Danilo pov.Stajao sam sa društvom kada sam primetio da se nešto dešava kod bazena. Ugledao sam Katarinu kako pada u vodu, a Marijin zloban osmeh mi je privukao pažnju. Pomislio sam da Katarina zna da pliva, ali kada je prošlo nekoliko sekundi a ona nije izranjala, srce mi je stalo. Bez razmišljanja, skočio sam u vodu,i brzo doplivao do nje.Osetio sam kako se bori i zgrabio je čvrsto, izvlačeći je na površinu.
Katarina je bila u beloj haljini koja se sada lepršala oko nje u vodi. Videlo se kako joj se brus providi kroz mokru tkaninu, što je izazvalo nalet želje u meni, ali potisnuo sam te misli. Moralo je prvo da je spasem.
"U redu je, Katarina, imam te," rekao sam, pokušavajući da je umirim dok sam je nosio ka ivici bazena.
Katarina pov.
Kad me je izveo iz vode, drhtala sam od hladnoće i šoka. Danilo me je nosio ka kući, dok su svi ostali gledali u neverici. Bleda haljina mi se priljubila uz telo, otkrivajući moj brus, što je dodatno pojačalo ovu sramotu.
„Moramo te presvući,“ rekao je nežno, vodeći me ka jednoj od soba.
____
Unutra, Danilo mi je pružio peškir i stajao uz mene dok sam se sušila. Osećala sam se tako ranjivo, ali istovremeno i zaštićeno u njegovom prisustvu.
„Nisi morao da uskačeš u bazen i za bezveze namokriš odeću.“ rekla sam, pokušavajući da se oporavim .
„Naravno da sam morao, stalo mi je.“ odgovorio je, gledajući me ozbiljno. „Ne bih mogao da te ostavim.“
Naše oči su se ponovo susrele i osećala sam kako se nešto menja između nas. Bez reči, polako smo se približili jedno drugom. Njegov dah je bio topao na mom licu,srce mi je snazno lupalo kao da ce svakog časa iskočiti, a onda su nam se usne spojile u strastvenom poljupcu.
Danilo pov.
Katarina je bila tako blizu, njene usne su me mamile. Bez razmišljanja, povukao sam je bliže i poljubio je. Naši jezici su se susreli, prvo oprezno, istražujući, a onda je poljubac postao intenzivniji, strastveniji. Osećao sam kako se njeno telo topi pod mojim dodirom, svaki pokret jezika je izazivao nalet vrućine kroz moje telo. Osetio sam kako mi ruke automatski idu oko njenog struka, dok je ona obavila ruke oko mog vrata.Bili smo izgubljeni jedno u drugom, dok su nam misli bile u haosu
Njene usne bile su mekane i tople, kao najfinija svila koja me je opijala. U tom trenutku, sve što sam želeo bilo je da je zaštitim i budem uz nju.
Katarina pov.
Kad smo se konačno spojili u strastvenom poljupcu, osećaj je bio kao da svet nestaje oko nas. Njegove ruke su me čvrsto obuhvatile oko struka, dok sam ja prstima prolazila kroz njegovu kosu i obavila mu ruke oko vrata. Strast između nas je bila neizdrživa, kao da smo oboje dugo čekali na ovaj trenutak.
Danilo me je povukao još bliže sebi, a ja sam osećala kako moje telo odgovara na svaki njegov dodir. Počeli smo da se krećemo ka krevetu, željni da idemo korak dalje, da se prepustimo osećanjima koja su nas preplavljivala.
U tom trenutku, vrata su se naglo otvorila. Tamara je ušla, vidno uzrujana i zabrinuta. "Katarina, jesi li dobro?" povikala je, nesvesna što je prekinula.
Odvojili smo se brzo, oboje zadihani i posramljeni, ne znajući kako da objasnimo šta se upravo dogodilo.
„Da, sve je u redu," rekla sam brzo, pokušavajući da se saberem. "Danilo me je spasao."
Tamara je bacila zabrinuti pogled na Danila, koji je i dalje stajao pored mene, pokušavajući da se smiri. „Hvala ti," rekla je . „Nisam znala šta da radim."
„Nema problema," odgovorio je Danilo, izbegavajući moj pogled. "Samo želim da se Katarina oseća bolje."
Tamara me je čvrsto zagrlila, a ja sam osećala kako mi suze naviru na oči. Bilo je toliko emocija u tom trenutku, ali najviše od svega, osećala sam se sigurno i zaštićeno, iako nisam znala šta budućnost nosi. Oboje smo bili zbunjeni onim što se dogodilo, ali nešto se nepovratno promenilo između nas.
Dragi čitaoci,tek sam sad shvatila koliko sam razvukla ovu priču,i da je tek ovde bio prvi poljubac,izvinjavam se na tome.Nadam se da vam drži pažnju,i obećavam da će hemija izmedju ovo dvoje biti intezivnija...
YOU ARE READING
Moja Jedina Opsesija
RomanceKatarina je tiha,povučena učenica jedne privatne škole u Beogradu. Ima plavo nebeske oči,vitko telo i predivnu zlatnu kosu.Povučena ali ujedno i šarmantna. Danilo je najpopularniji dečko u celoj školi.Pravi ženskaroš i kapiten u školskom košarkaškom...