2.1 SON TATİL

73 7 363
                                    


İYİ OKUMALAR, İYİ YAŞAMALAR...
OYLARINIZIN VE YORUMLARINIZIN KESESİNİ AÇIK UNUTMANIZ DİLEĞİYLE😘💙🩵🤍🧿

Önceki bölümde yarım kalan işler vardı...
🙈

Gözlerimin üstünde uyku ağırlı hissediyordum resmen. Bu ağırlıkla gözlerimi açamazken yatağımda sola doğru dönmem gözlerimi kocaman açmıştı. Deniz?

1.90 yatağıma yayılmış bir Deniz.

Uzandığım yerden doğrularak yatak başlığına yaslandım. Telefonum nerdeydi ki? Çantamı yatağımın yanındaki komidine bırakmış. İçinde olmalıydı herhalde. Çantamın karmaşıklığında telefonumu bulunca saate baktım hemen.

Saat 11.41

Biz kaç saattir uyuyorduk böyle. Ölmüşüz resmen. Deniz'in yüzü bana dönük, gözleri kapalıydı. Yorganımı kafasına kadar çekmişti nerdeyse. O da yorgun görünüyordu zaten. Birkaç saatlik uykudan kimseye zarar gelmezdi. Telefonumu komidine bırakıp geri uzanacakken fark ettiğim minik bir detayla gözlerim kocaman açılmıştı. Deniz'in üstü çıplaktı?

Tek umduğum altının giyinik olması. Buna ben bile dayanamam dedi arsız periler...

Ört yorganı uyusun işte, bize ne? dedi peri düşmanları.

Deniz öyle biri değil. Bunu düşüneceğinize sarılıp uyuyun dedi, git gide perilere benzeyen canım beynim.

Üstüne çektiği yorgandan fark edememiştim. Ve benim üstümde beyaz sweatshirtüm değil de askılı beyaz pijama üstüm vardı. Eşofman altım yerindeydi şükür.

Anneeeğ kızının yatağında çıplak bir afet var ve kızın ne yapacağını bilmiyor. İmdat!

Uyandırsa mıydım ki? Uyandırıp ne diyecektim? Yaklaşık 4 saattir uyuyorduk ve uyanabilirdi artık. Günümüzü uyuyarak öldürmek istemiyordum. Ama gece de uyuyamamıştık. Sabah erkenden kalkıp havaalanına gittiğimiz için...

Ama uyurken de çok güzeldi bu çocuk. Kıyamazdım ki. Amalar dönüyor beynimde. Uyanana kadar beklemek? Sabır ister. Benlik değil. Güzel yüzünü öpebilirdim belki.

Uzun zamandır bakıştığımız, her bakıştığımızda iç çektiğim, öpmeyi deliler gibi istediğim minik gamzesi; çatık kaşlarına rağmen hâlâ ordaydı. Gel beni öp diyordu resmen. Kırmak da olmaz şimdi. Dudak mecbur öpecez artık. Güzel uzun kirpiklerine dokunup uyuduğundan emin oldum. Uykusuzluktan moraran göz altları kendine gelmişti.

Tatliş gamzeye minik bir öpücük. Minik bir öpücük daha... Ve minik bi öp-

"Uslu dur demedim ben sana ay parçası? " Uyumuyor muydu bu ayı? Ya da hemen uyanacak kadar hafif bir uykuda mıydı? . Nasıl geldik bu hâle bilmiyorum ama Deniz bir anda benim üstüme çıkmıştı.

"Çık üstümden be! " diye bağırdım ona. Yüzünü yüzüme sokmuştu ve ona has tarifsiz kokusu beni ele geçirmişti. Parfüm kullanmamasına rağmen nasıl bu kadar güzel kokabilir ki insan? Kalp atışlarım fazla artmıştı. Bende yarattığı heyecan bedenimi sararken kalbimin yerinden çıkacağını hissediyordum artık.

"Bağırmasana komşular yanlış anlayacak. " bir de dalga geçiyor, üstündeki rahatlığa bak. Üstü demişken... "Sen niye çıplaksın? Neden yatağımdasın? Ne yaptın bana? Beni sen mi değiştirdin? " yakınlığı aklımı durduruyordu ve benim tüm düşünme yollarım kapalıydı şu an. Sorularıma, bağımlısı olduğum gülüşü cevap oldu yine.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 07 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AMARİS | YARI TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin