21. Hyvää yötä rakas

34 6 4
                                    

Niko:

Istun vain sohvalla miettien jotain tyhjää. Joel säätää jotain keittiössä. Tuo on melkeenpä muuttanut tänne. Viettää aikaa täällä koko ajan mut no en valita onhan tuo ihan helvetin hyvännäköinen. En oikein edes tiedä mitä meidän välillämme on. Jotain säätöö kait? Tai nii ollaanhan me pantu pari kertaa, pussailtu ja  makoiltu yhdessä haliten jne. Haluisin kutsua joelia poikaystäväkseni mut en tiedä mitä mieltä tuo ois.

"Niko tuu syömään" joel huutaa keittiöstä mutta sivuutan tuon keskittyessäni ajatuksiini. Tuo blondi on kyllä varastanut koko sydämmeni.
Havahdun siihen että kyseinen blondi istuu viereeni ja kääntää pääni suudellakseen huuliani. Vastaan suudelmaan. Tiesittekö että joelin huulet ovat ihanan pehmeet ja osaavat kaiken niin täydellisesti. Erkanemme suudelmasta hapen puutteen vuoksi. Katson tuota silmiin hetken hymyillen jonka jälkeen painan pääni jojelin olkapäätävasten. Blondi kietoo kätensä ympärilleni ja silittää selkääni.

"Tuuhhan syömään." Joel sanoo. Mumisen vain väsyneenä jotain. Mistähän yhtäkkinen väsymys tuli.
Joel nousee ylös vetäen minut mukanaan. Kävelemme keittiöön ruokapöydän ääreen. Joel on tehnyt spagettia ja lihapullakastiketta. Otan vain vähän ruokaa sillä minun ei oikein tee mieli mitään tällä hetkellä. En tiedä miks.

"Onks kaikki hyvin? Ootko sä tulossa kipeeks?" Joel kysyy heti huolestuneesti ja kokeilee onko minulla kuumetta. Kohautan olkiani väsyneenä.

"Voi pieni." Tuo sanoo ja silittää minua hiuksista. Ihme huolehtia. Syömme kuitenkin ruuan. Minulla meni tuohon pieneen annokseen varmaan puol tuntia. Nousen ylös ja vien tiskit tiskialtaaseen. Joel tekee saman. Tuo pesee viekä kädet ja kääntyy minuun päin huolestunut ilme kasvoillaan. Nojaudun vain tuota vasten ja painan pään tuon rintakehää vasten. Suljen silmät kun tuo vie kätensä ympärilleni. Seisomme siinä sit varmaa ikuisuuden ja melkein nukhan siihen. Blondi kuitenkin nostaa minut syliinsä ja vie sänkyyn.

"Haluutko nukkuu noilla vaatteilla" tuo kysyy. Mumisen kieltävästi ja tuo alkaa ottaa housujani pois. Avitan hieman samoin kuin hupparin pois ottamisessa. Nyt olen vain bokserit jalassa sängyllä. Joel peittelee minut ja pussaa otsaan.

"Hyvää yötä rakas" tuo kuiskaa ja silittää hiuksiani.

"Tuu tähän." Mumisen ja taputan paikkaa vieressäni.

"Mä tuun ihan just käyn sammuttaa eka kaikki valot." Joel vastaa ja lähtee pois. Pian tuo tulee takaisin ja heittää pikaisesti vaatteensa pois. Blondi kömpii viereeni peiton alle. Takerrun heti tuohon kiinni ja kiehnään päätä tuon rintakehään.  Joel kietoo kätensä vielä ympärilleni. Siihen mä sit nukahankin.

---------

Juu olkaa hyvä ja olkaa ilosii että saitte tän osan seuraavasta ei oo hajuu millon se tulee.

Noksuun enää 3pv! Tak sillon ku luette eli varmaa torstaina nii on enää 2 päivää!! Wohoo :D

Sanoja: 400

Opeta mut Elämään || Niko & Joel || + MinnaWhere stories live. Discover now