Adam már több mint hat hónapja nem hallott Eiko felől. Először sokat írt neki és hívta is, hátha mégis csak reagál rá, de aztán egyre ritkultak a kísérletek és végül elhalványult benne, azaz éles, kínzó hiány. Mikor eszébe jutott, hogy ezt elújságolhatná neki csak sóhajtott és azt mondta magának, hogy talán, ha nem veszítette el örökre. Egy évet adott a lánynak, hogy jelentkezzen. És ha nem lép, akkor januárban komoly lépéseket fog tenni és maga utazik Japánba, oda rendel minden hasznos embert és addig keresik a Karmát, amíg meg nem leli.
Már éppen elbóbiskolt a limuzin ülésén, amikor rezegni kezdett a telefonja. Adam előkapta a készüléket. Nem hitte el. Az a szám volt.
- Jól vagy? - kérdezte aggodalmasan.
- Igen - jött a mély hang és nagyot nyelt. - De bajban vagyok.
Adam azonnal intett Alonnak. A kocsit azonnal megállították.
- Hol vagy? Hová menjek?
- Adam, én nem is tudom, hogy mondjam... ezt egy hadsereggel nem tudod megoldani...
- Csak mond! Segítek, bármiről is van szó!
- Meg kellene szöktetned az esküvőmről.
Adamnek kellett pár másodperc, hogy felfogja, amit a lány mondott.
- Tessék?!
- Tudom, hogy nagyon furán hangzik ennyi idő után, de téged választottalak az apa szerepére, hogy az oltár elé kísérj. Itt ez nem szokás, de ragaszkodtam hozzá, így tudtalak meghívni. De csakis téged. A lényeg, hogy nem szabad átadnod a vőlegénynek.
- Hogy micsoda?! Tudod te, hogy egy évtizedben születtünk?! - horkant fel a férfi sértetten. - Egyáltalán minek mondtál igent, ha nem akarsz hozzá menni?!
- Ez a végső vizsgám. Azt mondta, ha meg tudok szökni veled, akkor elmehetek.
- Miért? Nem akarnak elengedni?
- Ez bonyolult - mondta a lány idegesen.
- Nem érdekel, magyarázd el. Ennyi idő után főleg tartozol a részletekkel.
- Küldöm az információkat. Várlak!
A vonal megszakadt Adam pedig forrongott. Végül megkapta az időpontot. Két nap múlva kezdődik. Japán egyik kisebb szigetén. Nehezen megközelíthető sziklás hely volt. Eiko leszögezte, hogy nem rohanhatja le a helyet, tele lesz minden ártatlannal.
Adam pedig tudta, hogy bele fog menni akármennyire is ellenkezett az agya ellene. Eiko járt neki és már nagyon hiányoztak a találkozók a beszélgetések. Majdnem egy egész év telt el, mióta a nő elment.
Tudta, hogy a családja mindent meg fog tenni, hogy megakadályozza, így ezúttal velük sem lehetett őszinte. Meg kell szöknie az emberei elől.
Magát ezerszer leidiótázta, aztán tervezni kezdett. Felhívta a helyileg legközelebbi családot, akikkel kapcsolatban állt és találkozót kért tőlük. A fiatal családfő megrémült tőle, de nem mondott nemet. Adam átütemezte a többi programját. Leon pedig hamar észrevette a változásokat.
- Mi oka a változásnak?
- Magán ügy - felelte Adam.
- Úgy látom az új célpontja Japán az isten hata mögötti kis családja. Eiko kisasszonyról talán hír érkezett?
- Igen, de nem mondhatok többet.
- Megértettem, Főnök. Kérem hozza haza épen és egészségesen.
Adamnek esze ágában sem volt elmenni a találkozóra. Csak ok kellett, hogy arra mozogjon a család számára. Az utolsó pillanatban lemondta rosszullétre hivatkozva. A Vengierek kimerültek voltak. Aludni küldte őket. Ő pedig esküvőre öltözött és maga indult útnak. Éppen kiért a szállásról, hogy kocsiba üljön, amikor valaki elkapta hátulról. Pisztolyt szegeztek az oldalába.
YOU ARE READING
A Maffia Kapujában (18+) 1. Riovaggio Story 1/2
RomanceEz a férfi nem törött, ez a férfi nem akar nőket bántani. Ez a férfi melegszívű, aki szereti a családját. Ez a férfi jóra akarta használni a véres örökségét, és meg is tette. Ez a férfi kérdez mielőtt ítél, ez a férfi nem csak egy bűnöző... ő egy ki...