Marina'nın bacakları titremeye başlamıştı, barmen iyice gerilmeye başlamıştı.
"Sağdaki odada."
Marina eliyle barmeni yavaşça itikleyip titreyen bacaklarını koridora doğru sürükledi bar'ın aksine koridor oldukça renksizdi kıpkırmızı ışıklar koridoru aydınlatıyordu.
"damla damla."
Marina ilacın etkisiyle fenalaşmaya başlamıştı boncuk boncuk terliyor üstüne birde sıcaklıyordu, ellerini duvara koymuş yavaş adımlarla ilerliyordu önünde iki oda vardı special room yazıyordu üstlerinde parmağını bir sağa bir sola doğru çevirdi.
"Lovita."
Sol odanın kapısını yavaşça açtı, aldığı ilaç etkisini göstermeye başlamıştı odadan içeriye girdiği an inleme sesleri kulağını doldurdu.
"Jungkook!"
Elini yumruk yaparak duvardaki tuşa vurdu elinin acısıyla kıvranırken ışıklar bir bir açıldı karşısında hiç tanımadığı üç erkek grup seks yapıyordu.
"Uww gay alfa alfa omegaaa."
Marina gülerek lambayı geri kapattı, adamlar zevk içinde seks yaparken marina'nın hareketlerinden dolayı gülmeye başladılar.
"Ortamın ağzına sıçtın biliyor musun."
Marina kafa sallayarak gülmeye başladı, kapıyı açıp yavaşça odadan çıktı gülerek yanındaki odanın kapısını açtı karşısındaki manzarayla beraber gülmeyi kesti.
"Ahhh."
Jungkook yatağın üstünde çırılçıplak yatan kadının ağzına penisini sokmuş iki eliyle kadının kafasını kavramış kendini ağzına doğru ittiriyordu diğer taraftan yugyeom ve bam ise kadını beceriyordu.
"Ooo misafirimiz var."
Jungkook kafası güzel olduğu için sadece gülüyordu marina'nın geldiğini bile fark etmemişti.
"Jungkook..."
Marina üzerindeki elbisenin askılarını yavaşça omzundan düşürdü, jungkook kaşlarını çatarak marina'nın yüzüne baktı.
"Marina!"
Jungkook aceleyle penisini kadının ağzından çekip boxerinin içine koydu pantalonunu hızla üzerine çekip yatağın üstünden kalktı.
"Delirdin mi sen lan!"
Marina dudak büzerek jungkook'un kollarını kavradı jungkook yanında marina olduğu için diğerleri gibi uyuşturu almamıştı.
"Sıkıldım oyna benimle."
Jungkook arkasına dönüp diğerlerine baktı ikisinin de kafası güzel olduğu için onların yanında marinayı tutamazdı, marina'nın kolundan kavrayıp odadan dışarıya çıkardı.
"Ne oynaması kızım yaydığın feromonlardan haberin var mı senin?"
Marina bacaklarını jungkook'un bacağına sardı bacak arasını hafifçe onun bacağına sürtmeye başladı.
"Mmmh istiyorum istiyorum."
Jungkook gözlerini kocaman olmuş bir şekilde marinayı kendinden uzaklaştırdı, marina'nın hareketleri normal değildi alkol içen birisi bu hale gelemezdi onda bir gariplik vardı.
"Ne içtin sen ne verdiler sana."
Jungkook marina'nın kollarından tutup sertçe salladı, marina dudak büzerek jungkook'a sarıldı.
"Lütfen o içerideki kadın gibi benimde ağzıma ver."
Jungkook onu kendinden uzaklaştırdı, marina o kadar ter döküyordu ki jungkook onda sıkıntı olduğunu anlamıştı
vücudu çok sıcaktı yanakları kızarmıştı ve vücudu su içinde kalmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wicked Game
Teen FictionDünya yanıyordu ve beni kurtarabilecek tek kişi sendin. •omegaverse• Jeon Jungkook