Matthy pov:
"Matthyas Maarten het Lam, hierkomen!" hoor ik vanuit de gang. Oh god nee, wat nu weer? Ik hoor aan de stem dat het Milo is, wat wil hij van me? Ik weet niet of ik bang moet zijn, want er is bijna nooit iemand die mijn hele naam gebruikt, oké misschien moet ik inderdaad bang zijn. Veel tijd om na te denken heb ik niet, want de deur vliegt open. Milo trekt me aan mijn arm omhoog van mijn bureaustoel en duwt me hard tegen de muur, hij weet nog net zijn andere hand tussen mijn hoofd en de muur te schuiven, zodat mijn hoofd niet tegen de muur knalt. "Is het waar?" is het eerste wat hij vraagt, waar heeft hij het nou weer over? "Is wat waar?" vraag ik zachtjes. Zijn ogen kijken diep in de mijne. "Is het waar dat je me leuk vindt?" hij houdt zijn hoofd een beetje schuin en ik voel mijn hart een slag overslaan, ik heb oprecht geen idee wat ik moet zeggen. "Eh-ehm, ik-" stamel ik, Milo verstevigt zijn grip op mijn bovenarm en zet zijn andere hand naast mijn hoofd tegen de muur, mijn ademhaling versnelt en er gaat een golf aan warmte door mijn lichaam."Zeg het." zijn toon is rustiger dan net, waardoor ik een klein beetje ontspan. "Ik- het is waar." fluister ik bijna. Nee Matt wat doe je nou? Waarom geef je nou toe? Een grijns ontstaat op Milo zijn gezicht. Hij zet een stapje naar achteren en laat zijn ogen snel over mijn lichaam glijden. Ik word een beetje ongemakkelijk van de stilte dus ik maak mijn arm los uit Milo zijn greep en probeer weg te lopen. "Matt wacht." Milo pakt mijn beide handen vast en trekt me naar zich toe en hij plant zijn lippen op de mijne. Ik weet dat het niet heel lang geleden nog precies zo met Milo stond, maar toch voelt het alsof het de eerste keer is. Zonder het contact te verbreken, draait Milo ons om en loopt naar voren, waardoor ik gedwongen word om naar achteren te lopen. Het duurt dan ook niet lang voordat ik de rand van mijn bed tegen mijn benen voel.
Hij duwt me zachtjes achterover op het bed, ik leun op mijn ellenbogen en kijk Milo aan, die op mijn schoot komt zitten. "Ik hoop dat dit geen onderdeel is van één van je stomme spelletjes." fluister ik "Geloof me Matthy, ik hou van je, al zolang als ik je ken." zegt hij. Ik glimlach en zucht diep. Milo pakt mijn handen vast en trekt me een stukje omhoog "moet ik het bewijzen?" vraagt hij. Ik kijk hem aan, maar geef geen antwoord. Dan legt hij één hand op mijn wang en verbindt zijn lippen weer met die van mij, terwijl hij de vingers van zijn andere hand in die van mij vlecht.
Als hij terugtrekt, zie ik een kleine glimlach op zijn gezicht "ik heb meer bewijs nodig." zeg ik zachtjes met een grijns. "Oh?" hij houdt zijn hoofd een beetje schuin en zijn glimlach veranderd ook in een grijns. Ik pak hem bij zijn shirt en trek hem weer naar me toe en laat mezelf achterover vallen, waardoor Milo boven op me belandt. Onze lippen gaan weer verder waar ze gebleven waren. Ik bijt op Milo zijn onderlip en al snel verkennen we elkaars mond. Milo wint al snel de dominantie en eigenlijk vind ik dat helemaal niet erg.
