Bölüm 63: Dragon

0 0 0
                                    

"Oğlum benimle neyi konuşacakmış bakalım?"

Annemin sesi gayet neşeli geliyordu. Yine de bu Birazdan söyleyeceklerimi duyduğunda öfkeden köpürmesine engel olmayacaktı. Aslında annem konuşmanın tümünü duymamıştı. Bu nedenle istesem herhangi bir şey uydurabilirdim. Fakat zaten eninde sonunda söylemem gerekecekti. Görünüşe göre babamdan da bu konuda yardım alamayacaktım. En iyisi bir an önce söyleyip kurtulmaktı.

Derin bir nefes aldım.

"Anneciğim sen en iyisi önce bir otur."

"Sen bana 'anneciğim' dediğine göre kesin kızacağım bir şey söyleyeceksin."

Lafa nereden başlayacağımı bilmiyordum. Bu yüzden dosdoğru söylemeye karar verdim.

"Anne ben bir kurt kızla evlenmeye karar verdim ve o Anita'nın kızı. Babamın söylediğine göre sen ondan pek hoşlanmıyormuşsun. Ama onunla evlenmek zorundayım çünkü o hamile"

Annemin sözümü kesmesini engellemek için herşeyi tek bir nefeste söylemiştim. Çünkü duraklarsam  cesaretimi kaybedebilirdim.  Annem tüm bunları duyana dek daha Tanya'yla sevgili olduğumuzu bile bilmiyordu. Bundan dolayı duydukları onu bayağı afallatmıştı.

"Oğlum sen ne diyorsun? Kulaklarıma inanamıyorum. Hangisine şaşırayım bir kurtla sevgili olup benden gizlemene mi, onu hamile bırakmana ve evlenme istemene mi yoksa onun Anita'nın kızı olmasına mı?"

Annemin gözlerinden ateş fışkırıyordu ama beklediğim gikoparmamıştı. Belli ki beni kırmamak için kendisini frenliyordu.

"Anne lütfen bana kızma onu seviyorum."

Annem bana cevap vermeden babama döndü.

"Fersus sen bunu biliyor muydun?"

"Evet biliyordum, ama Dragon'a ilişkilerini onaylamadığımı söylemiştim zaten."

"Yani biliyordun ve benden sakladın öyle mi?"

"Hayatım, senin bunu duyduğunda kıyameti koparacağını biliyordum bu yüzden karışmak istemedim. Bıraktım Dragon sana kendisi söylesin."

Annem bir anda sesini yükseltti. Ama bana değil babama bağırıyordu.

"Bunlar hep senin şu saçma kurt sempatin yüzünden başımıza geldi. Onu zorla o karma okula göndermek zorundaydın değil mi. Dragon'u o aptal okula göndermeseydin o kızla tanışmayacaktı."

Araya girmem gerektiğini hissettim. Annem babama bağırıyordu ama onun hiç bir suçu yoktu.

"Anne lütfen babama bağırma. onun suçu yok. Sana Tanya'yı sevdiğimi söyledim neden anlamak istemiyorsun? Hislerimi hiç mi önemsemiyorsun?"

Artık benim de sesim yükselmişti.

Bu sözlerimden sonra annemin sesi biraz yumuşamıştı.

"Oğlum tabi ki de hislerini önemsiyorum. Onu sevdiğini anlıyorum ama onunla evlenemezsin. Onun bir kurt olmasını geçtim, o Anita'nın kızı."

"Sizin Anita'yla derdiniz ne gerçekten anlamıyorum?"

Annem derin bir iç çekti.

"Fersus galiba oğluna artık herşeyi anlatsan iyi olacak."

Transilvanya'da Yasak AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin