Jednou rukou sáhl potom papíru a založil jej někam do nějaké složky. Rošťácky se na mě podíval a já jsem z toho, co bude následovat dostala strach.
,,Udělala jsi dobře. Teď odejdu příjdou sem lidi, co tě připraví a potom bude sranda. Tak zatím, krásko." Pošeptal, tak milým tónem hlasu, že jsem se chtěla rozplynout, ale ta slova mě spíš vyděsila.
Jak řekl, tak učinil, odešel a za chvíli tam opravdu někdo přišel. Byla to žena, trochu starší žena, vypadala mile, ale taky vystrašeně.
Přinesla oblečení, no oblečení byli to sexistické oblečky a já jsem pochopila, že si je mám zkoušet. Poslušně jsem se tedy začala svlékat, ale nedalo mi to a musela jsem se zeptat.
,,Přežili to ty ženy, co tu byly přede mnou?" Položila jsem ji nečekanou otázku a žena se zarazila.
,,P-prosím nemluvte na mě, nesmím s vámi mluvit." Řekla skoro neslyšně, ale já se nedala.
,,Nic na vás neřeknu, prosím potřebuji to vědět." Naléhala jsem, na to mi už žena nic neřekla a jen svoji hlavu obrátila k rohu místnosti.
Pochopila jsem, že se tam mám podívat, a tak jsem učinila. Zatrnulo mi, když jsem spatřila malou černou kameru s červeným světýlkem, které značilo, že je zapnutá.
Žena na mě lítostně pohlédla a já jsem se už pro jistotu na nic neptala, abych nezpůsobila problémy ji ani sobě.
Vybrala mi obleček přímo na míru a řekla mi ať počkám, že teď pro mě dojde někdo jiný a odvede mě pryč. Učinila jsem, tak ale ten zoufalý pohled mi před očima zůstane už na furt.
Přišel nějaký bodyguard, zase? Ale tento byl jiný. Koukal na mě stylem "mhh jo kotě", hnusil se mi.
Jako nedivím se mu, byla jsem před ním jen v sexy spodním prádle, ale ten pohled si mohl odpustit.
,,Buď hodná holka a nastav mi hlavičku." I hlas měl slizkej, ale radši jsem poslechla.
Hlavu jsem nastavila a on mi oči převázal nějakou škraboškou. Pak mě bez varování zvedl, takže jsem skoro spadla a začal mě vláčet někam pryč.
Byl to divný pocit, když jsem měla zavázaný oči, nějakej slizoun mě někam, bůh ví kam táhnul a já věděla, že potom všem mě bude čekat ta smlouva a vše co jsem v ní podepsala mi bude dělat on.
On ten sexy člověk. Na co to myslíš, prober se!!!
Hodil mě najednou k nějaké zdi. Chytl mi nejdříve jednu, pak druhou ruku a připevnil ji, podle zvuku nějakýma řetězama nad mojí hlavou.
Byl to divný pocit a nelíbilo se mi to.
,,Teď tady chvilku počkáš na Pána. Ale sakra, dal bych si tě i já." Šeptl mi nechutně do ucha a jeho teplý dech dopadl na mé odhalené rameno.
Pak jsem slyšela bouchnutí podle zvuku železných dveří a ticho. Hrobové ticho, které narušilo jenom zvuk řetězů okolo mých rukou, když jsem se chtěla pohnout.
Já teda jedu, i když moc ne... Ale ahojky, tady máte novou kapitolku. Vidím, že vás toto, asi pravděpodobně baví, čehož si nesmírně vážím a děkuji za tuto vaši aktivitu.
Samozřejmě, že vám děkuji i za mé jiné příběhy, jste prostě zlatíčka. Přeji vše nejlepší.Vaše Lucie_Odvar🖤
ČTEŠ
Pain can be forggoten /H.S/
FanfictionTady máte takovou malou ochutnávku: ,,Přece to tak nebolelo, nebo jo? Ukážu ti, co je skutečná bolest, zlato." Zašeptal mi do ucha a mě polil pot. Už tohle opravdu bolelo a jsem si jistá, že mi z těch ran možná teče krev a on mi ukáže skutečnou bol...