Kkevin a tesóm. Kkevin a tesóm. Kkevin a tesóm. KKEVIN A TESÓM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Addig ismételtem magamban, ameddig fel nem fogtam ezt a hihetetlen tényt. De nem nagyon ment egy könnyen, mert döbbentő volt számomra. KÖVESI KEVIN, AZAZ KKEVIN A ROKONOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hatalmas meglepettséggel vonultam fel a szobámba, és igyekeztem felfogni, hogy mi is történik. Nehezen hiszem el, hogy ilyen hamar tönkre menne minden, csak azért, mert kiderül, egyáltalán van egy bátyám. Méghozzá egy híresség. Akit ismerek. De ő nem tudja.
-Jól vagy? -jött be a szobámba Alex.
-Nem- ráztam meg a fejemet ellenkezve. -Te tudtad?
-Persze, de nem olyan régóta. Tudtam, hogy van köztetek valami, de az is csak azért, mert kibaszottul hasonlíttatok, csak te ezt még nem vetted észre- mosolygott.
-Nem is hasonlítunk- nevettem fel erőltetetten.
-Ó, dehogyis nem, Luca. Nézd meg magad, aztán őt. Kiköpött mása vagy, csak csaj változatban.
-Ja, csak annyi különbséggel, hogy ő énekel, én meg nem-húztam össze a szememet, és el a számat egyszerre.
-Kit érdekel? Lényeg, hogy van egy tesód! Én örök életemre egyke maradok. DE legalább tudom, hogy nem egyedül vagyok ebben a házban- karolta át a vállamat, mire rádöntöttem a fejemet a vállára.
-Hírem van!! - tapsikolt idegtépően Emma a házban, mire levettem a cipőmet, és beültem közé és Lilla közé.
- Nem hírünk? - nézett rá kérdőn Lilla, mire Emma hanyagul legyintett.
-Lényegtelen- felelte Emma, majd újra hozzám fordult. -FELKERESETT MINKET EGY ZENEI MENEDZSER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-Úristen! - kaptam a szám elé a kezemet, és izgatottan mosolyodtam el. -EZ nagyon jó! Gratulálok!! - jöhetett a csoportos ölelés, amiből végül az lett, hogy a földön kötöttünk ki. A fiúk pont ekkor értek le.
-KICSI A RAKÁS!!!!!!!!!!! - üvöltötte el magát Laci, majd elkezdett rohanni felénk, és végül ránk ugrott. Pech, nyomi énemre én voltam alul. Lacit követte Brúnó, Peti, Miló, és Manuel is.
-Jól van fiúk, leszállhatok, már összenyomtátok a belem- nyögtem fel, de a röhögésben alig hallották meg. 500 kiló biztos volt rajtam.. -FIÚK!!!!!!!!!! TOLJÁTOK LE A BELETEKET RÓLAM? KÖSZIPUSZI!!!!!!!!!!! - üvöltöttem fel, mert már kezdtek nagyon nyomni.
-Oké-hangzott a válasz, majd egyesével lekászálódtak rólam.
-Szerintem egy alig hatvan kilós lányra nem kellene így ráugrani...- meresztgette a szemeit Lilla a fiúkra.
-NA jó, ezt kikérem magamnak! Ötven se vagyok! Ilyen dagadtnak nézel?? - "háborodtam fel" mire a többiek jobban röhögni kezdtek.
-Mi a kaja? - érdeklődött Peti.
-Amit csinálsz- felelte kapásból a húga.
-Van egy nagyon jó ötletem! A ValMar-nak most jött ki a Fan Favorit Burger King-es hambija. Megkóstolhatnánk- dobta be az ötletét Miló a levesbe, ami mindenkinek tetszett, szóval ő elment telefonálni, én pedig belemerültem a telefonomba. Mert hogy a régi osztálytársam rám írt.
Fanni Kovács: Szia Luca! Rég beszéltünk. Sajnálom, hogy nem kerestelek,, ahogy elterveztük, pedig nagyon szerettelek volna, csak rengeteg volt a tanulnivalóm, valamint apukám is teljesen terrorban tart. Újra összeállhatna a bagázs? Krisz is hiányol. Nem tudom, hogy megbocsájtottad-e már, a tettünket. Ha még nem tiltottál le, remélem, hogy visszaírsz..😳😰😢😞😞 Tényleg sajnálom. Puszi: Fanni🤗
Döbbenten meredtem a képernyőre. Ez a nap lehetne ennél még jobban eseménydúsabb????????? Vettem egy levegőt, és, neki álltam a válasz megírásának.
luca varga: Szia, Fanni. Tényleg rég beszéltünk. Őszintén szólva semelyikünk se kereste egymás társaságát. Nem tudom, hogy valaha is megtudom bocsájtani azt, hogy felgyújtottátok az emlékeimet. Nem hiszem, hogy ez menni fog, sajnálom. Nem szeretnélek letiltani, mert tudom, hogy mennyire rossz érzés.😞 L
Ismét sóhajtottam, majd bezártam a vele való csevegést, és megnéztem az újabb Insta követőimet. 10567. Visszakövettem mindenkit, de csak azért, mert nem szeretem, ha valakit aki bekövet akit én , nem követek, mert ha ők veszik az egy gomb nyomást, akkor én is megtudom csinálni. Nem olyan nehéz.
Gondolom ilyenkor értetlen fejet vágtok, hogy kik ezek a személyek. A volt legjobb barátaim, Fanni, és Krisztián. Általánosba, majd a gimi első két évébe is együtt jártunk. Egyszer összebarátkoztam az egyik végzőssel,Tomival, és megharagudtak rám, mondván ilyen hamar lecserélem őket. Másnap pedig az összes cuccomat felgyújtották a suliba. Legjobban a hatalmas macimat sajnálom, ami az ágyamban volt. Mert betörtek a házunkba, és azt is felgyújtották. Szar barátok voltak...
-Minden rendben? - ült le mellém Brúnó.
-Dehogy van. Ennyire látszik?
-Nagyon- mondta. -De nézd a jó oldalát. - próbált meg megvigasztalni.
-Ennek van jó oldala? - nevettem fel kényszeredetten.
-Mindennek van. Holnap 18 vagy. - mondta. ÉS TÉNYLEG.........
Hali! Na? Hogy tetszik? Megköszönöm, ha dobtok egy vote-ot, meg egy kommentet, nagyon jól esne! Szeretlek titeket!! 😘 Helga <3
YOU ARE READING
Szabotázs/ Manuel ff/ BEFEJEZETT✅️
Romance"-Miért kell mindent elcseszned? - mondtam könnyezve, és aprót löktem a mellkasán, amitől megtántorodott, de a sarkán maradt. -Nem csesztem el semmit. Nem mindig én vagyok a hibás- nézett mélyen a szemembe. -Persze fogd rám. Érdekes, Lillának nem m...