2. Me & the SKZ

62 10 19
                                    

Ma végre kiderül, ki a következő banda.

Valószínűnek tartom hogy a StrayKids lesz az, ezért utánna is néztem egy kicsit az őket körülvevő drámának:

Bang Chan:

Az internet szerint éppen maszkkal ment be egy boltba, amikor egy fekete csukjás alak rátámadott. A támadás sikertelen volt.

Seo ChangBin:

Az edzőteremben érte hasonló támadás.

Hwang Hyunjin:

Egy parkban esett ugyanijen támadás áldozatául.

Érdekes. Ugyanaz a banda. Három tag. Két hónapon belül. A támadás minden esetben sikertelen. A támadó ugyan az.
Valószínűleg valami őrült hater. Sok ilyen esettel találkoztam már, főleg mivel régebben a rendőr főkapitányságon dolgoztam. Eljöttem, mivel itt jobb a fizetés és nő létemre is jobban megbecsülnek, de a tapasztalat sokat segít.

A támadásokra vissza térve pedig, nem szerencséjük volt azzal, hogy sebesülés nélkül megúszták. Ez így volt eltervezve. Hogy ne essen bántódásuk, csak ráijesztettek egy kicsit a bandára és a kiadóra, hogy eltereljék valamiről a figyelmüket. De vajon miről? Ez az egyik kérdés a sok közül, az üggyel kapcsolatban.

Mostmár egyre jobban remélem hogy őket kapom. Kezd ez az egész érdekelni.🙂

Valószínűleg a többi taggal is ilyesmi fog történni, már csak idő kérdése, úgyhogy jó lesz vigyázni.

Éppen ehez kapcsolódó cikkeket olvastam a laptopomon, amikor ránéztem az órámra. Késésben vagyok. Megint.Fénysebeséggel bedrifteltem a ruhás szekrényem elé, és kiválasztottam egy vállalható szettet:

Fénysebeséggel bedrifteltem a ruhás szekrényem elé, és kiválasztottam egy vállalható szettet:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ma találkozom elősször az új melómmal/melóimmal, úgyhogy szeretnék jó benyomást kelteni.

Beültem a kocsimba és elindultam a stúdió felé. Menet közben még vettem magamnak egy kávét, hogy azért túl éljem a napot.

Amikor beértem köszöntem a munkatársaimnak és a főnököm irodája felé vettem az irányt. A folyosón vártam, mert még voltak bent nála. De neeem, természetesen nem várhattam volna meg nyugodtan amíg tudok beszélni a fő muftival hogy megmondja kiket kell már megint kihúznom a szarból, hogy esetleg még jó napom is legyen, hanem le kellett mellém ülnie a világ legarogánsabb, legidegesítőbb pick me girl-jének, Wonhee-nek.

Amikor elhaladt mellettem, mint aki nem is látja, bele rúgott a táskámba, amit hely hiányában a földre tettem.

-Oh, bocsi Y/N... - mondta vigyorogva azzal az idegesítő nyávogós hangjával. - Nem láttam hogy itt ülsz.

-Akkor menj el szemészetre. - sóhajtottam unottan.

-Egyébként te tudod kit fogsz kapni következőre? - engedte el a füle mellett a megjegyzést.

Szeretlek, te rohadék! (Minho x reader)Where stories live. Discover now