Tipul cel nou

169 15 1
                                    

Timpul a trecut așa de repede.Acum 2 luni eram cea ciudat,tipa cu parul violet , dar acum am din ce în ce mai mulți prieteni , un iubit și chiar am reușit în 2 luni sa devin populara.Deci mi s-a împlinit visul,yaay!
Azi e luni.Asa ca la ora 13:30 mă întâlnesc cu Laura în stația de autobuz sa mergem la scoala.Sunt cam abătuta azi .Nici nu am știut cu ce sa mă îmbrac. Mă simt de parcă sunt în haine de casa .Mi-am luat niște blugi, un tricou alb simplu și cu un hanorac roșu. Mai îmi trebuia niște papuci în picioare și o cana cu ceai în mana și eram îmbrăcată total în haine de casa.Autobuzul a ajuns în 10 minute.Ma urc împreună cu Laura și ne îndreptăm ca de o bici pe partea stângă, mai în spate.
Chiar lângă noi pe partea dreapta erau 3 băieți ce păreau a fi de vârstă noastră. Dar unul dintre ei mi-a atras atenția. Era saten deschis, părea destul de înalt, cu ochii verzi și un aspect ciufulit.Radea la toate glumele pe care le făceau amicii lui.Mi s-a părut potrivit pentru Laura. Autobuzul a oprit în fata școlii. Ne-am grăbit sa ieșim. Acei băieți erau înaintea noastră dar au fost politicoși și ne-au lăsat pe noi sa ieșim primele.
În curtea scolii ne așteptau Alexa,Radu,Anca (o alta prietena de a noastră ) și Cristi (cel mai bun prieteni a lui Radu).Eu am fugit de lângă Laura și am sărit în brațele lui Radu. Pe lângă noi au trecut cei trei băieți din autobuz .Nu credeam ca învață la liceul nostru. Într-un final,după ce am mai vorbit puțin, am intrat toți 6 în școală. Pe holul scolii ne -a oprit directorul.Iar el ne-a făcut cunoștință cu acei băieți. Mircea, Luviu, iar Rares era acela care mi-a atras atenția.Directorul ne-a rugat pe mine ,pe Laura și pe Anca. sa le arătăm scoala.
Eu:Bună băieți, am zis eu.Sa ne prezentăm:Eu sunt Alessia, cea cu parul roz este Laura,iar cea mai scunda îi Anca.
Rares:Ne bucuram de cunoștință.
Eu:Da,pai Anca tu îi Arăți scoala lui Mircea, Laura tu lui Rares iar eu lui Liviu.
Rares:Mda,eu nu m-as supără dacă mi-ai arata tu școala.
Eu: poftim?!Bine.
Normal ca nu am putut sa îl refuz dar eu îl pusesem cu Laura cu un motiv.Cam tupeist băiatul.
Am plecat împreună cu Rares.I-am arătat pe rand,mai întâi parterul ,apoi eterul 1 ,apoi etajul 2 și 3.A încercat sa mă cunoască mai bine.
Rares : Deci.....Alessia, nu?
Eu:Dap.
Rares :Spune-mi mai multe despre tine!
Eu:Off,e greu.Paiii....M-am născut la spital pe 22 octombrie și. ...
Rares:O stai așa ,mă întrerupe el râzând. Nu am vrut chiar așa de multe detaliat.Uite o sa mă prezint eu primul.Sunt născut pe 4 august,am 16 ani,sunt zodia leu,îmi place sa cant la chitară, ador fotbalul și am un frate mai mic.Acum încearcă și tu la fel.
Eu : O vai ,nu știu dacă o sa reușesc, spun eu ironică. Deci sunt născută pe 22 octombrie,am 15 ani ,sunt zodia balanță, îmi place la fel ca și ție sa cant la chitară, îmi place sa desenez,mai îmi place și matematica și mai am o sora mai mica.Cum a fost?
Rares:Foarte bine.Imi pari destul de interesanta,spune el și îmi da parul după ureche.
Eu:Stai ușor amice am....și se suna de intrare la oră.
Rares:Ce ora avem acum?
Eu:Română, spun eu nervoasă.
Intram în clasa.Eu mă așez lângă Laura,iar Rares se așează cu Radu în spatele nostru.Ora a trecut repede.In pauza am mers cu Radu la cantina scolii unde i-am spus cum s-a comportat Rares cu mine.Atunci am văzut cum pe fruntea lui Radu mai era puțin și exploda o vena.Mai mult ca sigur era gelos dar s-a aptinut.
Radu:Hmmm,cam tupeist băiatul!
Eu:Știu asta am zis și eu.Dar uite îi voi spune ca tu ești iubitul meu și o sa încerc sa îl cuplez cu Laura,ce zici?
Radu:Atâta timp cât nu se atinge de tine.....
M-am dus la Rares și i-am explicat totul.A înțeles ba chiar s-a cerut scuze.
Acum mai rămâne doar sa văd cam fac sa îl cuplez cu Laura.

Unicată -Pauză - Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum