Rozdział 13- Finalna walka

8 5 4
                                    

       W dniu końcowej walki para przyjaciół wstała o siódmej rano. Zjedli oni jak najszybciej śniadanie, aby mieć jak najwięcej czasu! 
    
  O dziesiątej rano wyjęli lasery z ulepszarki, przez co były one jeszcze silniejsze! O jedenastej poszli oni na pole bitwy. Dotarli oni pięć minut przed dwunastą.
   
  O dwunastej zobaczyli, że przeteleportowała się tam ok. 12 razy większa od nich istota, która mogła wystrzeliwać ze swoich ócz silne lasery. Żeby mieć dużo większe szanse Bomber i kiełbasa wypili mikstury powiększające ich do rozmiarów Zośki, czyli ich przeciwnika. Poza tym założyli oni jetpacki, żeby mogli się łatwiej poruszać.
   
     Zaczęli oni jak najszybciej wystrzeliwać lasery, ale Zośka miała wystarczająco silną tarczę, żeby przetrwać 10 sekund ataku. Postanowili, że Bomber i kiełbasa użyją połączonej tarczy, w czasie której Bomber wytworzy wokół ich setki stołów, wypije miksturę ulepszającą lasery tudzież naładuje lasery, a kiełbasa aktywuje "moc szarży". Po końcu istnienia tarczy, która bez problemu przetrwała ataki z ócz Zośki Bomber zaczął wystrzeliwać doładowane lasery, a kiełbasa użyła moc szarży. 

Tarcza Zośki nie była wystarczająco silna, aby przetrwać tak zmasowany atak, więc machnęła ona ogonem potykając przy tym Bombera, co przerwało jego lasery wpływając na lasery

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Tarcza Zośki nie była wystarczająco silna, aby przetrwać tak zmasowany atak, więc machnęła ona ogonem potykając przy tym Bombera, co przerwało jego lasery wpływając na lasery. Po tym Zosia zaczęła ładować wszystkie lasery.

W czasie, gdy Harry wstawał kiełbaska rzucała po dziesięć stołów stolarskich na raz, co trochę bolało Zofię. Gdy Bomber wstał Zośka zaczęła ładować w niego lasery, ale Prymasa zdołała zastosować tarczę. Zośka zdołała na pewien czas rozbombić tarczę Prymasy, ale od razu po zniszczeniu tarczy przyjaciel kiełbasy skoczył na Zośkę i użył swojego "miecza", przy okazji rzucając nożowy boomerang. Zośka po otrzymaniu dwóch ataków nożem, które sprawiły, że Zośka straciła swoje tajne, wysuwane lasery, wywołała takie, głośne fale dźwiękowe, że plot złożony, z setek stołów stolarskich, ledwo, zatrzymał Harrego.

Po odepchnięciu niespodziewanie przyjechały czołgi Bambasy i kolegi dwojga przyjaciół. Zośka wtedy ładowała lasery, które miała wykorzystać na Bombera i Prymasę, ale czołgi wolno uszkadzały jej ogon, więc powinna ona je wybombić! Postanowiła użyć jej ogona, by usunąć czołgi z pola bitwy. Bomber, gdy to zobaczył stworzył w try miga wielki płot ze stołów stolarskich, który nie pozwolił Zośce na to, co chciała wykonać. Zośka nie była taka niemądra, więc wzięła czołgi w ręce i wyrzuciła bardzo daleko.

Bomber strasznie się wkurzył, więc używał trzech ataków naraz- nożowego boomerangu, miecza oraz laserów, a Zośka nie miała w tym momencie możliwości użycia tarczy, przez co w pierwsze 3 sekundy została jej skasowana dłoń. Podczas tego silnego ataku Harry wytworzył hologramy rozproszając Zośkę, dając jej mniejsze szanse. Zofia wtedy włączyła swoją fazę drugą, która robiła ją dużo, dużo silniejszą. Bomber podleciał jetpackiem za ścianę stołów stolarskich i uderzył w nią mieczem, przez co siedemset dwadzieścia trzy stoły stolarskie poleciały na Zosię!

 Bomber podleciał jetpackiem za ścianę stołów stolarskich i uderzył w nią mieczem, przez co siedemset dwadzieścia trzy stoły stolarskie poleciały na Zosię!

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Harry Bomber i kiełbasa Prymasa: Część pierwsza trylogiiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz