Not:arkadaşlar bir haftadır şebekeyi bırak elektrik yok resmen iki gündür suda aynı şekil çıldırıcam resmen diğer kitaplara bölüm yazıyorum bunu çok beklettim diye erkene aldım haksızlık olmasın diye.
İYi okumalar....
Babasının ona seslenmesiyle çok pis yakalandığını anladı Suna bir çevresine bir de karşısındaki adama baktı .
"İja ne bû(işte şimdi bu olmadı)"
Alpaslan kadının ağzında ne geveleriğini analamaya çalıştı bir süre sonra öne atılıp.
"Bana bak kadın sen bana küfürmü ediyorsun yoksa"
Suna ağlanacak haline gülüyordu artık.
"Ya herşeyi nasıl kendine
Elini adamın göğüsüne getirip onu yana itekledi.
"Benim birazdan cenaze namazım kılınacak birde senle mi uğraşacağım çekil şuradan "
Alpaslan her geçen saniye dahada hayret ediyordu bu nasıl bir kadındı hem suçlu hem güçlü diye içinden geçirdi.
O öyle düşünürken Suna başka bir diyarda babasına nasıl hesap vereceğini düşünüyordu asla ona vurmaz ama öyle bir kızardı ki dövülmekten beter hissederdi.
Babasını ona yaklaştıkça o yerine siniyordu açıcası .
Onların yanına varan babasına mahcup bir ifadeyle baktı Suna.
Adam ilk alpaslan'a sonra kızına baktı bir kez olsun kızı onu şaşırtmıyor ilk günden kavgaya karışmaktan geri durmuyordu.
Etrafına baktı hasar tespiti için Allah'tan yerde yatan kız ve burnunu tutan bir genç dışında başka kimseyi yaralayamamıştı bu sefer insaflı davranmıştı neyseki kızı .
Derin bir nefes alıp başıyla ilk yerde yatan sonra karşısındaki Alpaslan'ı gösterip .
"Bu kadar mı "
Herkes adamın ne demeye çalıştığını kavramaya çalıştı ama Suna babasının A-Z ne demek istediğini anlardı babasınında ne demeye çalıştığını şıp diye anlamıştı.
Yine kavgaya hazır bir pozisyona elini beline yerleştirip
"Şey aslında ayırmasalardı diğer boya fıçısınada dersini verecektim ama hep bu hıyar yüzünden hevesim kursağımda kaldı"
Tüm mahalle bu benzetmeye hep bir ağızdan gülüştü .
Alpaslan ise sinirden resmen kulağından dumanlar çıkıyordu.
Suna'nın üstüne yürüyüp .
"Kızım bak vallah elimden artık bir kaza çıkacak"
Suna bunun altında kalır mı ?
"Nerden kızın oluyorum ben senin lann"
Adam ne yapacağını şaşırmış bir durumda bir kızına bir genç adama bakıyordu.
"Allah korusun senin gibi kızım olsun vallah gider sabah akşam tövbe ederdim hangi günahı işledim de seni verdi diye "
Mahalli hep bir ağızdan.
"Aaabbboooo"
Suna artık kendinden geçmiş babasını bile unutur olmuştu.
"Asıl senin gibi evladım olsun dışarı çıkmaya utanırdım "
Alpaslan gömleğinin yakalarını düzeltip çapkın bir ifadeyle.
"Kedi uzanamadığı ciğeri mundar edermiş seninde o hesap"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sürgün Sevdam
General FictionAcı acı baktı sevdiğine Suna belkide bu bakış ona son vedasıydı. mahkeme koridorları bu kadar soğukmuydu yoksa ?yoksa ona mı öyle geliyor. "Sunam" sevdiği adamın acı barındıran ses tonuyla.ilk sevdiği adamın eline sonra gözlerine baktı genç kız. O...