kırk bir

395 69 51
                                    

mira

"bugün evde kimse yok," dedi arın evlerinin önüne vardığımızda. "annemler geç gelecek ama siz durun önce ben konuşayım."

"arın bırak ya," dedim öfkeyle. "bırak içeri gireyim."

"siz salona geçin ve beni bekleyin sadece."

"benimle ne derdi var?" dedi ege. "bahsettiği olayı anlamadım bile, bütün okula benim yönelimimi söyleyen oydu! benden neden nefret ediyor?"

"ben de anlamadım," dedi eylül. "eskiden o kadar kötü davranmazdı bize, hatta bazen konuşurduk bile."

arın kapıyı açtığında biz salona geçmiştik, bir an önce almila ile yüzleşmek istiyordum. içimde kalan onca şey vardı ki, onun barbie bebeği olmaktan bıkmıştım artık. eğer her şeyi biliyorsa artık yüzüne bütün nefretimi kusabilirdim, gerçekten çok yorulmuştum bu sahte hayattan.

"böyle davranmasına izin verdiğime inanamıyorum," dedi ege öfkeyle. "başından size deseydim güçsüz duruma düşmezdim."

"güçsüz değildin ege," dedim elini tutarken. "sevdiğin kızı kaybetmekten korktun sadece, bu güçsüzlük değil."

"kendinden böyle üçüncü kişi gibi bahsetmen garip oldu."

"sevdiğin kız olduğumu tekrar duymak istemişimdir belki."

"durun flört sırası değil," dedi savaş. "arın hayal kırıklığına uğramış hissediyor sonuçta kız kardeşi onu da tehdit etti."

"arın için üzülüyorum böyle bir kız kardeşi var," dedi eylül sinirle. "biz daha çok kardeş gibiyiz."

"siz cidden öylesiniz," dedi yavuz gülerek. "didişip duruyorsunuz."

"almila denen kız bütün sevdiğim insanlara zarar veriyor ya, öldüreceğim onu."

"bizi seviyor musun?" dedi ege gülerek.

"şımarma."

ideal arkadaşlık.

"arın için cidden kötü oldu," dedim üzgün bir şekilde. "o anki yüz ifadesi çok kötüydü."

eğer ege bizi seçerek arın ve savaş'ı ifşalasaydı almila bunu yapmış olacaktı, kendi abisinin olduğu video ile ege'yi tehdit etmişti. o ege'yi tehdit etmişti değil mi? bugün nasıl sakin kalacağım bilmiyorum.

"herkesi getirmişsin," dedi almila içeri girip bize bakarken. "şimdi ne yapacaksınız?"

"sen manyak mısın?" dedim ayağa kalkarak. "neden bunu yapıyorsun bize?"

"cidden abini mi ifşalayacaktın?" dedi savaş öfkeyle.

"tabii ki hayır!" dedi almila, bu sefer ciddi gözüküyordu alaycı tavrı ortada kalkmıştı. "sadece sizi tehdit ediyordum amacım kimseyi ifşalamak değildi."

"cidden mi?" dedi ege öfkeyle. "sen sır mı tutacaksın? beni ifşalamasaydın buna inanırdım almila."

"sen umrumda değilsin ege ama bunu arın'a yapacak değilim senin zaten arın'a ihanet etmeyeceğini biliyordum sadece acı çekmeni istedim."

orkide, gxgHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin