‼️BU BÖLÜM SMUT⁉️
===================================
‼️• !𝗗𝗜𝗞𝗞𝗔𝗧 𝗦𝗠𝗨𝗧∘˚˳° 𝗕𝗢𝗟𝗨𝗠! (𝗿𝗮𝗵𝗮𝘁𝘀𝗶𝘇 𝗼𝗹𝗮𝗰𝗮𝗸𝗹𝗮𝗿 𝘆𝗮 𝗱𝗮 𝗼𝗹𝗮𝗻𝗹𝗮𝗿 𝗹𝘂𝘁𝗳𝗲𝗻 𝗼𝗸𝘂𝗺𝗮𝘀𝗶𝗻!)⁉️•Nedense şuan o kadar iyi hissediyordum ki kendimden geçmiştim. Felix'i yorduğumun farkındaydım.
Zaten birazdan boşalacaktım. Felix benim boşalmamı kolaylaştırmak için kalçasını bana bastırıyordu. Bu çok iyiydi.
Derin sesler ile inliyordum. Sesim hiçbir zaman bu kadar iyi çıkmamıştı. Felix benim başımı tuttu ve dudağıma yapıştı. Dudaklarımı emiyor ve dilimi emiyordu.
Bir yandanda kalçasını arkaya doğru bastırıyordu. Ben boşalana kadar Felix bunları yapmaya devam etti. Bir süre sonra boşaldım.
Felix'in hiç iyi olmadığını görebiliyordum. Penisimi Felix'in deliğinden çıkardım.
--------------------------------------------------------------
◽SMUT BÖLÜM BİTTİ ⭐
RAHATSIZ OLANLAR BURDAN DEVAM EDEBİLİR
゚.*・。゚Çıkardığım anda Felix aniden yere çöktü. Dizlerinin bağı çözülmüş gibiydi. Hemen bende yanına eğilip onu tuttum.
Hyunjin
Felix!
İyi misin? Ne oldu?Felix konuşamıyordu. Elleri ile yüzünü kapattı ve sesli bir şekilde ağlamaya başladı.
Yaşadığı şeyler çok ağırken onu bu kadar zorlamamam gerekirdi...
Ben gerçektende çok kötü bir semeydim...
Kendimden nefret etmeye
başlamıştım.(Yazar Notu: oyle deme lannn ;( )
Felix
*Bağırarak ağlamaya
devam eder*HYUNJIN...
Çok yoruldum...Hyunjin
Özür dilerim...
Benim hatam.Benimde gözlerim doldu. Hemen Felix'i kucağıma aldım. Felix gözlerini yumdu.
Sıkıca bana tutundu ve gözleri kapalıyken bile ağlamaya devam etti. Sessizce ağlıyordu. Ona sıkıca sarıldım. Banyonun ışığını kapatıp odaya doğru ilerledim.
Felix'i yavaşça yatağa yatırdım. Bir havlu aldım ve Felix'in vücudunu yavaşça silmeye başladım. Felix havlu her vücuduna değdiğinde inliyordu. Bir kez daha dokundurdum.
Felix
Ah...
Canım çok yanıyor...*Sesli bir şekilde ağlamaya başlar*
Dayanamıyorum Hyunjin...
Yardım et...Hepsi benim suçumdu...
Onun canını en çok yakan bendim.
Kendimden o kadar nefret ediyordum ki...Ne diyeceğimi bilemiyordum. Bende göz yaşlarıma hakim olamadım. Sessizce ağlamaya başladım.
Felix'e yaklaştım. Ellerini tuttumHyunjin
Hepsi benim hatam...
Özür dilerim Felix...
Sana bakamadım.
Eğer sana düzgün baksaydım, yaptığım şeylere dikkat etseydim böyle olmazdı...*Sesli bir şekilde ağlamaya
devam eder*Özür dilerim. Lütfen beni affet...
Kendimden nefret ediyorum.
Ben çok salak biriyim.
Salağın tekiyim gerçekten...Felix bana masumca baktı ve göz yaşlarımı yavaşça sildi. Yanağımdan tuttu ve bana derin gözlerle bakmaya başladı.
Felix
Neden kendini suçluyorsun?
Beni bu hâle getiren sen değilsin Bebeğim. Ben bana karşı yapılanlar yüzünden şuan buna dayanamadım.
Kendinden nefret etme.
