30.Ιωνάς+Τζιοβάνι συναντούν τον πατέρα τους Ηλία. Κωνστάντια ήταν ετοιμόγεννη.

1 0 0
                                    

Ο Ιωνάς συνάντησε τον πατέρα του Ηλία καθώς ήταν με την Ροζαλία του στο πάρκο. Η Πηνελόπη ήταν και αυτή εκεί σε μια γωνία. Φοβόταν μην την διώξει ο Ιωνάς μετά από αυτό που έκανε στην Κωνστάνια.

Ηλίας- Έμαθα ότι έχω δυό γιούς. Μου μοιάζουνε καθόλου?

Ιωνάς- Εδώ είσαι πατέρα? Δέχτηκα να σε γνωρίσω μόνο για την Ροζαλία μου. Μωρό μου αυτός είναι ο παππούς Ηλίας. Ο μπαμπάς μου.  Και πιο πίσω είναι η γιαγία Πηνελόπη,η μαμά της μαμάς. Χαιρέτησε τους μωρό μου σε παρακάλω.

Η Ροζαλία κούνησε το χεράκι της για να τους χαιρετήσει. Η Πηνελόπη της έστειλε φιλάκι και ο Ηλίας της χαμογέλασε.

Ηλίας- Πήρες τα χρώματα μου εσύ βλέπω. Είδες Πηνελόπη ότι ο γιός μου κατέληξε με την κόρη σου? Και να φανταστείς ότι πήγες να μου την φορτώσεις την άρρωστη κόρη σου και να με κάνεις ρεζίλι πόρνη.

Ο Ιωνάς κατάλαβε ότι ο Ηλίας έδωσε χάπια στην Πηνελοπή γιατί δεν αντιδρούσε σε αυτά που έλεγε.

Ιωνάς- Αυτή είναι η πρώτη και η τελευταία φορά που βλέπεις την εγγονή σου. Δεν σέβεσαι την μάνα της και έτσι δεν σε σέβομαι ούτε και εγώ πατέρα. Εσύ φταίς που βγήκε έτσι η Κωνστάντια του με τα χάπια που έδινες σε αυτήν. Ευτυχώς η Κωνστάντια μου δεν βγήκε σαν εσένα Πηνελόπη.

Ηλίας- Δεν μου λές αυτή η μικρή έχει τα γονίδια της μάνας σου? Μπορεί ξαφνικά να σου κάνει μαγικά. Ο άλλος μου γιός που είναι? Ελπίζω αυτός να είναι πιο ευγενικός. Εσύ πήρες τον σκατοχαρακτήρα της μάνας σου.

Ιωνάς- Ο δικός μου αδερφός τώρα δίνει το δικό του αγώνα χωρίς αντάλαγμα. Υποφέρει που η νεαρή του γυναίκα αργοπεθαίνει και είναι άδικο αυτό πολύ. Γιατί μένουν ζωνταντά καποια καθάρματα όπως αυτός που έκαψε την μαμά μου.

Ηλίας-Και να φανταστείς ήταν κολλητός μου ο Πάνος. Αλλά τον τρέλανε η Αγγελικούλα. Καλό κομμάτι είναι αυτή.

Η Ροζαλία δυσανεσχετούσε εκεί.  Ο Ιωνάς τηλεφώνησε στην Ελένη να έρθει να την πάρει.

Ηλίας- Ποια είναι αυτή η κοπέλα? Έχετε και γκουβερνάντα? Γιατί δεν βρίσκεις κανένα καλό κομμάτι? Τώρα που η γυναίκα σου είναι έγκυος θα έχεις ανάγκες. Άνδρας δεν είσαι?

Τότε εμφανίστηκε και ο Τζιοβάνι. Ο Ηλίας ήταν ανάμεσα στους δυό του γιούς. Ο Τζιοβάνι έμοιαζε εμφανισιακά στην Ανδριάννα.

Τζιοβάνι- Αυτός είναι ο πατέρα μας τελικά. Αυτός φταίει που η Κωνστάντια μας βγήκε έτσι όπως βγήκε.

Ενωμένες Ψυχές Βιβλίο 3Where stories live. Discover now