Tome," přiběhne za mnou mírně připitá Katka a obejme mě.

„Čau," řeknu.

„Ty mě nevidíš rád?" zeptá se smutně Katka. „Myslela jsem, že chceš se mnou něco probrat a Julča říkala, že budete tady, tak jsem to chtěla vyřešit rovnou."

„Říkal jsem, že je to pánská jízda," vysvětluju.

„A tak co ty holky u Martina? Ty tady můžou být a já ne?" podívá se na mě naštvaně.

„Znáš ho. Vyhlídl si ve škole holku, pozval ji sem a ta vzala sebou kámošky. Ty máme odlákat, aby ji nehlídaly."

„Takže tady flirtujete s nějakýma holkama a my to máme akceptovat?" naštve se Katka.

„To je směšný, jen se s nima bavíme. Ví, že jsme zadaný," snažím se zachraňovat situaci.

„Kterou balí? Tu dlouhovlasou, prsatou brunetu?" zeptá se.

„Ne, tou malou blondýnu. Proč myslíš, že s tou brunetou?" zeptám se a to už vidím naštvanou Nelu, jak jde směrem k nám.

„Protože ta blondýna jde sem," řekne mezi tím Katka.

„Proč jsi šla od nich?," zeptám se jí mezi tím, co si sedne na gauč.

„Protože je váš kamarád egoistický sráč a Tereza závistivá mrcha?" řekne naštvaně. Nebýt tak malá, tak se jí i bojím. Možná, že je to fakt emařka. „Dávám tomu pět minut a bude mít jazyk někde v jejím krku," napije se z vodky, kterou má Michal v ruce. „Promiň, potřebovala jsem to." Otře se rukou pusu. „No vždyť to říkám. Už se vykusujou."

Všichni se otočíme jijich směrem. Vidíme je, jak se líbaj. Ten sráč. Mám sto chutí mu dat po hubě. Místo toho se natáhnu po vodce, kterou teď svírá Nela v ruce. „Dej to sem. Nejsi jediná, kdo je tu moc střízlivej." Nevím, kolik jsem vypil loků, ale stačilo to na to, abych byl mírně v náladě. Otočím se na Katku a zašeptám jí do ucha: „Nepůjdem ke mě?" zeptám se, ani nečekám na odpověď a táhnu ji směrem k východu.

. . .

„Neměli bychom být potichu?" zeptá se.

„To neřeš," odpovím jí.

„Nechci, aby nás tvá máma slyšela," odtáhla se ode mne a vydala se do mého pokoje.

To by bylo Terce jedno, pomyslím si. Vzpomenu si na to, jak jsme si to před pár hodinama málem rozdali rovnou tady na chodbě.

„Jdeš tedy?" snaží se vyznít svůdně, ale pro mě je to spíš trapný. Tak moc bych tady chtěl mít radši Terku, ale ta už beztak píchá s Martinem.

„Už jdu," vydám se za ní. Jakmile se za námi zavřou dveře, tak se na mě vrhne, jako kudlanka po samečkovi, kterému chce ukousnout hlavičku.

Shodím ji na postel. Z jejích rtů se přesunu na krk. Místo Katky si ale představuju Terku.

„Chci tě," zašeptá mi do ucha. Já zas chci Terku. Ne každý má to štěstí.

„Já tebe taky," zalžu. Začnu jí vyhrnovat triko. Stejně jako Terce, akorát u Katky na mě nečekají dva nadýchaný bochánky, ale spíš zadupaný lentilky pod kobercem.

Přetáhnu jí tričko přes hlavu. Katka udělá to stejný jak já. Začne mi rozepínat kalhoty, až se dostane k trenkám. Sundá je a já ji v tu chvíli shodím na postel a snažím se dostat do jejích kalhot. Sundám jí je a už se mi rýsuje pohled na její tělo pouze ve spodním prádel. Jak by asi v téhle pozici vypadala Terka? Snažím se tuhle otázku hodit za hlavu a mí sto toho ji začnu sundávat kalhotky. Ještě před tím, než do ní vniknu si nasadím gumu. Konečně mi kámoš stojí. Dneska to vyjde. Věřím tomu. Ještě ji před vniknutím musím připravit. Strčím do ní prs a je mi jasný, že tady se nemusím snažit. Byla už tak dost vlhká, proto jsem na nic nečekal, nasměroval se s mým mečem na ni a vsunul ho do ní. Byl to nový, neznámý a úplně jiný pocit. Bylo to stoprocentně lepší, jak rukou i pusou.

„Au," vykřikla, „musíš prvně pomalu.

„Co? Jo, promiň," řeknu a zkusím zmírnit tempo. Ovšem moje potřeba dál silněji a silněji přirážet byla větší.

„Takhle to nepůjde," řekne mi a nějakým způsobem se jí podaří nás přetočit. Teď já ležím a ona sedí na mě. Bylo to ještě lepší, jak před tím. Užívám si to. Jak jsem mohl žít tak dlouho bez sexu?

Cítím, jak se mi začínají napínat svaly a jak mi vře krev.

„Pojď! Už budu už budu! Jo, jo Terko! Už, už jsem," zakřičím a v tu ránu se udělám. Je to nepopsatelný pocit. Cítím jak kdyby mě po celém těle šimrali malinkatí mravenečci.

„Terko? Tys mi řekl Terko?" kurva, opravdu jsem jí řekl Terko? Ano řekl, už si vzpomínám. Celou tu dobu jsem nemyslel na nikoho jiného. Než na ni.

„Já, já?" vykoktávám ze sebe.

„Kdo to je? Je to ta prsatá že? Já kráva. Měla jsem si to myslet, to jak ses na ni v tom klubu díval. Jak ses musel napít vodky po tom, co jsi viděl Martina jak ji líbá. Proč ses teda do prdele vyspal se mnou?" celá rudá na mě křičí.

„Já, já jsem s ní nic neměl," obhajuji se.

„Vážně? To bych nepoznala fakt. Řekni mi, jak dlouho se s ní taháš? A opovaž se mi lhát!"

„Netahám se s ní," protestuju.

„Víš co, jsi fakt pěknej hajzl. Si stejnej jako tvůj fotr!" zařve a mě.

„Nejsem," v tu ránu mi dojde trpělivost a vrazím jí facku. Okamžitě se rozbrečí. Podívá se na mě svýma modrýma očima a řekne: „Máš pravdu. Jsi horší. Pokud vím, tak on tvé mámě nikdy neublížil." Začne se oblíkat.

„Katko počkej, promiň já nechtěl," snažím se jí omluvit.

„Tak jak dlouho si ji místo mě představuješ?" zeptá se.

„Znám ji teprve týden," řeknu.

Neudrží slzy. „Je hezký po roce vidět, jak moc jsem ti ukradená, když mě vyměníš za někoho, koho vlastně ani neznáš. Doufám že s ní budeš šťastnej, i když to by teď asi neměla být s Martinem."

„Chci se s tebou rozejít," řeknu jí bez emocí.

„Fakt?" zeptá se ironicky a pak jí to dojde: „Počkej, ty sis se mnou nechtěl promluvit. Ty ses se mnou chtěl rozejít!"

„Jo," přitakám.

„Já jsem fakt kráva," řekne a s těmito slovy odejde.

LepíkWhere stories live. Discover now