1. Bölüm = Gece

276 25 4
                                    

" Ablaaa....! Abla ...!!!!"

Etraftaki herşeyin altına üstüne bakıyordum ama bir türlü yoktu. " Lanet olsun nerde bu kravat.!" Çekmecelerime bakarken ablam odaya girdi ." Ne oldu gene gece ? abla abla diyip duruyorsun. ?"

Ablama bıkkınlıkla baktım . " okul kravatım yok .! Eğer takmazsam bu kez kesin disiplin yiyeceğim .!"

Ablam da benim gibi aramaya başladı .
Bende yastıkların arkasına bakıyordum .
Okulumuz malesef ki kıyafet takıntısı vardı yok saçlar toplu olucak kravat takılacak süveter mutlaka giyilecek ..

Ablam " sana hep diyorum erken kalk diye ama dinleyene bak şimdi son dakika neyi arıyoruz. "

" Ablacığım ben senin gibi sabahın 6 ' sında hazılanmaya başlamıyorum... "

Ablam " hiç konuşma bence benim kendime yapmam gereken bakımlar var . Maske filan onlar olmazsa kendimi iyi hissetmiyorum ."

Elimdeki yastıkları yere bırakıp
" Ablacığım bence sen çok güzelsin zaten bütün okul sana aşık. Bakım yapmazsanda olur . Belki hayranların azalır ." Dedim gülerek.

Ablam cidden güzel kızdı . Uzun boylu ,sarı saçlı ,sütün gibi bacakları aynı bir barbi bebeği andırıyordu. Ben ise turuncu saçlı iri gözlü çilli bir kızdım . Ablam bütün güzel genleri kendine almıştı sanki .

Ablam yere eğilip yatağın altına baktığında " işte burdaymış." Yerden kalktığında elinde kravatım vardı .

Ablam " nerde olduğunu görüyorsun değilmi gece hanım. " Dedi.

Elinden kravatı aldım ve aynanın karşısına geçtim .kravatımı bağlamya çalıştım ama olmuyordu ben düğüm gibi yapınca Ablam gülerek yanıma geldi ellerimi karavatan çekip kendi bağladı ." Şunu bir türlü öğrenemedin gececim. "
Omuz silkerek " okul yüzünden! ben ne anlarım kravat bağlamaktan. "

Ablam kravatımı bağlayıp yerdeki çantasını aldı. Uzaktan ona bakarken benim gibi değildi ben daha bol şeyler giyer vücud hattlarımı belli etmezdim .ama Ablam benim tam tersimdi kendine ne yakışacağını biliyordu .

Bende çantamı yerden aldım hırkamı giydim .
Dışarıdan babam seslenince hızlıca aşağıya indik . Babam yaşına göre oldukça yakışıklı ve komik bir adamdı . İkimizde koşarak babamızın yanına gittik . Babam önce güneşi sonrada beni öptü . Ablam " babaa.. neden geç kaldın."

Babam ablamın çenesinden tutarak " güneşim güzel kızım .. trafik vardı hadi atlayın artık. Yoksa cidden geç kalacağız ." Ablam ön koltuğa geçerken bende kollarımı birbirine bağladım .
Babam " gecem noldu kızım .?"

Dudaklarımı büzerek " güneşe canım kızım, güzel kızım bana gece. " aslında böyle şeyleri kafaya takmazdım sadece Babam ile didişmek hoşuma gidiyordu. Babam " o benim güneşimse sende benim gecemsin ."

"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Mafyanın Esareti ♤♣︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin