Bir süre sonra durduğumuzda lunaparka vardığımzı anladım ve motordan indim.Elimin üstünde hala baklavalarını hissetmiyorum desem yalan olurdu.
Biraz daha lunaparkın içine girince abim ile Suguruyu oynaşırken görüp yanlarına gitmiştim.
M:"oynaşmayın ayb"
G:"kes lan çok kıskandıysan sende Sukun ile oynaş bişey diyen yok"
Dediği şey ile kaskatı kesildim ve gıcıklığına Suguru abiye doğru konuştum.
M:"Suguru abi abim hızlı trenleri çok sever hemde hızlı olanları o yüzden ilk ona binelim"
S:"gerçekten mi Satoru hadi o zaman en önlerde bir yere binelim gelin"
Ben sırıtırken abim bana 'AMINA KOIM' bakışı atıyordu ona pek aldırmayıp bizimkileri alıp hızlı trene bindik.
Abimler en öne oturmuşlardı biz Sukuna ile onların arkasında Nobara ile Itadori ise nizim arkamıza oturmuşlardı.Abim kemerler takılırken derince bir yutkundu ve birden dua okumaya başladı.Adam göt korkusundan dindar oldu lan.
Tren başlıyınca abim kendini sıkmaya baslamıştı bile.Tren birdem hızlanınca ve yukarı çıkınca abim bağırışlarını sunarken diğer beşimiz ise gülüşlerimizi sunuyorduk.Tren takla atınca abimin ağzından bir kaç küfür çıkavermişti,kesinlikle birkaç küfür.Tren takla atarken ters dönmüştü abim ise bağırışlarına devam ediyordu.
Tren durduğunda hepimiz aşşağıya inmiştik.
S:"niye bağırdın ki satoru sen hızlı trenleri sevmiyor muydun?"
M:"çok sever bi kere o hatta o kadar sever ki bi kere yere çöküp ağlamıştı"
Aklıma gelen anı ile gülmeye başlamıştım abim ise sinirlice bakıyordu.
N:"hadi gondola binelim"
Nobara'nın dediği şey şuana kadar ki en güzel fikir olabilirdi a ama canım abimi(!) hızlı trene bindirmek kadar değil şey ama ya başka bi fikir yoktu dimi zaten.
Hızlıca bu biletleride alıp gondola doğru yürüdük.Ben sukuna ile bir uca Itadori Nobara ile öbür ucu abimler ise bizim bir önümüze binmişlerdi.Şansımıza gondol sırası yoktu.
Gondol çalışmaya başlıyınca abim Suguru abinin elini kaptı ve tutmaya başladı Suguru abim ise buna gülümseyerek tepki verdi.
Gondol giderek daha da hızlanmaya başladı ve bende gerilmeye başlamıştım.Nedense hızlı trenden daha korkunç gelmeye başlamıştı.Gondolun hızlanması son bulunca sabit hızla sallanmaya başladı 2. kalkışında korkudan Sukuna'nın dibine girdim ve bir elini alıp iki elim ile tutmaya başladım.O ise gülüyordu alttan yüzüne baktığımda bende gülmeye başladım.Bir kaç sallanmadan daha sonra gondol yavaşça sallandırmasını azalttı ve sonrada durdu.Biz ise teker teker inmeye başlamıştık indikten sonra abimlerin ve Nobaraların bana sırıtak bakmaları ve elimi gösterdiklerini gördüğümde hala Sukuna'nın elini tuttuğumu fark ettim.Aceleyle elini bıraktım ve özür diledim.
S:"özüre gerek yok istediğin zaman tutabilirsin"
Ona gülümsüyerek karşılık verdim ve sıradaki olarak 360 biletlerini alıp sırasına girdik ve beklemeye başladık.Sıra bize gelince hepimiz yan yana oturduk.
Aletin hareket etmesi ile yanımdaki Sukuna elimi tutmuştu bende ona karşılık olarak gülümsemiştim.
M:"anlaşılan sıra bende"
S:"sanırım"
Alet ters döndüğünde hepimiz bir ağızdan sesli bir küfür etmiştik.Bir sağ bir sol yaslanırken bir yandan da bizimkilere bakmaya çalışıyordum.Aslında bizimkilere değil Sukunaya bakmaya çalışıyordum desem daha iyi gibi.
