14

364 20 0
                                    

Sonunda mazharın İstanbuldaki evine ulaştığımızda bavulları odamıza bırakıp salona geçtik.

Bundan sonra ne olur bilmiyorum fakat herşey bir anda olmuştu.

Arabada olusan ufak gerginlikten sonra cok fazla konusmamistik.

Telefonum çaldığında bir numaranın aradığını gördüm.

"Mazhar numara arıyor açayım mı?"

"Ver bana ben açarım."

Telefonu ona uzattım.

"Alo"

"..."

"Didem! Bir daha ne beni ne sahrayı aramıyorsunuz sakın!"

Konuşmasını bitirip hemen kapattı ve hiçbir şey olmamış gibi telefonu bana uzatıp telefonuna gömüldü.

"Ne yani mazhar böyle birbirimizi görmezden gelerek yaşadıklarımızdan mı kaçacağız?"

"Hayır sahra bu yaptığımız birbirimi görmezden gelmek değil
Daha sağlıklı iletişim kurabilmek adına düşünüyoruz."

Gözlerimi devirip önüme döndüm.
Telefonumu açıp sosyal medyada gezinmeye başladım.

Bir kaç magazin haberleri okuduktan sonra banane milletin hayatından diyip tekrar telefonu kapattım.

Aşırı derecede sıkılıyorum ve mazharla konuşmakta istemiyorum.

"Mazhar bey sağlıklı iletişim kurmamız adına yaptığınız bilimsel çalışmalar bitti ise benim canım sıkılıyor mesela diyorumki birşey mi yapsak."

"Sahra işlerim var uğraşamam."

Sanki ne işi vardı anlamıyorum ki işine 5 saniye ara verse ölecek.

Koltuktan kalkıp yatacağımız odaya ilerledik. Karnımda bir ağrı hissetmemle ilk önce lavaboya yöneldim.

Hasta olmuştum ve karın ağrılarım başlamıştı ayrıca düzensiz hasta olduğum için daha da sancılı geçiyordu.

İşlerimi halledip odaya geçtim. Bavulumu açtım ve içinden geceliklerimi çıkarttım.

Üzerimi giyinip tekrardan banyoya geçtim. Bavulumdan çıkardığım kişisel temizlik malzemeleri ile aynanın önünde durdum.

İlk önce dişlerimi fırçaladım ardından yüz köpüğü ile yüzümü temizledim ve en son cilt sabunumla yüzümü temizledim.

Yüzümü temiz bir havluyla kuruladiktan sonra yatağa uzandım.

Telefonumun şarjı hala dolu olduğu için takmadım.

Yarım saat sonra

Yatağa girdiğimden beri Yarım saat olmuştu ve ben hala uyuyamamistim. Uyku tutmuyordu.

Karın ağrımda gittikçe artmaya başladı.

En sonunda dayanamayarak ayağa kalktım. Ağrı kesici içmem lazımdı.

Odadan çıkarak salona geçtim.

"Mazhar Ağrı kesiciler nerde?"

"Mutfakta ecza dolabında."

"Mazhar mutfağın yerini bilmiyorum."

"Evi gez bulursun."

Başımın dönmeye başladığını hissettim fakat koridora doğru yürümeye başladım.

En son hissettiğim ise gözlerimin karardığıydı.

...

Hissettiğim baş ağrısıyla gözlerimi açtım.

Etrafa bakındığımda hastanede olduğumu anladım.

Tam o sırada kapı açıldı ve içeri doktor girdi.

"Geçmiş olsun sahra hanım. Şu sıralar muhtemelen çok stres yapmışsınız dolayısıyla ufak bir baygınlık geçirdiniz. Kendine gelmeniz adına bir kaç ilaç yazdım fakat olay sizde bitiyor. Stres yapmamalisiniz."

"Tamamdır teşekkür ederim."

Daha sonra doktor mazhara dönerek konuşmaya başladı.

"Çıkış işlemlerini yapabilirsiniz."

Doktor Konuşması bittikten sonra odadan çıkmıştı.

Bizde işlemleri halledip araba bindik...

~

Nasılsınız umarım iyisinizdir. 🫶

Cok uzun süre sonra bölüm geldi çünkü bu yaz tatili bana hiç yaramadı sanırım.

Kitabımı beğenip yorum yaparak bana ve kitabima destek olabilirsiniz 🫠🫶

Sahra / berdelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin