Kahramanımız bir senaryo yazması gerekir fakat şans onun yanından bile geçmemektedir . KAHRAMANIMIZ Kapadokya'ya gider ve orada bir hotele yerleşır ama hala aklında bır senaryo yokturKahramanımız bır zil sesi ile irkilir ve hemen kapıya bakar "Kim o " der kapıdan "oda servısı " sesi gelince saçma korkusuna içinde son verır . oda servısı kahramanımıza saat=6.30 da bır turıst kafilesi ile Kapadokyanın bilinmeyen ve çok yüksek olan dağlara çıkacaklarını ve kahramanımızında gelmek isteyip isemediğinisorar zaten macera arayan kahramanımız hemen "tabikide evet" cevabını verır.Saat .6.30 da kafıleyle dağlara dogru giderken kahramanımız daha uyanamamis olacak yolda tam9 defa düser 6 defa ise ayağıkayar. . TAM SAAT 07.32 de balon showu gerceklestı hayranlıkla izleyn kafile ve kahramanımız cok şaşırdılar ki kahramanımız kendını balonların i-çinde bulur ama ne yazıkkı kahramanımızın yükseklik problemi vardı. Balonlar o kadar yükselirki neredeyse uzaya kadar çıkacaktı tabi bu korkak kahramanımıza göredirAslında gerçek yukseklik tam olmasada 145 m deydi . Kahramanımız daha sonra bır kac saat kendıne gelemedi ama ne yazıkkı talihzız kahramanımız kendını bır at çiftliginde bulur ve ata bınmeyeçalısırsa da tabiki düsecektır ama kimse bu kadar cok düşemezdi dimi tam 6 defa düştü. sanırım bacağını kırmıs olacak sol ayağının ustune basamıyorduhastaneye gider. talihzız arkadaşımız bır kac saat ayağının üzerine basmama ve dinlenme cezası aldı diyelim ...Kahramanımız saat 3-4 cıvarında uyandı ve havanın cok karanlık olduğunu fark eder ....Canı çok sıkılan ve aklına bır senaryo gelmayen kahramanımız bır telefon sesiyle kendıne gelir sizin sabah okula giderken kalkamadıgınız da nasılsa kahramanımızda aynı şeyi hisseder bır an uyumayı düşünür ama telefon buna izin vermez çok sınırlenen kahramanımız tefonu acar ve "Evet ne var yada kimsiniz" diye bağırır telefonunkarşısında patronunun sesini duyunca hemen kendine gelir ve düzeltir "evet efendim nasıl yardımcı olabilirim " der ve patronuna basından geçenleri anlatır ...
YOU ARE READING
Bir Yazarın Hikayesi
AdventureKahramanın bir senaryo yazması gerekir fakat şansla araları biraz açıktır bu yüzden de başı derttedir haydi gelin sizde bu maceraya katılın...