29

Malacai pov

📍denham town
6:35

I woke up alone in the big room Rihanna up in har feeling dat a nuh my business still she did a gawn too much .

I got up and spreadthe bed a walk to the bathroom i took up my toothbrush and brush my teeth then i step in the shower.

I rap a towel around my waist and walk out the bathroom i when straight to my draw and take out a Calvin klein underpants and a marina.

I lotion my foot and put likkle pon mi hand and then walk to the closet i take out my uniform i place it on the plants the i walk to the kitchen to see ri making breakfast.

Dont eat nth mine she poisons yuh

I walk pass her and took up a sparking water i walk to the cupboard and took yuh a cheese breads i pop it in the microwave and set it for one minute i heard the microwave ping so i took out my cheese bread an went straight up stair.

I put on my shirt and tuck it in my pants then i sit on the bed and put on my shose and my shose i got up and fix the bed sheet.

Rihanna always a follow man an a buy the same shose suh mi buys a kicker.i took it out a the box and put it on.

I took up my bag any my  car key and the snaks from off the table and put them in my bag an walk out the room
I wall out the door and walk up to my audi and drive out the parking and drove out.

Yuh nah wait pon yuh oman

She can drive the benz

30 minutes later

I was driving my school compund i park and went straight to the classroom i saw some girl in the class but i did not mine dem i just walk to me seet.

"Psst"i heard someone said and i look up.

"Hi yuh look like yuh new here"the said and i nod.

"Am kayla by the way"she got up and walk up to me

Why she a walk up to yuh

Dat mi wah know too

"You  cute you know that"she ask comming closer.

"Mi have a oman and she tell mi everyday"i said bluntly.

"Mi neva ask yuh dat"she came and sit in my lap before i could get i heard Rihanna voice.

A yah suh the fuckry start

"Suh dis a why yuh run out a di house dis morning"she walk in with a angry expression on her face.

"B a nuh weh it look like"

"Hey gyal get up outa mi man lap"

"Mi nuh see yuh name pon him"the girl said.

Dis a gyal yah brite

I push her off and stand up.

"But dus a gyal yah blutclart brite"ri said.

"Hey gyal mi a tek yuh man and yuh cah do nothing about it"the girl

"Wah gawn yah suh"kylie walk in.

Mi come fine dis a gyal yah in malacai and a bayy tuff chat she a give"

"Hey gyal left up nuh"kylie said.

At the same time the same girl walk up to ri and tump har in har mouth ri fell to the ground holding her mouth