236.XİE PİNG'İN ÇIRAĞI
Arkasını döndü, gözleri hâlâ hafif kızarmıştı ve polis üniformalı adama baktı ve adını kelime kelime söyledi:
-Li Yun mu?
-...
Polis memuru durakladı ve gülümsedi: "Beni nasıl tanıdın?"
Xie Qingcheng'in bakışları rakibin elinde gezindi ve hızlı olmasına rağmen polis memuru bunu keskin bir şekilde algıladı.
"Ah..." Memur düşünceli bir tavırla bileğine baktı.
Xie Qingcheng - Yanıldığımı sanmıyorum.
Li Yun birkaç saniye sessiz kaldı, sonra elini düşürdü ve hafifçe gülümsedi, "Evet, yanılmıyorsun. Beni hatırlamanı beklemiyordum Xie Qingcheng.
Li Yun aslında Xie Ping'in başka bir çırağıydı.
O ve Chen Man'in gege'si Chen Lisheng, polis akademisinden aynı anda mezun oldular ve ardından bir görev sırasında öldürüldüler.
Chen Lisheng gibi Li Yun da öğrenciyken inanılmaz bir yetenek göstermişti, o kadar yetenekli ve zekiydi ki sızma becerileri açısından Chen Lisheng'den daha zayıf olmasaydı akademide birinciliği kazanırdı. .
Li Yun stajyer olarak polis karakoluna girdikten sonra, birkaç vakanın ardından liderler onun çok iyi bir insan olduğunu düşündüler, çünkü işleri düzenli bir şekilde yapıyordu, kendisine verilen görevler ne kadar zor olursa olsun, bunları yapabiliyordu. .
Zamanın eski bir kriminal soruşturma uzmanı, polis memuru olmak için doğduğunu söyledi.
Ancak öğretmeni Xie Ping ondan biraz uzak durdu, bu yüzden Xie Qingcheng Chen Lisheng'e aşinaydı ancak Li Yun ile pek teması yoktu.
***
İlk başta genç Xie Qingcheng, babasının iki öğrenciye neden farklı davrandığını anlamadı.
Bir güne kadar...
"Memur Xie mi? "Dördüncü katta, git ara."
Bir gece, karakoldaki görevini bitiren küçük Xie Qingcheng, Xie Ping'i bulmak istedi ve sıradan bir şekilde ortalığı süpüren teyze ona yolu gösterdi ve Xie Qingcheng yukarı çıktı.
Dördüncü kat daha önce hiç gitmediği bir yerdi, sorgu odaları ve geçici gözaltı odaları vardı, görevli polis amcaları onu uzak tutuyordu. Ama o gün bir istisnaydı, 2000 yılıydı ve milenyumunu kutlamak için Huzhou'da bir havai fişek gösterisi vardı, havai fişeklerin açtığı eşsiz bir andı, gece gökyüzü gün ışığı gibiydi ve sunum yapan kişinin sesi duyuluyordu. Televizyonda duyulan haberde görevdeki polisler bile o an pencerenin önünde durup tarihi değişime tanıklık etmekten kendini alamadı.
Böylece kimse küçük bir çocuğu fark etmedi, Xie Qingcheng kazara dördüncü katın derin koridoruna girdi.
"Baba baba..."
Belki de her iki taraftaki demir çubuklar ve zayıf ışık yüzünden küçük Xie Qingcheng, Xie Ping'e yumuşak bir sesle seslenmekten kendini alamadı.
Aniden önünde hafif bir hareket duydu.
Babası olduğunu sandı, bu yüzden hafifçe yaklaştı ama kapıyı itemeden parmaklıkların dışında yüreğini titreten bir manzara gördü:
Odanın içinde kolları dövmeli orta yaşlı bir adam vardı, Xie Qingcheng onun polis tarafından yakalanan bir uyuşturucu satıcısı olduğunu biliyordu. Bu uyuşturucu satıcısının ağzı çok sertti, patronuna aşık olduğu söyleniyordu, bu yüzden günlerce süren sorgulamanın ardından adam çetesi hakkında bilgi vermeyi reddetti.