Hai DS sah Hash Aulia here!!!
Ebook ni bukan dari author, author tolong promote jer!
Berminat boleh wasap DS Hash Aulia, 010 2752604
.....
SINOPSIS BELONG TO MR HOT LECTURER - HASH AULIA RM 16
Kahwin aturan keluarga, benda tak relevan dimata Aileen Miranda. Kahwin dengan lelaki yang merupakan lecturer sendiri, lagilah tak masuk akal dalam fikirannya. Bagi dia, daddy boleh paksa, tapi dia yang aturkan hidup dia sendiri. Lalu, Aileen tetapkan syarat.
Boleh kahwin, tapi jangan mengajar dekat university dia. Malangnya, semua itu hanya sia-sia. Hari pertama kelas, suami sendiri lecturernya!
"What the fish! Kenapa university ni? Dalam banyak-banyak university, kenapa mesti dekat sini?" – Aileen Miranda.
"Sebab ada you, maybe.." – Ghibran Hadani.
Subject yang paling dia minat, akhirnya menjadi subject yang paling dia benci. Setiap hari kena hadap muka suami yang dia tak suka. Setiap hari, dia kena dengar student lain mengayat suami sendiri. Rasa rimas, bertapak dalam hati dari hari ke hari. Lalu, menjemput rasa aneh datang menyinggah.
"Okay, class. First of all, I minta maaf sebab lambat masuk kelas. Ada masalah yang tak dapat dielakkan. My name, Ghibran Hadani. You can call me.."
"Lecturer hot?" – Maya
Paling menyakitkan hati, musuh ketatnya cuba mengorat. Double sakit hati, kawan baik sendiri si Emma juga mencuba nasib. Puas dia cuba berlagak tenang, namun hati tak bersetuju. Ada cemburu, walaupun dia menafikan. Dan dalam membenci, Aileen mengkaji.
Kaji tubuh badan encik suami!
"Trapezoid. Broad chest and shoulders and a medium-to-narrow hip and waistline. The upper part of your torso is larger than the lower part of your torso. Easy way.. 36-24-36. Model figure.." – Aileen Miranda.
"Pardon? You mean, my body?"
"Accounting is calculation, Sir."
"And used for calculate my love and my body? Hmm.. nice try."
Tak suka, tapi ada rasa cemburu. Tak sayang, tapi setiap kali suami diintai oleh student lain, hati rasa semacam. Dan paling parah, apabila Ghibran mula mendekatinya. Dalam diam, cuba merapatkan jurang antara mereka. Buat dia mula terpaut hati.
"Can you put me in insurance column? So that, bila ada apa-apa terjadi dekat you, I adalah perlindungannya." – Ghibran Hadani.
Mampukah Aileen melawan kata hatinya apabila yang terhidang depan mata adalah suami hot, versi chili oil. Mampukah dia menafikan rasa cinta bila hati mula terpaut rasa sayang? Dan mampukah dia berdiam diri apabila ada student lain yang cuba mengurat termasuk kawan baik sendiri?
Teaser ❤️
"Dia kawan Kak Ja. Baik orangnya, Leen. Kasihan dia."
Kak Ja terus memujukku. Suara lembut kalah sutera. Sakan bodek aku suruh kahwin dengan kawan dia. Dia lelaki yang baik. Kacak. Bertanggungjawab. Penyayang.
Bermacam-macam pujianlah Kak Ja taburkan untuk si lelaki. Dan satu je persoalan yang bermain di minda aku saat ini.
"Kalau dia betul baik dan bertanggungjawab, kenapa bercerai? Kenapa menduda?" Aku bertanya serius. Baru je Kak Ja nak bukak mulut. Aku sambung lagi.
"Jawapannya, dia lelaki gagal! Tak bertanggungjawab. Bekas bini tak suka. Sebab tulah menduda. Kalau betul dia Mr Perfecto, lambat lagi perempuan nak lepaskan. Mesti ada something wrong." Komen aku.
YOU ARE READING
Sandaran Cinta Duda
RomanceKebahagiaan yang di bina akhirnya musnah apabila kemalangan menimpa isterinya. Beberapa bulan memegang title 'duda hot' akhirnya dia berkahwin juga buat kali kedua dengan cucu bapa angkatnya, Dato' Khalid. Bagi Nur Humaira Madihah pula,pada umur 21...