Selam askolar!
Bu kitabı altmışlarda fln final yapmak istediğim için kitap bu bölümden sonra baya değişiyo (final altmışta felene olmadı)Artık okulda geçen olayları daha çok okuyacağız, şaşırmayın derim.
Finale son 9!
Neys, iyi okumalar bebis!
꒰⑅ᵕ༚ᵕ꒱˖♡
Kahvemden bir yudum aldıktan sonra gözlerimi tam karşımda duran Can'a çevirdim.
"Daha bir gün geçmeden sevgili olmuşlar." Dedim dudaklarımı büzerek.
Can okuldan bir arkadaşımdı ve gerçekten de kafa dengi birisiydi. Ayrıca çoğu sırrım da ondaydı.
"Boşver," dedi kelimeleri uzata uzata. "Uraz'a değmez, salla gitsin." Kahvesindeki son damlayı da pipetle çekmeye uğraştı.
"Bu ne be! Bir türlü içemedim kalan kısmı!" Dedi sinirle. Evet, kahvesiyle bile tartışıyordu.
(Yn: sanki sen tartısmıyosun)
Güldükten sonra Can'ı izlemeye koyuldum. Bu hali çok komikti.
Zorla kalan damlayı da içtikten sonra sırıtarak "oh be," dedi. "İçtim sonuncusunu da. Ne oldu? Hani içtirtmiyordun? Bak nasıl içtim, hıh!" Diye trip yaptı kahve bardağına.Ufak bir kahkaha attıktan sonra kendi kahvemden bir yudum aldım. Can'ın benim kahveme bakıp sırıttığını gördüğümde kaşlarımı çattım.
"Ne?" Dedim sert bir sesle. Can ani bir hareketle elimden kahveyi aldığı gibi birkaç yudumda bitirdi.
"İki saattir oyalanıyordun!" Dedikten sonra kalan damlaları da içmeye başladı.
"O pipete benim ağzım değmişti ama!" Dedim sinirle. Kafasını kaldırıp bana baktıktan sonra güldü.
"Sorun değil." Dedi gülmeye devam ederken. "Sen herkesin ağzına değen yiyecekleri yiyor musun?" Diye sordum gözlerimi kısarak.
"Sadece seninkilerden tiksinmiyorum, normalde kardeşimden bile tiksinirim." Dedi.
Zilin çaldığını duyduğumda ayağa kalkıp kendi bardağımı çöpe attım. Can elime kendi bardağını da tutuşturduğunda ciddi misin bakışı atıp kahve bardağını kafasına attım.
"Ah!" Dedi alnını tutarak. "Acıttın gerizekalı!" Diye bağırdığında onu umursamayarak kantinden çıktım.
Can ile uğraşmak çok zevkli geliyordu bana.
"Beklesene beni ya!" Diye bağırarak yanıma geldi. "İnsan arkadaşını kantinde bırakıp gider miymiş?" Dedi sahte bir sinirle.
Gülerek başımı salladıktan sonra "evet," dedim. "Bırakıp gider, kim bırakıp gitmedi ki?"
•••
Dakikalardır beni dürten Can'a ters bir bakış attıktan sonra gözlerimi tekrardan tahtaya çevirdim.
Can beni dürtmeye devam edince sinirle gözlerimi ona döndürüp "ne var?!" Diye fısıldadım.
Hafifçe dudakları kıvrıldı. "Hiçbir şey." Dedikten sonra önüne döndü.
Kafamı geri tahtaya çevirdiğimde hocanın bir soru yazmış olduğunu fark ettim. Soru epey zor birşeye benziyordu çünkü anlamamıştım.
Hoca gözlerini bir süre sınıfta gezdirdikten sonra bana baktı. Korkudan ayaklarımın titrediğini hisseden Can sırıttı.
"Gel bakalım Selen." Dedi hoca. Korkuyla ayağa kalkıp tahtaya ilerledikten sonra tahta kalemini elime alıp soruyu okumaya başladım.
Soruyu bir türlü anlamadığımı fark eden hoca oflayarak Can'a baktı. "Madem arkadaşının haline sırıtıyorsun, kalk sen çöz soruyu." Dedi hoca.
Rahatlamış bir şekilde içime derin bir nefes çektikten sonra Can'a 'boku yedin' bakışı atıp yerime oturdum.
Can eline kalemi aldıktan sonra soruyu okuyup güldü. Hızlı hızlı işlemler yaptıktan sonra kalemi masaya bırakıp bana göz kırptı.
"Soru basitmiş baya, benim küçük kardeşim bile yapar." Dedi.
꒰⑅ᵕ༚ᵕ꒱˖♡
Helin ile Can fav karakterlerimm
Nasıldı bu bölümm
SizceeeSelCan ❤️
SelUr ❤️
Hangisi best shipiniz yorumlara yazarsanız çok sevinirimmm 🌟
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Obje • Texting
RandomTamamlandı. Uraz: biliyor musun? Uraz: benim için bir objeden farksızsın Uraz: ne üzerimde bir etkin var Uraz: ne de önemin 1. #popülerlik 1. #inek 130524 💫 030624 🌼 Her kitap bir şansı hak eder ~♡ Kitapta dram yoğundur, sevmeyenler okumayabilir...