Alet bir kaç kere daha takla attırdıktan ve bizi kalp krizinin eşiğine kadar getirdikten sonra durdu ve hepimiz birbirimizden destek alarak aşşağıya indik.
I:"amına koim düşüyodum"
Hepimiz gülüştük ve çarpışan arabalara binmek için sıraya geçtik.Sira bize geldiğinde ben Sukuna ile Abim Suguru ile Itadori Nobara ile binmişti.Sukuna sürürken ben kenarda oturucaktım,elektriği başlattıklarında arabaların ışıkları yandı.
Sukuna hızlıca gaza basta ve arabayı ters çevirdi,ani hareketi ile kafamı vurucakken elini koymuştu ve 'dikkat et' demisti.(Ayyyy şimdi ben sana koyucammm,saka.)
Sukuna Itadorilerin peşindeyken abimlerde bizim peşimizdeydiler.Herkes birbirini sıkıştırıp çarpıyordu en sonunda arkadan dolaşmış Sukuna sayesinde hem abimlere hemde Nobaralara vurmuştuk bir süre sonrada hepimiz birbirimize çakmıştık.5 dakikalık süremiz dolduğunda kalkmış ve o alandan çıkmıştık.
Hepimiz acıkmıştık bu yüzdende döner gömmeye gidicektik ama benim tuvalete gitmem ile lunaparkın çıkışında beni bekliyolardı.İşimi bitirip dışarı çıktım ama dışarı çıktığım gibi bi tarafa çekildim.Karşımda urame duruyordu ve bir seyler konuşuyodu ama ben ağzımı eli ile kapatmasındna dolayı onu dinliyordum.
U:"neden Sukuna-kun'a yavşasığımı hiç merak ettin mi fushiguro?"
Kafamı yukarı aşşağı oynatmam ile cümlesine devam etmişti.
U:"çünkü eski sevgilim anlarsın ya ve yeni sevgilisi olarak devam etmeye niyetliyim o bana geri dönücek tamam mı o yüzden ondan uzaklaş eğer uzaklaştırmassan uzaklaştırmasını bilirim hemde çok iyi bilirim"
Elini ağzımdan çekip gitmişti ama ben yinede konuşamıyordum çünkü arkasından baka kalmıştım.
S:"Megumi seni arıyorum bir saattir"
M:"ah pardon şey birisini gördüğümü sandımda"
Pek fazla sorgulamadı ve elini belime attı öbür elini ise duvara koydu.
Ona baktıgımda bana sırıtarak bakıyordu ben ise şimdiden domates tarlasına girsem fark edilmiceğimi düsündüğüm bir kızarıklık ile ona bakıyorum.
Yüzünü bi gıdım yakınlaştık ve burunlarımızı birbirine değdirdi.
S:"hadi gidelim benide seni çağırmam ile gönderdiler ama
... gitmeden önce bişey yapmak ister misin?7Dediği şey ile anlamaz bakışlarım ile bakarken aklıma dank etti ve onun dışında her yere göz gezdirdim.
M:"ne gibi şeyler?"
Ellerini çeneme götürüp tutmasıyla göz göze geldik,yüzümün her ayrıntısı gözleriyle bakması ile yanıyordu.
Yavaşça yüzüme doğru eğilirken aklıma daha deminki Uranme'nin dedikleri geldi ve kafamı yan tarafa doğru çevirdim o ise durup bana baktı.
Hemen kendimden ittirdim ve koşarak o dar yerden çıktım bizimkilere doğru koştum.
S:"Sukuna nerde?"
M:"oda tuvalete girdi gelir şimdi"
Bir sure sonra Sukuna gelmişti.Fazla belli etmemeye çalışarak olanları düşünüyordum.
Itadori'nin hadi gidiyoruz demsiyle bıkkınlıkla Sukuna'nın arkasına bindim ve gitmeye başladık.
2 bölüm atıcaktım yazmışım atmayı ubutmuşum 1 tanesinide yazmadım zaten.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bücür/////sukufushi/////(megumi×sukuna)
Random☆okulun zorbası sukunanın gece hayatını öğrenen megumi ve meguminin arkadaşlarıyla uğraşan sukuna... "bunu kimseye söyleme velet aramızda" "anlaşma yapalım" "ne?" düzyazı×texting <3iyi okuyuşlar<3 (yazım hataları olabilir kb)