Dan glijden zijn handen onder mijn trui en ze glijden over mijn borstkas, ik begin zwaarder adem te halen en voel al het bloed naar één punt stromen. Hij trekt mijn trui over mijn hoofd en smijt hem ergens in de hoek, zijn shirt volgt. Hij begint zachtjes kusjes op mijn kaaklijn te geven, waarna hij al snel doorgaat naar mijn nek. Ik kreun zachtjes als zijn handen steeds verder naar beneden glijden en stoppen bij de rand van mijn broek. Aangezien ik een trainingsbroek aanheb, is mijn stijve duidelijk te zien. "Nu al zo stijf voor mij hm?" fluistert hij in mijn hoor, kippenvel ontstaat op mijn hele lichaam. Hij grijnst breed en hij trekt mijn broek en boxer in één ruk uit. Hij palmt mijn stijve langzaam, hij weet heel goed dat ik het teasen niet kan hebben. Ik gooi mijn hoofd naar achter en laat een paar schokkerige zuchten vrij. Hij maakt gebruikt van de ruimte om mij verder in mijn nek te zoenen, zodra hij een zwakke plek heeft gevonden, zuigt hij daar hard. Ik kreun luid en zet mijn nagels in zijn rug "je snapt toch wel dat je eigenlijk straf verdient voor wat je hebt gedaan afgelopen dagen?" Ik voel Milo zijn adem tegen mijn huid en ik weet meteen wat hij bedoelt. Ik heb hem de afgelopen dagen bewust genegeerd, puur en alleen omdat ik hem niet onder ogen durfde te komen als er niemand anders bij was. "Ik vroeg je wat Matthyas." hij stopt al zijn handelingen en duwt met één hand mijn kin omhoog, zodat ik hem aankijk. Ik knik zachtjes, ik moet toegeven dat dit beeld ongelofelijk geil is, ik grijns een klein beetje, maar dat wordt niet gewaardeerd. "Vind je dat grappig?" vraagt hij streng, ik blijf hem aanstaren en knik voorzichtig. "Oh je gaat eraan Matthy." gromt hij. Bij alleen die woorden, voel ik mezelf al geiler worden. "Doe het Milo, geef me de straf die ik verdien, zorg dat ik niet meer kan lopen." fluister ik, dan buig ik een stukje naar voren, tot ik vlak voor zijn neus hang "ruïneer me." fluister ik er sensueel achteraan. Milo zijn ogen worden pikzwart. Hij trekt ook zijn broek uit, voordat hij hem ergens in de kamer gooit, vist hij nog iets uit zijn broekzak. Daarna belandt zijn broek ook op de grond naast het bed. Hij trekt zijn boxer uit en scheurt daarna de verpakking, die hij nog steeds in zijn hand heeft, open met zijn tanden. Heeft hij altijd condooms in zijn broekzak zitten of wist hij gewoon dat dit ging gebeuren? Hij rolt het condoom om zijn stijve heen. Ik kijk met grote ogen toe en laat mijn ogen langzaam over zijn lichaam glijden, hij is zo mooi. Dan draait hij me hardhandig om, zodat ik met mijn gezicht in het kussen lig, ik draai mijn hoofd zijwaarts, maar ik kan nog steeds niet zien wat hij doet, wat me een beetje zenuwachtig maakt. "Ontspan je schat." Milo laat zijn handen langzaam over mijn rug glijden en masseert mijn kont even voor hij zich zonder verdere waarschuwing naar binnen duwt. Ik schreeuw het uit van de pijn. Milo laat me gelukkig even wennen, maar heel veel tijd krijg ik niet voor hij begint met stoten. "Fuck je bent strak." hijgt hij. Ik sis nog wat van de pijn, maar het brandende gevoel trekt steeds meer weg en het maakt plaats voor een goed gevoel, beter dan ik ooit heb gevoeld. Hij stoot zichzelf steeds dieper naar binnen en mijn kreunen worden luider. "Miel sneller." hijg ik als hij precies de goede plek raakt. Ik voel mijn erectie met de seconde pijnlijker worden en pak mijn stijve beet, maar mijn hand wordt vrijwel direct weggetikt door de jongen die boven me hangt. "Even geduld schoonheid." weet hij tussen zijn gehijg door uit te brengen. Hij stoot nog een paar keer door en dan voel ik hoe zijn bewegingen langzaam afzwakken en zijn gehijg minder wordt. Dan begint hij mij op een hoog tempo af te trekken, ik kreun alles bij elkaar door de vele bevrediging in die korte tijd. Het duurt dan ook niet heel lang voor ik op mijn hoogtepunt ben en over zijn hand klaarkom terwijl ik hard zijn naam kreun.
Ik draai me om en hijg nog uit terwijl Milo voor me zit en mijn sperma van zijn hand af likt, zonder ons oogcontact te verbreken. Hij grijnst breed en stapt dan van het bed af, waarna hij het condoom weggooit. Ik volg zijn handelingen met mijn ogen. Dan komt hij naast mij in bed liggen en trekt de dekens over ons heen. "Je hebt het fantastisch gedaan Matt." zegt hij zachtjes, hij drukt een kusje op mijn voorhoofd. Ik kruip dicht tegen hem aan en sla mijn arm om hem heen, waarna ik voel dat hij ook zijn arm om mij heen slaat. "Ik hou van je Matthyas." fluistert hij. Ik kan van vermoeidheid niet meer antwoorden en voor ik het weet, ben ik in slaap gevallen.
------------------------------------------------------------------------------------------
Wordt dit hoofdstuk om twee uur 's nachts geüpload? Ja
Komt dat doordat ik moest werken? Ja
Moet ik morgen gewoon weer om negen uur opstaan? JaJa ik ga maar eens slapen lol, sorry als er fouten in dit hoofdstuk staan, ik heb het niet nagelezen ✋🏻😭
Hoe gaat het met jullie?
Zorg goed voor jezelf 💗
xx
JE LEEST
Wat wil je van mij
Fanfiction"Ja, het is echt waar, de bankzitters gaan samenwonen!" schreeuwt Koen naar de camera terwijl hij in zijn handen klapt. Ik kijk naar de grond en verdwaal in mijn gedachten. Samenwonen klonk als het beste idee ooit voor iedereen, behalve voor Milo en...