9

81 3 7
                                    

Kahretsin..
Yani beni tek destekleyen ve yanında güvende hissettiğim kişi aslında o iğrenç adam mıydı?
Nasıl fark etmedim, kafamı sikiyim amına koyayım!
Neyse galiba artık güvendeyim...

Birkaç dakika duvarla bakıştıktan sonra ayağa kalktım. Mutfağa gidip bir şişe aldım ve kafama diktim. Şuan tek ihtiyacım olan şey bu.
Daha çok dinlemek istemediğim için televizyonu kapattım.
Ayrıca katil yakalandığı için okullar geri açılacaktı ama sikimde değil doğrusu, ben o siktiğimin okuluna dönmem. Zaten dönem bitmek üzere yaz tatili yaklaşıyor o yüzden gereksiz.

Bir şişe daha bir şişe daha derken tüm hepsini bitirdim. Odama gidip kendimi yatağa fırlattım. Siktir... Galiba kusucam
Odamdan fırlıyıp banyoya koştom ve tuvaletin içine kustum.
Kahretsin galiba fazla içtim.

Akşam....


Koltukta öylece oturmuş yemek yiyordum. Hava iyice kararmıştı ve ışıkları açmamıştım.
Canım sıkılınca haberleri açmak istedim ve...

Daha sadece bir gün olmasına rağmen ceza evinden kaçan tord larsson tüm polisleri ve birkaç suçluyu öldürerek ortadan kayboldu. Herkesin evlerinde kalması ve bu fotoğraftaki gibi görünen bir adam görürlerse polise haber vermesi önerilmektedir.

İşte şimdi sıçtık. Televizyonu kapattım ve etrafa bakındım. Hiç bir süliet görünmüyordu.
Ulan bari bir gün kafamı dinleseydim be amın oğlu.
Hemen ayağa kalktım. Tam ışığı açıcakken biri beni tuttu ve kendine çekti.
Siktir bu tord.

Tom; SİKTİR GİT! SENDEN NEFRET EDİYORUM DUYDUNMU NEFRETTT!

kollar beni bıraktı ve birden belimi kavradı. Ama sapıkça değil, o sadece   bana sarıldı?

Tord; özür dilerim Tom... Ben sadece, sadece...

Tom; bana aşıktın ve bunu nasıl açıklayacağını bilmiyordun. Belki bu şekilde bir rol oynarsan benim o haline aşık olacağımı düşündün ama devamında ne yapıcağını sende bilmiyordun çünkü gerçek kimliğini öğrendiğim an senden soğuyacağımı biliyordun..

Tord; doğru..

Derin bir nefes alıp ışıkları açtım. Tord bu sefer hiç bir yerini gizlememişti.
Saçları dağılmıştı ve kollarında birkaç yara vardı. Ama en önemlisi sağ koluna bir mermi işaret etmişti ve çok fazla kan kaybediyordu.

Tom; koltuğa otur.

Tord dediğimi yaptı ve koltuğa oturdu.
Banyoya gidip ilk yardım setini aldım.
Tekrar tord un yanına gittim.

Tord; yoksa Tommy benim için endişelendimi~?

O piç sırıtışı ile beni süzüyordu.

Tord; ama gerçekten bu kadar iz kalacağını hiç düşünmemiştim~

Göz devirdim ( yokki) ve yanıns gidip kolunu tuttum. Sargı bezi ve birkaç ilaç çıkartıp yaraya baktım. Yarayı güzelce temizleyip Pansuman yaptım.
Bu tord un hoşuna gitmiş gibi görünüyordu.

Aslında ona normal tord olarak bakınca o kadar tatlı ki. Belki bu işlere hiç kalkışmasa ona normal şartlarda aşık olabilirdim.
Birden beni kaldırarsk kucağına aldı. Tam kasıklarının üzerine oturmuştum.
Bir yandan bir eli ile özlem giderircesine üst vücudumu okşuyordu. Kafasını omuzuma koymuştu ve sadece beni kokluyordu.

Tord; affetinmi beni Tommy?

Tom; 1 bana Tom de, 2 belki biraz...

Tord; biraz? Heh yalan söyleyemiyorsun tommy~

Kafasını kaldırmıştı ve burun buruna gelmiştik. Ne demek istediğini anlamamıştım ama eli yavaşça kasıklarıma inince anladım.

Tord; bu kadar sertleşmesini hiç beklemiyordum doğrusu~
Tom; be seni affetiğim anlamına gelmez, sadece sen fazla  .... Tahrik edicisin....

Son iki kelimeyi fısıldayarak söylemiçtim o o duymuştu.

Tord; ne dedin? Tekrar söyle~
Tom; duydun işte sapık..
Tord; hadi tommy~ bu beni çok mutlu eder?

Kafamı olumsuz anlamda salladım. Biraz üzülmüş gibi yaptı. İki elimi omuzuna yerleştir ince tekrar bana döndü artık neredeyse birleşiktik. Üst vücudumuz tamamen birbirine değiyordu.






Çok saçma bir yerde bitirdim biliyorum ama 6 da kalkmalıyım o yüzden hepinize iyi geceler<3 bby🍾🐦


Sen Benimsin / Tomtord ❤💙Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin