مەرج ٧٠ کۆمێنتی ڕیئاکشن
٣٠ ڤۆت🗿ثیا ذۆل ناخۆثی کلدیە🗿!
وە ببورن ئەگەر ڕیپلەی کۆمێنتەکم نەکردیە چونکە بە جدی نامەوێ هیچ کۆمێنتەک بەبێ ڕیپلەی من بیتن♥️!
(«»«»«»«»)
دەرگای ژورەکە کرایەوە دوو خزماتکاری دەرخست لەدوایانەوە کای، کە هەر یەکێکیان سینیێکیان بەدەستەوە بوو، دوو خزماتکارەکە سینیەکەیان لەسەر کۆمێدەکە دانا پاشان چونە دەرەوە بەڵام کای نزیک بویەوە!
کای: گەورەم کەمێکیتر دێتەوە، تا ئەو نەهاتۆتەوە لێرە دەتانبەمە دەرەوە!
ئەمانەی گووت لەکاتێکدا دەستی تای کردەوە، دواتر چوو هی جۆنگکووک بکاتەوە، دووانەکە سەریان سوڕمابوو!جۆنگکووک: ئەگەر دەتەوێ فێڵ بکەیت خێرا پەشیمان ببەرەوە!
گووتی کاتێک دەستی کرایەوە و دانیشت.کای: بەدوام وەرن.
بەبێ گرینگیدان گووتی، مۆبایلەکەی دەرهێنا و دای بۆ جۆنگکووک، جۆنگکووک بە تێنەگەیشتوویی سەیری دەکرد!
کای: خێرا پەیوەندی بە هاوسەرەکەتەوە بکە.جۆنگکووک یەکسەر موبایلەکەی وەرگرت وپەیوەندی بە نامجوونەوە کرد، دوای دوو زەنگ نامجوون هەڵی گرت و زۆر بەساردی گووتی ئەلو،
جۆنگکووک: نامجوون ئەوە منمـ
بەبێهێزی و گریانەوە گووتی،نامجوون: جۆنگکووک، ئەوە تۆیت؟ تۆ باشیت؟ تۆ لەکوێیت؟
بەپەلە قسەکانی بەسەر یەکەوە گووت و لەسەر کورسیەکە هەڵسا وە هۆسۆک و جین لەگەڵ گوێبیست بوونی ئەوە بە خێرایی لە نامجوون چونە پێش!کای: تۆ خێرا وەرە بۆ دارستانی ئەدەرسۆن، کۆشکەکەی ئەوێی بەڕێز لی بەڵام هەوڵبدەن دە خولەکیتر لەوێبن!
دوای ئەوە تەلەفونەکەکەی داخست و بەرە و تایهۆنگ چوو، دەستەکانی تایهۆنگی لەسەر شانی دانا بۆ ئەوەی بتوانێت ڕێبکات!
کای: بەبێ دەنگی بەدوام دا وەرە!
ئاماژەی بە جۆنگکووک دا و ڕۆیشت بۆ دەرەوەی ژورەکە، بەبێ دەنگی چونە دەرەوەی کۆشک، کەمەش نزیکەی ١٢ خولەکی ویست! لەدوورەوە ئۆتۆمبێلی نامجوونیان بینی.جۆنگکووک: ئەوە ئەوانن،
بەبێ سەبری ئاماژەی بە ئەوان کرد کە بۆلای تایکووک دەهاتن کە تەنها کەمێک لە کۆشک دوورن!خێراتر ڕۆیشتن هەرچەندە جگە لە کای هیچیان هێزی ڕۆیشتنیان نەبوو، تایهۆنگ بەبێ ئاگایی ئاوڕی دایەوە بینی کە هیوجین چەکی ڕوو لە جۆنگکووک ڕاگرتوە!!
تایهۆنگ خێرا پاڵێکی بە کایەوە نا و چووە پشتی جۆنگکووک!
دەنگی تەقە هەموویانی شۆک کرد خوێن لەسەر ڕوخساری جۆنگکووک نەخشێندرابوو!
YOU ARE READING
يّووٓتِوْبٌ چْەَنِآڵٍ✅YouTube channel
ChickLitخۆت سوک مەکە!!!!! ئەگەر بەزۆر پێم خیندیەوە ئەوە دەتانی گلەیی بکەی!! نووسەر: siiia-a دەستپێک: ٩/٧/٢٠٢٤ کۆتایی:؟؟؟؟؟ هەموو بەشێک لەخۆ دەگرێت: کۆمێدی-شیرینی-قشتی-تووند و تیژی-🔞!! ئاند بیرۆکەی باشم نیە دەربارەی بەس هیوادارم سەرکەوتووبیتن🦧