19:42... Nate még nincs sehol. Még csak üzenet sem jött tőle órák óta. Mekkora tuskó?! Ez már kezd ciki lenni.
20:28... nem jött értem. Felültetett... Miért történik ez velem? Találok egy helyes pasit, akinek egynél több agysejtje van, erre felültet.
Éppen a tornácon ülök magamba roskadva, amikor a szemem sarkából meglátom közeledni a házunk felé Landot.
- Hát te? - szólít meg lágyan - Nem randin kellene lenned?
Nem akartam felnézni rá, mit mondjak neki? Azt fogja gondolni, hogy lúzer vagyok, hogy nem kellek senkinek. Inkább elnéztem a másik irányba.
- Hahó, Pindúr, itt vagy? - lengette meg előttem a karját. Semmi reakció. Leguggolt elém és az állam alá nyúlt, hogy a szemébe nézzek.
- Pindúr, te sírsz? Mi történt? Hol van Nate?
- Hát nagyon úgy néz ki, hogy itt nincs, nem? - kérdeztem a nyilvánvalót - Felültetett.Lando a szemeim fürkészte, egyáltalán nem volt meglepődve. Parfümje megcsapta az orrom, a haja be volt lőve, egy félig kigombolt fekete inget viselt ami meztelenül hagyta mellkasának egy részét. Úgy nézett ki, mint aki készül valahova, mégis inkább velem foglalkozott és ez valamilyen fura okból jó érzéssel töltött el.
Lassan felemelkedett majd a kezét nyújtva felsegített.
- Na gyere, Pindúr, megyünk bulizni! - kezdett el húzni maga után - mindjárt itt a taxink.
- Mi?! Hova? Én így aztán nem megyek sehova! - tipegtem utána a magassarkú csizmáimban - Várj már, Lando! - erre hirtelen teljes testtel megfordult én pedig nekivágódtam a kemény mellkasának. Szerintem vissza is pattantam volna róla, hacsak el nem kap fél kézzel. A levegőm (már megint) bent akadt.
- Igen, Pindúr? - vigyorgott. Zöld íriszei csak úgy világítottak.
- Nem mehetek bulizni ''így"! - toltam el magam tőle.
- De hisz gyönyörű vagy! Őrjítő ez a szett.. tökéletes - nézett végig rajtam pimaszul.A taxi ezt a pillanatot választotta, hogy megérkezzen.
- Hidd el, jól fogod magad érezni. Kicsit kirúgunk a hámból - nyújtotta a kezét megint.Vonakodva, de megfogtam a meleg kezét, ujjai automatikusan kapcsolódtak az enyémekkel.
- Legyen, de igérd meg, hogy jól bebaszunk!
- Oké, főnökasszony! - nevetett.Míg Lando bediktálta a címet a taxisofőrnek, én addig megírtam a történteket Emmának, aki éppen megint az öccsét bébiszittelte. Válaszára nem kellett sokat várnom: ,,Kitekerem a nyakát, ha meglátom!"
Azt, hogy most egy kocsiban ülök Landoval, még véletlen sem említettem meg neki, úgyis csak túlgondolná az egészet.
- és hová is megyünk pontosan, Lando? - pillantottam fel a telefonomból.
- Lewis haverom partyt ad, lesz ott pár pilóta és munkatárs is.
- Értem - pillantottam óvatosan a fiúra. El kellett ismernem magamban, hogy Lando igenis megmozgat bennem valamit. A város fényei beburkolták az arcát, hosszú szempillákkal keretezett szemei csak úgy csillogtak - köszönöm, hogy elhoztál magaddal. Így kevésbé érzem magam lúzernak.
- Lara, az egyetlen lúzer itt Nate - pillantott rám - nem tudja mit veszített most - szorította meg a kezem. Megint jött a bizsergés, de ez most más volt, olyan ami egyenesen megrémisztett.
Lando a szemeim fürkészte majd tekintete lassan a számra vándorolt. Azon kaptam magam, hogy már én is az ő száját bámulom. Vajon milyen lehet a csókja?
- Megérkeztünk! - a sofőr hangja villámcsapásként ért minket, szinte egyszerre rebbentünk szét. A pasi elég türelmetlen volt, azonnal a tenyerét nyújtotta, mire Lando a kezébe nyomta a pénzt.
Remegő lábakkal szálltam ki a kocsiból, Lando pedig szinte azonnal mellettem termett, én pedig belekaroltam.
- Csak maradj mindig a közelemben Pindúr - súgta a fülembe, majd megindultunk a hatalmas luxus ház felé.
YOU ARE READING
A változás szele - Lando Norris
RomanceA történet a 19 éves végzős lányról, Laráról szól, akinek élete kívülről tökéletesnek tűnik, de hamar kiderül, hogy a sors könnyen bele tud szólni a lány életébe. Megcsalás, költözés, elszakított barátok. Egy nap minden megváltozik, amikor Lara viss...