Dinlenirsem geçer.Hyunjin
Senin kötü olman bana kötü hissettiriyor...
Bilmiyorsun sen acı çekerken bende acı çekiyorum Lix...
Benimde suçum var çok var...
O telefon konuşmasını açmamalıydım...
Seni zorlamamalıydım...
Seni daha iyi korumalıydım...
Benimde suçum var.
Sen beni affetsen bile ben hâlâ suçluyum...Felix
Hyunjin...
Sen gerçekten hâlâ bunları
mı düşünüyorsun?
Lütfen artık bunları unut Bebeğim.
Ama artık yapmayacağını söyledin bana.
O telefonu açmayacağım dedin.
Sen en azından birşeyleri düzeltmeye çalışıyorsun bu önemli değil.*Kısa bir sessizlik*
Onu bunu boşversene.
Seni seviyorum Hyunjin...Hyunjin
Bende seni seviyorum Lix...Felix aniden dudağıma yapıştı ve yavaşça dudaklarımı öptü. Bu çok tatlı bir öpücüktü.
Felix kollarını boynuma doladı. Bana sıkıca sarıldı. Bende onun vücuduna yumuşak bir şekilde dokundum. Çünkü
canı yanıyordu..Onu çok seviyordum. Ona gerçekten de değer veriyordum. O bana ait. Başka kimsenin olamaz...
Onu yavaşça öpmeyi bıraktım ve havluyla Felix'in ıslak olan yerlerini yavaşça sildim. Kalın bir yorganla Felix'in üzerini örttüm. Vücudu yandığı için ona kıyafet giydirmedim. Ama yinede soracaktım.
Hyunjin
Aşkım üstünü giymek ister misin? Vücudun iyi mi?
Eğer kötüyse bana söyle birşey yapmaya çalışacağım...Felix
Bilmiyorum...
Vücudumu bazen hissetmiyorum.
Şuanlık yanmıyor.
Umarım iyi olurum.
Birşey giymesem daha iyi olacak.Hyunjin
Sana ilaç getireceğim.Mutfağa ilaç almak için ilerledim. Vücut yanması için olan ilacı buldum ve bir bardak alıp ona su koydum. Hızlı bir şekilde Felix'e getirdim. Felix ilacı içti ve hemen yatağa geri yattı. Derin bir nefes verdim.
Altıma boxer ve şort giyip yatağa kendimi attım. Felix gözünü kapatır kapatmaz uyumuş gibiydi. Onu kendi omzuma yatırdım.
Ona sıkıca sarıldım. Oda bana sıkıca sarıldı ama gözünü açamıyordu. Çok yorulmuştu. Her zamanki gibi yine onun saçlarını okşamaya başladım. Henüz uymadığını bildiğim için ona sessizce birşeyler söylemeye başladım.
Hyunjin
Seni çok seviyorum Lix...*Sessizlik*
Seni yorduğum için özür dilerim.
Umarım beni affedersin.Bunları söyleyip Felix'in alnına bir öpücük kondurdum. Felix gözleri kapalı bir şekilde dudağıma bir öpücük kondurdu ve bana daha sıkı bir şekilde sarıldı.
Üstümüze yorganı çektim ve gözlerimi kapadım. Uyumaya çalıştım. Fakat yapamadım. Aklımda bir sürü şey geziyordu.
Acaba Felix nasıl hissediyor?
Acaba bu olaylar yüzünden benden soğur mu? Acaba Eunseo okula gelir mi? Felix'in babası hâlâ polislerin elinde mi?
Aniden herşey aklımda dolanmaya başladı.İki dakikada bir iç çekiyordum. Felix derin derin uyuyordu. Ben ise bir anda sadece düşünür oldum. Uzun bir süre düşündükten sonra uyuya kaldım.
_________________________________________
◽Çok kısa oldugunu biliyorum ama Felix'e gecmem lazmm😄🐥☁️Umarım bölümler sizin icin guzel ilerliyordur yorum yapmayı unutmayinn🥲🥟⭐
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mysterious Painter / 𝙃𝙔𝙐𝙉𝙇𝙄𝙓
RandomBaba baskısı altında olan ve zorbalık gören Lee Felix için hayat berbat bir haldeyken, Hwang Hyunjin Lee Felix'i garip bulup onu çizmeye başlar... ◽ANGST değildir... ◽SMUT içerir...