* toata familia creepypasta se aduna in sufragerie *
Slendy : Am un anunt de facut !
E.Jack : TE MUTII !!!
Slendy : Nu ! -_-
E.Jack : Ma gandeam eu .
Jeff : Te insorii !!
Slendy : Cu cine ? Nici nam prietena .
Jeff : * sosotindui lui Toby * - Ce trebuie neaparat cu o femeie ? Poate fii si un barbat :))))
Slendy : Ce soptiti voi doi ?
Jeff : Nimic :)))
Toby : Ceva despre un barbat dar nam inteles ..... imi mai spui o data Jeff ?
Jeff : HANDICAPATULE !!!!
Toby : Era un barbat handicapat ? Mai vezi ca nui frumos , are si omul o problema din nastere si razi de el :((((
Slendy : Gata ajunge ! Vam chemat aici pentru ca azi veti face acte de caritate !
Toti : WATH THE FUCK ?
Slendy : Trebuie sa mergeti in trei locuri diferite asa ca vam facut perechi 2 cate 2 . Sally cu Toby , Ben cu Jeff si cei doi Jack .
E.Jack : Dumnezeule mare !!
Slendy : Sally si Toby voi trebuie sa plimbati niste caini de la adapostul de animale din centrul orasului , cei doi Jack voi mergeti in parc si plantati flori iar Ben si Jeff voi doi mergeti la azilul de batrani .
Jeff : CE SA FAC ? UNDE SA MERG ? AZILUL DE BATRANI ?
Ben : * incepe sa rada cu lacrimi * - Hahahaha :)))))
Jeff : Tu de ce razi papitoiule ? Vii cu mine !
Ben : A da ! SA MA F*TA CINE O VREA IN C*R DACA EU MERG ACOLO !!!
L.Jack : Am auzit ca vine in vizita Offender ....
Ben : Haide Jeff !!! Hai sa mergem !!! Sa nui lasam pe dragutii batrani sa ne astepte !!
* si pleaca toti spre treburile lor ** la adapostul de animale Toby si Sally ajung si vorbesc cu Administratorul * Toby : Buna ziua ! Eu si cu aceasta fetita adorabila suntem aici pentru a va plimba cainii .
Administratorul : A da va asteptam ! Puteti sa-i plimbati pe Bunny Bunny , Biscuit , Unt de arahide si Dulceata .
Toby : Awww .... unde sunt dragutii ?
Administratorul : Uitei !! ( poza e in mass-media , de la stanga la dreapta Bunny Bunny , Biscuit , Unt de arahide si Dulceata )
Toby : * inghite in sec * - Sunteti sigur ca astia sunt caini ?* la centrul pentru batrani *
Jeff : Buna ..... Eu dunt Jeff iar el ie Ben suntem aici in scopuri caritabile si altele .
* o baba il ia de ambi obraji pe Jeff si incepe sa- l ciupeasca rau de tot *
Baba : Ce bine imi pare ca ati venit !! * in timp ce il ciupeste pe Jeff *
* intre timp vine sotul babei *
Sotul babei : Ce dracu faci femeie * si o indeparteaza de langa Jeff *
Iai largit gura copilului !!!
Ben : * il bufneste rasul * - Nu va faceti griji asa e el din nastere , la scapat masa pe jos cand ia vazut moaca de cocalar :)))))
Baba : Da va rog ducetiva si servitiva cu placinta din living .
* Ben si Jeff se duc in living *
Ben : Mama cate prajituri !! Din care mancam ?
Jeff : Eu mananc din aia pe care scrie "Nu mancati" ca sigur este cea mai buna de aici iar mesajul ala e de fatada ca sa nu manance alti .
* dupa cateva minute vine o alta baba in living *
Baba 2 : Ce dracu ai facut ma ai mancat din placinta aia ?
* jeff se uita la ea cu niste ochii de catelusi plin cu placinta la gura *
Jeff : Da si ? * spunand plictisit *
Baba 2 : Am cancer la san iar placinta aia mar fii ajutat sa-mi iau zilele .
Jeff : * putin speriat * - Cum adica sa-ti ia zilele ?
Baba 2 - Era otravita , gura larga !!!
Jeff : PUUUUU ......... BAGAMIAS P*ULA AM MANCAT 4 FELIII !!!!!
Ben : Prost tea facut mata si mata proasta ca tea facut si bunicata proasta ca a facuto pe mata care la randul ei tea facut pe tine si tacto prost care niho niho cu mata care tea facut pe tine prost !!!
* jeff cade jos pe podea probabil paralizat de la otrava*
Ben : Dupa ce ca esti prost , te mai si descompui pe podea !!* in parc *
Administratorul : Bine voi doi aici este locul unde vreau sa plantati florile iar aici sunt camioanele cu flori . Spor la treaba .
L.Jack : No problem sir !!!!
E.Jack : Uite cum facem ca sa terminam si sa ne caram dracu de aici .. eu iti dau floarea si tu o plantezi . Stii sa plantezi o floare in pamant da ?
L.Jack : Normal ca stiu doar ce ma crezi ?
* dupa 3 ore vine administratorul *
Administratorul : CE ATI FACUT MA ATI PLANTAT FLORILE INVERS !!!
L.Jack : Cum ma invers ?
Ad : Esti chior nu vezi ca floarea e in pamant si radacina la suprafata ?
E.Jack : MAMA TA DE CRETIN AMBULAT !!!* e ora 7 iar slender asteapta ca ei sa apara * * intra Toby si Sally *
Toby : Am atatea muscaturi in locuri greu accesibile chiar si pentru mine . Sa nu mai credeti in caini .... sunt niste diavoli .... NISTE DIAVOLII ??* apare Ben carandul pe Jeff *
Ben : Bine ca imunitatea ta de criminal a distrus ceva din otrava si ca mai apuci si ziua de maine , dar totusi de ce nu a putut sa distruga si paralizarea ma doare spatele !!
Jeff : Nu te mai plange am doar 45 de kg .
Ben : PUN PICIOR POATE , CA EU AM SIMTIT DUBLU !!* apar in cele din urma si cei doi Jack plini de pamant si iarba *
Slendy : Deci vati distrat azi ?
* poker face toti * :)))
SPER CA VA PLACUT SI CAPITOLUL ASTA !! PUPICI BY BY !! :*:*:*