9

53 7 6
                                    

(Xiao)

Bugün büyük gün! Ona en sonunda neler hissettiğimi söyleyeceğim. Bu 10 haftada yeni yetenekler kazandım ve 5 haftamı boş geçirmek yerine insanları elemeye adadım. Bu beni daha güçlü daha iyi daha mükemmel yaptı!

Okulun arkasındaki "sakura" ağacı efsanesine inanmıyorum. Sözde açılan kişi sonsuza kadar beraber olcakmış. Ama daha iyi açılcak yer bulamıyorum! Bugün saat 5'de not bırakcam umuyorumki herşey güzel gider!

(...)




O tüm cesaretini topladı ve notu onun dolabına koyup ağacın altına gitti. Çok geçmeden platoniği notu buldu ve buluşma yerine yüzü terli bir şekilde geldi. Derin bir nefes aldı, Ve ona duygularını ve hislerini söyledi. Çocuk bir süreliğine sessiz kaldı ve dünyayla tüm iletişimini kesmiş gibi düşündü...En sonunda cevapladı;

Aether:Cevabım....Malesefki hayır. Lütfen bu konuda kendini suçlu hissetme. Çevremdeki insanlar ne zaman benle iletişime geçse başlarına hep birşey geliyor. Seninde sonun aynı olsun istemiyorum. Üzgünüm Xiao, Görüşürüz.

Çocuk arkasını dönüp üzgün bir şekilde gitti. Öbür çocuk ise aşkından öldüğü çocuğun gözleri yaşlı bir şekilde gitmesini izliyor.

Xiao:S-Senpai...-




(Akşam)




(Aether)

Acaba Xiao'yu fazlamı kırdım..? Ama ne zaman biri benle iletişime geçse birşey oluyor ve kendimi lanetli gibi hissetmeye başladım.. Acaba biri bana büyümü yaptı ?

Bu düşüncelerle meşgulken telofonuma mesaj geldi.

Yowmiya🎀💥:HEYY Bestie napıyorsun !!! ???

Hiç öyle oturuyorum sen
napıyorsun ?

Yowmiya🎀💥: Az önce fişek patlattım, şuan yapcak birşeyim olmadığından sıkılıyorum, Şey size gelebilirmiyim beraber film gecesi yaparız !! ??

Olur aslında hem kafam
dağılır.

Yowmiya🎀💥:Tamam yoldayım orda görüşürüz!

Telefonu kapatıp üstümü değiştirip marketin yolunu tuttum. Markete girip abur cubur reyonuna gittim. Ama bilin bakalım sorun ne.. YETIŞEMIYORUM! Uzun süre zıplayarak almayı denedim, Sonra biri alıp bana verdi.

?:Hop! İşte istediğin bumuydu?

Aether:Ah- Teşekkürler!

?:Rica ederim ben Albedo.

Aether: Aether.

Albedo:Memnun oldum.

Bir kaç ürün daha alıp parasını ödeyip çıktım. Ara sokaktan giderken kötü bir koku aldım. Sanki hayvan leşi gibi... Kokunun olduğu tarafa giderken biri eliyle ağzımı kapattı ve boynuma sivri birşey batırdı. Ayaklarımı çırpsamda en sonunda gözlerim kapanmaya başladı.

(Xiao)

Aether'in boynundaki iğneyi çıkarıp gelin misali yüzümde sırıtışla kucağıma alıp yürümeye başladım. Elbet beraber olcağımızı biliyordum.. Ben ve O'nun gitmesine izin vermek...Hayatta olmaz!

O benim, Onun düşüncelerinin önemi yok, ne hissettiğinin önemi yok. O sonsuza kadar benimle olcak. Ve artık sadece bana kaldı aramıza kimse giremez. Elinde sonunda beni sevcek sonunda onun hakkında herşeyi biliyorum. Hehehe...HAHAHAHA...





(...)





★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

İki bölüm sonra final😰😘👏🏻

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İki bölüm sonra final😰😘👏🏻

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 10 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

•Xiaother- Yandere AuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin