Güveni kırılan kadın bir daha kime güvenebilir? Kalbi kırılan bir kadın bir daha nasıl sevebilir?
YAREN...
Ben yaren yıllar önce bir başıma kalan yaren.. kullanılıp atılmış bir peçete gibi terkedilmiş yaren.. erkeklere güvenemeyeceğimi öğreten adam "karlos" gitti.. Bir başımıza bıraktı bizi.. Hergün dönmesini bekledim ondan bir parçaya sarılıp.. Gelmedi.. tam 17 yıl oldu..17 yıl bekledim gelmesini sonuç: hüsran.. Her gün lanet ettim ona inanıp ona güvendiğim için kendime.. 17 yılımı yedi.. Olsun ben onu çok sevmiştim.. Halada seviyorum.. Bir daha karşılaşmak için nelerimi vermezdim ki.. Hep hayal ettim bir daha karşılaşalım da yüzüne tüküreyim diye.. Oğlumu babasız büyüttüm ben bir başıma.. Öfkem büyük.. Kalbim kırık.. Güvenim desen.. Neyse dönelim konumuza velev ki karlos u bulmaya yemin ettim.. Oğlumuda alıp istanbul a geldim.. 15 yaşında oldu benim can'ım hayattaki tek varlığım.. Onun için yaşıyorum bu dünyada.. Oda olmasa zaten.. Küçük bir eve yerleştik beraber.. istanbul da.. Bu süreçte benim her zaman yanımda olan berk.. hayatımda 2 tane erkek vardı.. Bir tanesi can'ım diğeri berk.. Berk bana defalarca evlenme teklifi etsede kabul etmedim.. Arkadaş kalalım istedim biliyordum çünkü bir gün karlos la tekrar karşılaşacaktım...
+++
Evett ilk hikayemle merhabalar inş beğenirsiniz lütfen görüşlerinizi bildirin.. Bu bölüm yaren in ağzından yazılmıştır.. hikayenin gizemi ilerki bölümlerde ortaya çıkacaktır :) ay çok konuştum galiba :) iyi okumalar..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BATSIN BU DÜNYA...
FanfictionYıllar önce herşeyini bırakıp giden bir adam.. Yıllar önce terkedilmiş bir kadın.. Şimdi size soruyorum... Gidene mi daha zor kalana mı?!