33. Глава

402 33 5
                                    

Leon' s pov

Със Сюзън щеше да ни е нужна още една вечер, за да охладим бушуващите страсти по между ни след станалото сутринта. Точно, затова се обадих на Блеър да се погрижи за Лия, като остане да спи при нея в хотела.

- Дали подозира, че го следим ?-попита Дерек до мен, докато наблюдавахме как албанчето се отбива за бели рози в една цветарница.

- Едва ли, погледни го. Той е точния пример за кон с капаци.-измърморих, снижил главата си зад волана, когато той смъкна слънчевите си очила на Диор. Проследих пръстта му, с който посочи на цветарката към плюшените миченца. Явно бяха за букета, за който
купуваше. - На кого залагаш, че ще го подари ?-облизах крайчето на устните си. Той се обърна с гръб, предоставяйки ми възможност отново да надигна главата си.

- На Сюзън ?-прошепна несигурно Дерек, предизвиквайки ме да се обърна към него с повдигната вежда.- Че на кого друг, ако не на съпругата си ?-наклони главата си той, след като го изгледах изпитателно.

Изкърцах със зъби, затягайки челюстта си и впивайки пръсти във волана.

- Не ми припомняй факта. Знам, че са женени, знам, че тя му се води съпруга.- казах едва погледната дума.

- И все още са заедно по документ, искаш или
не.-отвърна той- Може би е влюбен в нея по онзи маниакален начин, по който и ти.

- Грешка. Аз съм единственият лудо влюбен в нея. Не съществува друг, който да я обича по моя маниакален начин.

Teo's pov

" Остави я да те прави на глупак, като продължиш да се преструваш на нейн любовник.. " - бяха думите на Карлос след посещението в дома му.

Междувременно Ева щеше да действа от далеч, като изпрати звукозаписи на Сюзън как Леон се е оплаквал от нея и е говорил гадорий по нейн адрес. Нямах търпение тя отново да го намрази и да побегне към мен. Но този път няма шанс да я пусна толкова лесно. Тя ще си остане завинаги Сюзън Идризи, жива или мъртва.

Бях наел чистачка да разчисти кочината след снощи. Щях да се престоря, че аз съм закъснелия и този, който я бе заебал. Сега и купувах и букет, за да и го поднеса към извинението, което не заслужава.

Обадих се на Блеър и и обясних ситуацията, като я помолих Лия да остане и тази вечер с нея. Едва ли щеше да и паднат ръцете, ако положи малко грижи за племенницата си.

Bleeding souls 2Where stories live. Discover now