17

19 2 0
                                    

Regulus:kalabalıksınız neyse önemli değil beni dinleyin.

Hepimiz başımızı sallayıp dinlemeye başladık.

Regulus:bildiğiniz gibi ben bir ölüm yiyenim.

Konuşurken sessiz konuşuyordu etraftakiler duymasın diye

Regulus:mattheo ve Tom babanızın yani lord Voldemort un hortkuluk yaptığı bir madalyon var,biliyorsunuz dimi?

Mattheo ve Tom başıyla onayladı.

Regulus:pekala o madalyon bu mu?

Cebinden bir tane madalyon çıkarıp masaya koydu, Tom ve mattheo masadaki madalyona baktılar.

Tom:evet bu o madalyon.

Mattheo:iyide sen bunu nerden buldun.

Regulus:nereden bulduğumu boşverin önemli olan bulmuş olmam.

Theo:peki bunla napıcaksınız? .

Regulus:onu yok etmeye çalışıyorum ama bir türlü yapamadım.

Gloria:kaç tane hortkuluk var.

Regulus:benim bildiğim 5...

Tom sözünü kesti

Tom:hayır 7 tane var.

Regulus şaşırmış bir şekilde ona baktı.

Regulus:nerede olduklarını biliyormusun?.

Tom:sadece bir kaç tanesini.

Regulus:onları yok ettiğimizde ne olacağını biliyorsunuz dimi çocuklar?.

Theo kafasını sağa sola salladı nasıl bilmezdiki? Voldemort yok olucaktı, Regulus Theo ya döndü.

Regulus:Lord Voldemort yok olur.

Tom:ondan sonraki varis olan ben Lord olur ve bakanlıkla barış ilan ederim aynı zamanda ölüm yiyenler benim lafıma bakar.

Regulus Tom a döndü.

Regulus:evet ondan sonra Lord olucak kişi sensin ve bize hortkulukları bulma konusunda yardım edermisin?

Tom:evet ederim.

Gloria:hortkulukları bulduktan sonra nasıl yok edicez?.

Tom:orası basit sırlar odasında basilisk var ve onun zehri onları yok edebiliyor yanii yapacağımız şey basilisk i öldürüp dişini almak.

Draco:bu basit değil Tom.

Tom:benim için basit Draco ben bir çatalağızım ve sırlar odasını biliyorum oraya girip basilisk ı öldürüp size basilisk  in dişini getiririm.

Herkes başıyla onayladı Regulus un yüzünde minnettar bir ifade vardı sonra Regulus Draco ya döndü.

Regulus:Lordun sana verdiği görev çok ağır Draco ne yapmayı düşünüyorsun?.

Draco nun birden yüzü düştü.

Draco:ne yapacağımı bende tam olarak bilmiyorum.

Pansy:yapmazsa eğer Lord Draco yu öldürür.

Dedi pansy endişeyle oturduğumuz dan beri ilk kez konuşmuştu.

Theo:evet o yüzden öldürmek zorunda.

Tom:eğer o zamana kadar hortkulukları yok edersek ve babam ölürse Draco nun  görevi yapmasına gerek kalmaz.

Baba sözcüğünü söylerken iğrenmişti Tom babasımı sevmezdi yani lordu.

Tom Marvolo Riddle ve Bella Gloria Black Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin