Deel 4.

0 0 0
                                    

Het is al 01:32, maar Homerus zit nog achter zijn computer. Vermoeid staart hij naar het velle scherm. Zo, alleen in zijn appartement, voelt hij zich eenzaam. Dus natuurlijk zit hij nu op Discord te zoeken naar Discord Kittens! Hij wil een echte Suger Daddy zijn. Hij drinkt uit een blikje en gooit het in de hoek van zijn kamer. Hij grijpt een handvol Cheetos en stopt het in zijn mond. Zijn muis en toetsenbord zit onder de kruimels. Het jeukt aan zijn handen, maar hij negeert het.
  Na een halfuur zoeken en chatten met Discord Kittens heeft hij eindelijk een goede gevonden. Ze beginnen een echt gesprek te voeren. De discord kitten heet: ✨️❤️Diana Molenaar XOXO✨️❣️.
  "Hoe gaat het?" Stuurt Diana.
  "Fantastisch nu ik met jou praat. Is Diana jouw echte naam?"
  "Natuurlijk! Waarom zou ik tegen jou liegen, senpai?!"
  Homerus glimlacht naar het scherm. Dan stuur Diana weer een bericht: "Heet jij echt Henk?"
  "Natuurlijk! Ik zou nooit liegen tegen een mooi meisje als jij..."
  "Hoe oud ben je?"
  "37, en jij?"
  "Ik ben veertien."
Geschrokken staart Homerus naar het scherm. Hij ging bijna een veertienjarige oprizzen?!
  "Grapje," stuurt Diana. "Ik ben 36."
  Hij laat een zucht uit opluchting uit. "Waar kom je vandaan?" Vraagt Homerus.
  "Ik kom uit Griekenland. Jij?"
  "ECHT. IK OOK!"
  "Oh! Senpai! We zijn zo dichtbij elkaar..."
  "Hopelijk ooit dichterbij 😏," stuurt Homerus.
  " *Bloost*. Erm, ja! Ik houd nu al van je, Senpai... Onichan!"
  Homerus glimlacht naar het scherm. Zo praten ze door tot drie uur 's avonds, totdat Diana gaat slapen.
  Homerus ligt in zijn bed en staart naar het plafond, denkend aan zijn lieve Discord Kitten. Maar snel valt hij al in slaap...

De Love Story van Diogenes Van Sinope en Homerus.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu